Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ramadan Maroc of NL?

Bidawi_Mazlot
26-10-2003, 21:05

Wie heeft er wel eens Ramadan gevast in Marokko?.....ik heb het een paar keer meegemaakt en ik moet zeggen dat het daar echt beter tot z'n recht komt....de sfeer, al adhan van moskeeen, familiebezoek, mensen kunnen ongehindert traditionele kleding dragen(vooral dames ogen heerlijk :stout: ), tijdens zonsopgang komt er man met een soort trommel mensen wakker maken om salat el fajr te bidden en voor s7or...kortom het is absoluut niet te vergelijken met het grijze ongezellige sfeer in NL....drop me a line.

SweetMe
26-10-2003, 21:33
Lijkt me ook leuk om een keer in Marokko te vasten .. Insa allaH gA Ik over een paar jaar dat proberen

hadjasoumaya
26-10-2003, 22:48
jonge dat is het beste wat er is vaste in maroc

BerkaniBoy
28-10-2003, 21:06
Yah de RAMADAN is toch Maandag 27 oktober begonnen.

sahira
28-10-2003, 22:14

Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Wie heeft er wel eens Ramadan gevast in Marokko?.....ik heb het een paar keer meegemaakt en ik moet zeggen dat het daar echt beter tot z'n recht komt....de sfeer, al adhan van moskeeen, familiebezoek, mensen kunnen ongehindert traditionele kleding dragen(vooral dames ogen heerlijk :stout: ), tijdens zonsopgang komt er man met een soort trommel mensen wakker maken om salat el fajr te bidden en voor s7or...kortom het is absoluut niet te vergelijken met het grijze ongezellige sfeer in NL....drop me a line. Ik heb nog nooit Ramadan ergens anders meegemaakt, maar de verhalen van andere zusters zijn mooi en dat doet me erwel eens naar verlangen! Natuurlijk is de sfeer dan anders, het hele land vast (als het goed is..)..hier moet ik mijn wekkertje zetten, terwijl daar je wakker getrommeld wordt..Insha Allah zal ik het ooit anders meemaken, moet het voorlopig maar hier doen... Fijne ramadan! ma'assalama..Sahira!

Atlas_Gebergte
30-10-2003, 10:17
Ik ga insha allah over een jaar of 2 de ramadan in marokko houden, lijkt me heel leuk.

babyvanbelisma
30-10-2003, 10:19
Het lijkt me leuk het een keer ergens anders te ervaren, waar iedereen (bijna) hetzelfde voelt als jij. Insh'Allah ooit, als de ramadan in de zomer valt.