Bekijk volle/desktop versie : decoratie rabia????



22-10-2007, 20:59
hey lieve mensen ik vroef me af wie er een vrouw kent uit amsterdam en ze decoreert. Ik heb gehoord dat ze vaak in de zaal de tulp decoreert. wie kan me vertellen hoe ze is is en wat voor werk ze levert aub mensen kunnen jullie me helpen decoratie is me laatste ding die ik nodig heb maar die neemt zoveel tijd in beslag. Kunnen jullie me misschien ook fotos laten zien als jullie die hebben alsvast bedankt.

22-10-2007, 21:06


niemand???? kom op dames ik ben einde raad ik wil heel graag iets te weten komen over haar

22-10-2007, 22:11
http://www.xxxxxxx.nl 0618888820. 18 euro per tafel

22-10-2007, 22:23
hey meid volgens mij heb je het over me tante
ze decoreert heel goedkoop ze woont tegenover dirk bel haar voor een afspraak je kan naar haar toe gaan als je de decoratie wil zien hier haar nummer 0614493269 bel haar
Pm me als je meer wil weten

XXX Yousra en voor wannneer is je bruiloftnou??

22-10-2007, 22:51


zusjes en zo die is echt een topper!!!
bel haar 0614987375
deco servies serveersters etc. ze maakt echt een leuke prijs voor mensen.

23-10-2007, 00:08
je bedoeld rabi3a
van osdorp ze is kapot goed ze heeft voor me zus gedaan
wollah tbarkelah 3liha haar wil ik ook op mijn bruiloft
ze is een schat van een vrouw
lahie3amerhadar
gwn kanjer netjes snel PRACHTIG

23-10-2007, 15:41
jah toch bedankt OOFAATOO je hebt het over me tante bedankt voor je reactie
ze in heel snel en ze komt haar afspraken na
pm me iemand voor info

23-10-2007, 20:43

Citaat door Yousra__:
jah toch bedankt OOFAATOO je hebt het over me tante bedankt voor je reactie
ze in heel snel en ze komt haar afspraken na
pm me iemand voor info



ja wollah is gwn de waarheid ze is een kanjer
vraag haar ze kent ons misschien nog ze had voor me zus op 31 maart
in tulp iedereen vroeg om haar zij is gwn de beste die ik ken
je boft met zo een tante

24-10-2007, 11:27
Aangeboden mooie zaaldecoratie voor alle feestelijke gelegenheden.

Tafels:
Op de tafels komen lange, effen, crèmekleurige tafelkleden met daarop een bovenkleed, bestaand uit crèmekleurige gaas, afgezet met breed satijnen lint.
Het wordt compleet gemaakt met servetten en een grote zilveren 5-armige kandelaar. De kaarsen zijn in de kleur van de stoeldecoratie.

Stoelen:
De stoelhoezen (10 stuks) zijn van dezelfde crèmekleurige stof met organza stoeldecoratie in verschillende kleuren voor elke feestelijke gelegenheid.
Bijv. de groene set past bij een hennafeest, bordeauxrood voor een bruiloft.
Tevens ben ik ook in het bezit van het lila.
Voor geboortefeesten heb ik de kleuren babyblauw en lichtroze.

De theeglazen,wijnglazen en karaffen zijn inbegrepen !!!!

Een complete tafel kost € 25,=

Ingang:
De ingang bestaat uit een loper (in kleur van de decoratie), 4 grote zilveren pilaren, 2 tafelkleden, kandelaar met kaarsen (kleur decoratie), dienblad voor melk en een kleine zilveren tagine voor dadels.

De ingang kost € 25,=
(mocht je ook een waspaal bij de ingang willen komt er € 15,= bij.)

Ook heb ik tagine's te huur voor het opdienen van het eten.

Voor vragen en interesse ben ik bereikbaar op het nummer 06 – 148 11 578.
Tevens kan je me mailen op layladokni@hotmail.com

http://www.mijnalbum.nl/Album=VYWW67QG

24-10-2007, 11:39
Heeft iemand foto's van haar werk ??

24-10-2007, 13:21
Komt ze haar afspraken na?? Hmmm nou dat valt vies tegen, als ze op de dag van de bruiloft smoesjes verzint en liegt over de gemaakte afspraken.. De decoratie was wel oké, maar lief is ze niet...

24-10-2007, 13:31
Kies gewoon voor xxxxxxx..

Op en top in decoratie en afspraken...

24-10-2007, 19:33


Roudaina en witte roosje volgens mij hebben jullie het over een andere Rabia en neit me tante die tegenover dirk woont want toen zij was begonnen begon ze met een heel laag prijsje en niet meteen met 600 euro dus volgens mij bedoelen jullie die andere rabia zij woont ook ergens in osdorp maar ik beloof je dat als me tante decoratie voor jullie gaat doen dat ze haar afspraken zal nakomen en je mag iedereen gaan vragen naar haar iedereen kent me tante dat ze aardig is en dat ze haar afspraken altijd na komt dus vraag maar raak..
Kusjes Yousra

26-10-2007, 16:55

Citaat door witte_roosje:
toen ik naar haar ging had ze geen borden of bestek die moest ze zelf nog huren.
en ik heb voor 90 mensen €600 voor haar decoratie betaald.(zonder bestek en borden)
maar dat was 1.5 jaar geleden het kan zijn dat ze nu goedkoper is geworden en wel haar eigen bestek en borden heeft.

dit is mijn ervaring met haar succes met alles.


Hey meid,
Je hebt het echt over een hele andere Rabia denk ik want toen Rabia begon met decoreren vroeg ze echt bijna niets. Mijn tante, 2 nichten en 1 vriendin hebben haar allemaal ingehuurd. Idereen was tevreden over haar en het is een schat van een dame die haar afspreken nakomt. dus volgens mij heb je het echt over iemand anders maar allah oe a3lem...
Groetjes Salima