Bekijk volle/desktop versie : barca miste verdedigers tegen villareal



Pagina's : [1] 2

21-10-2007, 02:52
zambrotta thuram ronaldinho edmilson marquez

21-10-2007, 11:12



Citaat door alhoceima_city:
zambrotta thuram ronaldinho edmilson marquez

verdedigers en dn staat Ronaldinho er? Als Ronaldinho er niet is heeft barca slechte verdediging? wat een smoes..

21-10-2007, 12:24
barca kan beter spelen met R10

en onze beest thuram achterin!

en onze zambrotta die ook mee gaat in de aanval..

DIe belangrijke spelers moeten trg komen

21-10-2007, 13:23
Yaya toure missen ze zeker ook
en nu gaan ze deco missen

21-10-2007, 13:49


hhaha barca gewoon verloren punt

21-10-2007, 15:28
Ze miste R10 zeker in deze wedstrijd. Maar ook Yaya Toure. DE echte stofzuiger bij barca. R10 kan met zo een wedstrijd door een prachtige steekpass of geniale momment een wedstrijd beslissen. Denk aan de vrije trappen waar barca 3x een vrije trap van dichtbij kreeg en alsnog alle drie mis. R10 had zekr wel benut. Maar middenveld kon ook niet snel aansluiten als er verdedigd moest worden. Daarom is Yaya toure van groot belang. Zambrotta is ook een gemis vanaf de zijkant.

21-10-2007, 16:24
Ze hadden niet genoeg talent...

21-10-2007, 16:38

Citaat door Achiii_Oujdi:
Ze hadden niet genoeg talent...


Niet genoeg talent???

Messi, Dos Santos, Bojan allemaal talenten. Plus ik durf te wedden dat jij niks van de wedstrijd gezien hebt dus kan je ook niet oordelen. Want als jij de wedstrijd gezien hebt mag je mij vertellen hoeveel kansen barca had en hoeveel kansen villareal had. Wedstrijd is verloren maar die penalty's beslisde de wedstrijd.

21-10-2007, 16:53

Citaat door RonaldinhoXY:
Niet genoeg talent???

Messi, Dos Santos, Bojan allemaal talenten. Plus ik durf te wedden dat jij niks van de wedstrijd gezien hebt dus kan je ook niet oordelen. Want als jij de wedstrijd gezien hebt mag je mij vertellen hoeveel kansen barca had en hoeveel kansen villareal had. Wedstrijd is verloren maar die penalty's beslisde de wedstrijd.

Sommige spelers hebben wel talent, maar ik bedoelde dat ze niet genoeg talent hadden op het veld tegen villareal! En ik heb wel stukjes van de wedstrijd gezien, barca had wel kanzen maar afmaken gebeurde niet! Villareal speelde slim en benutten de kanzen die ze hadden en profiteerden van de fouten van barca!

21-10-2007, 17:54

Citaat door chamack:
hhaha barca gewoon verloren punt


real madrid eeft 2-1 van espanyol verloren

dus niet zo komen praten

21-10-2007, 18:13

Citaat door ibi_007:
real madrid eeft 2-1 van espanyol verloren

dus niet zo komen praten
we zijn nog steeds eerste maar jullie hebben jullie 2de plaats kwijt en da is hard


21-10-2007, 18:26
De geblesseerden:
Gianluca Zambrotta
Lillian Thuram
Rafael Marquez
Edmilson
Samuel Eto'o
Deco

Wordt moeilijk de komende weken..

21-10-2007, 22:30



Citaat door chamack:
hhaha barca gewoon verloren punt
kinderachtig haha barca verloren tazzz en real madrid zwammels dan door onze broertje espanyol 2-1 tazzzzzzz en sevilla 5-3 ben je ook vergeten he! wie het laatst lacht lacht het best e moet nooit zeggen real madrid is de beste want de bal is rond en allah sw beslist alles wat er gebeurt je wint of je verliest!!!!

21-10-2007, 22:34

Citaat door Achiii_Oujdi:
Ze hadden niet genoeg talent...
hoe kan jij praten en gaan zeggen real madrid is de beste real madrid is ontroond door broertje espanyol 2-1 hahahaha en sevilla 5-3 whahahahaha en maar lullen en zeggen dat real madrid de beste is ga aub je kont vegen of ga fietsen!

21-10-2007, 22:39

Citaat door Tanjawiyaaaa:
we zijn nog steeds eerste maar jullie hebben jullie 2de plaats kwijt en da is hard

wie het laatst lacht lacht het hardst ik praat niet beter ookwant jullie zeggen altijd real madrid real madrid is eht sterk en goed wat was dat tegen lazio roma 2-2 wat is dat tegen sevilla 5-3 en nu tegen onze broertje espanyol 2-1 dan moet je wel eerlijk zeggen wat er mis is en niet met smoesjes ja raul is gebleseerd ja ruud van nistelrooij is moe wegen de interland verplichting met oranje real madrid is mijn stront!!!!! dat is real madrid ik wacht aleen op zambrotta marquez edmilson deco thuram eto ronaldinho dan zal je zien hoe barca gaat spelen THE DREAM TEAM!!!!

Pagina's : [1] 2