Bekijk volle/desktop versie : Apen doden locoburgemeester



Pagina's : [1] 2

21-10-2007, 21:37
NEW DEHLI - De locoburgemeester van de Indiase hoofdstad New Delhi is dit weekeinde overleden als gevolg van een aanval door wilde apen. De dieren vielen hem aan op het terras van zijn woning. De 52-jarige functionaris liep daardoor zulke hoofdwonden op dat hij daaraan bezweek.

Apen vormen in de metropool een ware plaag. De dieren zijn al doorgedrongen tot de parlementsgebouwen en het presidentiële kantoor. De aanpak van de overlast is lastig omdat voor hindoes de apen heilig zijn.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/73454451/Apen_doden_locoburgemeester_New_Delhi.html?p=1,2

21-10-2007, 21:40



Citaat door NakNok:
NEW DEHLI - De locoburgemeester van de Indiase hoofdstad New Delhi is dit weekeinde overleden als gevolg van een aanval door wilde apen. De dieren vielen hem aan op het terras van zijn woning. De 52-jarige functionaris liep daardoor zulke hoofdwonden op dat hij daaraan bezweek.

Apen vormen in de metropool een ware plaag. De dieren zijn al doorgedrongen tot de parlementsgebouwen en het presidentiële kantoor. De aanpak van de overlast is lastig omdat voor hindoes de apen heilig zijn.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/73454451/Apen_doden_locoburgemeester_New_Delhi.html?p=1,2


Altijd gedonder met apen die zich door een religie boven normale stervelingen geplaatst zien.

21-10-2007, 21:47
waren die apen toevallig familie van Bokito??


Maar ik dacht juist altijd dat koeien heilig waren, maar van apen wist ik dat niet (weer wat geleerd

21-10-2007, 21:48

Citaat door Kendie:
waren die apen toevallig familie van Bokito??

Maar ik dacht juist altijd dat koeien heilig waren, maar van apen wist ik dat niet (weer wat geleerd



Maar die apen daar,eeen soort makaken, zijn inderdaad ook heilig.

21-10-2007, 21:56



Citaat door aplat:


Maar die apen daar,eeen soort makaken, zijn inderdaad ook heilig.



Ooh, oke apart..Nu ben ik wel erg benieuwd waarom ze heilig zijn, dat van die koeien weet ik wel, maar apen?? Waar zijn apen goed voor, behalve dan om mensen te terroriseren

21-10-2007, 22:22
Gevaarlijke apen.

21-10-2007, 22:28

Citaat door NuNietAchmed:
deze Apen waren eerst vredelievend totdat ze zich tot de Islam bekeerden.



Zo jij bent grappig. Wat heb je vandaag aangetrokken? Je grapjas, lolbroek of toch maar weer je funstring uit de kast getrokken??

21-10-2007, 23:46
ik dacht dat koeien heilig waren

21-10-2007, 23:52

Citaat door NuNietAchmed:
deze Apen waren eerst vredelievend totdat ze zich tot de Islam bekeerden.

Waarom bannen de moderators jou gewoon niet je doet toch niks anders dan islam dit islam dat. Heb je thuis niks te doen ofzo ga je moeder vervelen ofzo.

22-10-2007, 00:00

Citaat door NuNietAchmed:
Ik blijf hier gewoon nog even lekker hangen. Ik word namelijk echt beregeil van de islam.

Vieze islamfiel, ja Islamfiel dat word een nieuw woordje. Je hebt toch alerlij fielen in het westen dit is een van de nieuwst en ook een van de meeste voorkomende.
Islamfiel: iemand die geen leven heeft en word helemaal geil als die islam basht en nog geiler als iemand anders het doet vinden ze heel erg sexy. Hij/zij zit 24/7 achter de pc en leeft van uitkering verder kun je ze herkennen aan de lelijke kop die ze hebben.

22-10-2007, 00:09
hey bah, doe eens even normaal jullie! Deze topic ging over moordende apen, waarom wordt de Islam er weer bijgehaald??


22-10-2007, 00:12

Citaat door Kendie:
hey bah, doe eens even normaal jullie! Deze topic ging over moordende apen, waarom wordt de Islam er weer bijgehaald??


Ik beledig die islam niet en haal het er ook niet bij, maar ik erger me een beetje aan dat mensen overal de Islam bij gaan halen.

22-10-2007, 00:13


Gekke apen eh sahbi, die hebben tegenwoordig ook gangster clicks, die moesten van de andere apen die burgemeester vermoorden waren gewoon huur moordenaars.

22-10-2007, 00:23

Citaat door nordin_nador:
Gekke apen eh sahbi, die hebben tegenwoordig ook gangster clicks, die moesten van de andere apen die burgemeester vermoorden waren gewoon huur moordenaars.


22-10-2007, 00:37

Citaat door nordin_nador:
Gekke apen eh sahbi, die hebben tegenwoordig ook gangster clicks, die moesten van de andere apen die burgemeester vermoorden waren gewoon huur moordenaars.


je hebt zeker te veel fanta gedronken nigh la?

Pagina's : [1] 2