Bekijk volle/desktop versie : hoe zit het bij jullie met houden van????



Pagina's : [1] 2 3

22-10-2007, 21:14
zoals jullie weten maken de meeste mensen misbruik van houden van.. wanneer zeg je tegen iemand dat je van hem, haar houdt??




- ik vind dat houden van uit je hart moet komen, en als je het tegen je geliefde zegt moet je het met gevoel zeggen, dat je het meent. en niet zomaar ik hou van je roepen terwijl je niet eens van hem, haar houdt. je moet het ook laten zien, niet alleen horen ik hou van je en dan niks meer doen. dat heb ik opgemerkt bij een vriendin van me. ze wordt gebeld door een ander jongeman die verklaart haar de liefde en zij zegt ik ook van jou, ik vroeg haar hou je echt van hem?? waarop haar antwoord was nee ik zeg het gewoon zodat hij een goed gevoel krijgt tegenover mij

triest zeer triest degene leest mee dus ik zit niet te roddelen of zoiets dergelijks






maar mensen hoe denken jullie erover?? gaarne u mening hier droppen

22-10-2007, 21:16


Ik vind sowieso dat het zinnetje "Ik hou van je" na 6 maanden pas mag worden gezegd. Eerder zou ik het zelf ook niet zeggen .

22-10-2007, 21:17

Citaat door moOie_mOker:
Ik vind sowieso dat het zinnetje "Ik hou van je" na 6 maanden pas mag worden gezegd. Eerder zou ik het zelf ook niet zeggen .




na 6 maanden pas?? stel je voor dat je niet van hem houdt na 6 maanden en dan??

22-10-2007, 21:18
Ik zeg het niet zo snel. Pas na een hele poos en als ik het echt meen.

22-10-2007, 21:19



Citaat door LinAa_tjUh:
Ik zeg nooit ik hou van je..
ik zeg niet eens schatje of lieverd tegen iemand,
Je merkt het wel als ik gemeen ga lopen doen....
of als ik zeg dat ik je haat en dat je dood mag vallen.
Dan pas kun je weten dat ik van je hou of niet....





dan komen bepaalde mensen zeggen dat ik hard ben!!!!

22-10-2007, 21:19

Citaat door Letchiinaa_:
Ik zeg het niet zo snel. Pas na een hele poos en als ik het echt meen.





net als mij.. ik zeg het pas als het echt straight from the bottom of my heart komt... niet eerder en niet later

22-10-2007, 21:21

Citaat door hunnybunny:
na 6 maanden pas?? stel je voor dat je niet van hem houdt na 6 maanden en dan??

Oke oke, was beetje overdreven . Na 3/4 maanden dan.. In ieder geval niet na korte tijd. Je moet een verliefdheid niet verwarren met "houden van".

Volgens mij komt échte houden-van pas in het huwelijk..

22-10-2007, 21:22

Citaat door LinAa_tjUh:
Wuahaha, heeft toch niets met hard te maken



ow jahwel meid

22-10-2007, 21:22

Citaat door hunnybunny:
net als mij.. ik zeg het pas als het echt straight from the bottom of my heart komt... niet eerder en niet later


Precies.

22-10-2007, 21:22

Citaat door hunnybunny:
zoals jullie weten maken de meeste mensen misbruik van houden van.. wanneer zeg je tegen iemand dat je van hem, haar houdt??




- ik vind dat houden van uit je hart moet komen, en als je het tegen je geliefde zegt moet je het met gevoel zeggen, dat je het meent. en niet zomaar ik hou van je roepen terwijl je niet eens van hem, haar houdt. je moet het ook laten zien, niet alleen horen ik hou van je en dan niks meer doen. dat heb ik opgemerkt bij een vriendin van me. ze wordt gebeld door een ander jongeman die verklaart haar de liefde en zij zegt ik ook van jou, ik vroeg haar hou je echt van hem?? waarop haar antwoord was nee ik zeg het gewoon zodat hij een goed gevoel krijgt tegenover mij

triest zeer triest degene leest mee dus ik zit niet te roddelen of zoiets dergelijks






maar mensen hoe denken jullie erover?? gaarne u mening hier droppen

Mee eens, ik wil het tegen hem zeggen maar ik durf niet

22-10-2007, 21:23

Citaat door moOie_mOker:
Oke oke, was beetje overdreven . Na 3/4 maanden dan.. In ieder geval niet na korte tijd. Je moet een verliefdheid niet verwarren met "houden van".

Volgens mij komt échte houden-van pas in het huwelijk..





ik vond 6 maanden al kort laat staan 2 a 3 maanden keilachen met jou whuahuahuahua


ik knap sowieso af op mannen die al aan komen kakken dat ze van je houden en dat pas na een week of 2

22-10-2007, 21:23
Je hebt volkomen gelijk.

22-10-2007, 21:25



Citaat door Experience:
Mee eens, ik wil het tegen hem zeggen maar ik durf niet





meid ik zeg je een ding, als je echt echt van hem houdt, zeg het beter dan beter tegen hem. stel je eens voor dat die hetzelfde voelt tegenover jou maar dat hij het ook niet durft te vertellen, hij wacht bijv op jou?? en dan?? ik zeg je een ding aarzel niet en vertel het hem gewoon. uit je gevoelens





alleen als je echt van hem houdt


onthou houden van is een groot woord, en geven om iemand is heel anders verwar die 2 niet

22-10-2007, 21:26

Citaat door ibtissam19_:
Je hebt volkomen gelijk.







22-10-2007, 21:27

Citaat door Ydjis_oe_Riffie:
Mijn verloofde en ik kennen elkaar nu 4 maanden. Áls hij het waagt me te zeggen dat hij van me houdt, nu al, vermoord ik hem.




oei pittig tante ben je


aagh lieverd toch houden van kan elk moment komen, meskien die verloofde van je

Pagina's : [1] 2 3