Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : heey zijn er mensen hier die....

Pagina's : [1] 2

lovely_mariam
26-10-2003, 20:56

zijn er mensen hier die wel vasten maar niet bidden? zeg maar eerlijk ben benieuwd :zwaai:

Liloesh
26-10-2003, 20:58
Ik niet, maar ken er spijtig genoeg wel héél veel :( :verdriet:

LaLa_SoFiA
26-10-2003, 20:59
ja als ik eerlijk moet zijn ik...

Chyhaan
26-10-2003, 21:01
Ik vast, maar bid niet... Weet niet zo goed.. wat ik allemaal moet zeggen!!!

lovely_mariam
26-10-2003, 21:01

ik ken er ook heeeeeel veel lala sofia je bent niet de enige ik bid wel maar ik doe wel veel dingen die niet mogen (Allah jesmahli inshallah) misschien is dit wel een troost weet je wel dat je dag niet telt als je niet bidt?

Touriyah
26-10-2003, 21:05
ik vast en bid gelukkig

LaLa_SoFiA
26-10-2003, 21:06
ja k weet het. Ik had het gehoord. Maar ik ga inchallah beginnen

LadyLo
26-10-2003, 21:16
ik bid sinds me 14e maar ik bid sinds januari niet meer! maar inshallah deze ramadan weer!:D

lovely_mariam
26-10-2003, 21:19
ik bid ook niet fulltime alleen partime, als ik moe van me werk kwam of als ik stoned was ging ik nooit bidden maar ik heb goede voornemens met de Ramadan en inshallah zal ik ook blijven bidden lala sofia zie je nu dat ik ook alles behalve heilig ben :(

Lady_moi
26-10-2003, 21:20
wat isda nu eerst bidden dan stoppen :confused:..moest ge nie kon bidden ja begrijpelijk :rolleyes:..ma goed..:)..ja ik bid wel anders heb ik voor niks gevast :eek:..al 2 jaren ;)..en ja inshallah gaat allah jullie vergeven :zwaai:

LellaBerkane
26-10-2003, 21:20
Ik bid en vast ook, El Hamdoelah.. Maar ik ken ook veel mensen die dat niet doen, helaas.. Maar komt Inscha Allah allemaal goed!!!

MOcROzINA
26-10-2003, 21:22
Origineel gepost door Chyhaan Ik vast, maar bid niet... Weet niet zo goed.. wat ik allemaal moet zeggen!!! JAA IK OOK :(

lovely_mariam
26-10-2003, 21:26

Origineel gepost door Lady_moi wat isda nu eerst bidden dan stoppen :confused:..moest ge nie kon bidden ja begrijpelijk :rolleyes:..ma goed..:)..ja ik bid wel anders heb ik voor niks gevast :eek:..al 2 jaren ;)..en ja inshallah gaat allah jullie vergeven :zwaai: tenminste probeer ik het , ik bid maar er zijn tijden dat de duivel mij overmeestert als ik echt moe ben of de hele dag moet bidden als ik laat thuis kom ja dan bid ik paar dagen niet en dan probeer ik het weer en pak ik de draad weer op blijven proberen tot het een keer goed lukt inshallah beter iets dan niets

Lady_moi
26-10-2003, 21:31
Origineel gepost door lovely_mariam tenminste probeer ik het , ik bid maar er zijn tijden dat de duivel mij overmeestert als ik echt moe ben of de hele dag moet bidden als ik laat thuis kom ja dan bid ik paar dagen niet en dan probeer ik het weer en pak ik de draad weer op blijven proberen tot het een keer goed lukt inshallah beter iets dan niets ja das waar :)..ma ge kunt da achteraf weer inhalen eh :rolleyes: als ik bid :engel: dan bid ik weer hetzelfde om die van de andere keren in te halen :o mja wat kan ik zeggen :confused:..allah yehdiena wa ya3awena inshallah :zwaai:

lovely_mariam
26-10-2003, 21:34
inshallah .... deze maand alles goed doen:D nu alles toch zwaarder meetelt.... ik heb al moeite met geen muziek luisteren en geen jointjes roken :(

Pagina's : [1] 2