Bekijk volle/desktop versie : Studie studiefinanciering..terugbetalen of niet?



21-10-2007, 14:39
Ik heb mij begin van het schooljaar aangemeld voor een voltijd studie aan de hoge school van utrecht. Ik kwam er al gauw achter dat een hbo studie niets voor mij was, en ik was al gauw fulltime gaan werken. Alleen ben ik vergeten om mij uit te schrijven, terwijl ik wel gewoon studiefinanciering krijg. Nu is mijn vraag, hoe moet ik dat doen en voornamelijk moet ik studiefinanciering terug gaan betalen? Want ik stop wel voor februari, dus heb gehoord van ib-groep dat je dan niets hoeft terug te betalen, maar ik ben dan wel bijna niet naar school geweest om de vakken en colleges te volgen !

Kan iemand me helpen?

21-10-2007, 15:07


volgens mij hoef je niets terug te betalen zolang je je maar op tijd uitschrijft. Ik zou maar volgende week naar school gaan en de uitschrijfformulier invullen en afgeven bij de studentenbalie van de faculteit waar je staat ingeschreven. En ook moet je zeker niet vergeten dit op tijd te melden bij de ib-groep..

Corrigeer mij als ik dit fout heb! want weet niet zeker of je het wel terug moet betalen of niet, aangezien je de colleges enzo niet gevolgd heb!

22-10-2007, 16:38

Citaat door kiz_kuz_kaz:
volgens mij hoef je niets terug te betalen zolang je je maar op tijd uitschrijft. Ik zou maar volgende week naar school gaan en de uitschrijfformulier invullen en afgeven bij de studentenbalie van de faculteit waar je staat ingeschreven. En ook moet je zeker niet vergeten dit op tijd te melden bij de ib-groep..

Corrigeer mij als ik dit fout heb! want weet niet zeker of je het wel terug moet betalen of niet, aangezien je de colleges enzo niet gevolgd heb!



hmm.. ja. Dat was ik al van plan.

Tanx

23-10-2007, 15:12
Het klopt inderdaad wat Kiz Kuz Kaz zegt (Hoe kom je op zo een naam), als je voor februari laat weten dat je er mee kapt hoef je niets terug te betalen ook al ben je naar je lessen gegaan...

23-10-2007, 15:13



Citaat door gekke_faysel:
Het klopt inderdaad wat Kiz Kuz Kaz zegt (Hoe kom je op zo een naam), als je voor februari laat weten dat je er mee kapt hoef je niets terug te betalen ook al ben je naar je lessen gegaan...


heeft zo haar betekenis. uit jou naam kun je gelijk uitmaken dat je GEK bent.

25-10-2007, 10:25
oke tanx! ook die mij een pm hebben gestuurd!