Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : hier wachten we op de maand ramadan sub3anallah maar....

muslimien
27-10-2003, 09:27

Selem3alikoem broeders en zusters moge allah ons leiden want hij leidt wij hij wilt en dwaald wie hij wilt de maand ramadan is begonnen maar er zitten schijnheiligen erin bidden in de maand ramadan schijnheilig doen en bidden of ze zeggen ik bidt maar doen het niet de meeste gehate bij allah is dat als iemand zegt wat hij/zij niet doet en na ramadan bij het feest gaan ze naar de disco feesten sub3anallah dat wou ik effe kwijt :( :( :( :(

cousina_rifia
27-10-2003, 10:34
wollahilah, je hebt gelijk.

Niesje
27-10-2003, 10:48
Inderdaad, schijnheilig.......

chadia2004
27-10-2003, 11:59
Origineel gepost door muslimien Selem3alikoem broeders en zusters moge allah ons leiden want hij leidt wij hij wilt en dwaald wie hij wilt de maand ramadan is begonnen maar er zitten schijnheiligen erin bidden in de maand ramadan schijnheilig doen en bidden of ze zeggen ik bidt maar doen het niet de meeste gehate bij allah is dat als iemand zegt wat hij/zij niet doet en na ramadan bij het feest gaan ze naar de disco feesten sub3anallah dat wou ik effe kwijt :( :( :( :( je hebt gelijk broeder. Je bereikt er toch nix mee als je tegen mensen zegt dat je bid maar je doet het niet :confused: :confused: :confused:

muslimien
27-10-2003, 12:17

selem3alikoem wr wb broeders en zusters dat begrijpen sommigen mensen niet jammer hoor

chadia2004
27-10-2003, 12:43
zeker jammer

muslimien
27-10-2003, 14:37
selem3alikoem mabrouk ramadan vast he allemaal maar het is echt jammer

Nisrine01
27-10-2003, 16:00
Het is zeker heeeeeel jammer. Wat ik me ook afvraag is, ik heb vriendinnen die weten hoe ze moeten bidden maar ze bidden niet, maar ze doen wel mee aan de ramadan. Telt je vasten dan wel??? Volgens mij niet want dan ben je eigelijk heel hypocriet bezig. Wel vasten maar niet bidden waarom het ene wel??? En het andere niet??? Het is alsof je Allah swt voor de gek houd. :jammer:

muslimien
27-10-2003, 16:13
selem3alikoem zuster kijk daarom is de 5 zuilen op volgorde gemaakt we moeten dan ook zo aan houden