Bekijk volle/desktop versie : M'n schoenen zijn uit de moskee gestolen...



26-10-2003, 19:49
aSalaamoe alaikoum broeders en zusters

Wat ik vandaag meegemaakt heb vind ik buitengewoon abnormaal.
Na een lezing bijgewoond te hebben, liep ik naar de hal om m'n
schoenen te pakken en naar huis te gaan.
Alle schoenen lagen in een kast op elkaar gestapeld. Mijn schoenen had ik naast de kast gelegd, zoals meerdere deden.
Na lang zoeken en zoeken kon ik m'n schoenen maar niet vinden...
M'n eerste gedachte was dat iemand zich had vergist en mijn schoenen had meegenomen. Maar.. er bleef maar geen ander paar schoenen over.
Maar alhamdoulillah was er behulpzame zuster die mij haar schoenen leende.


Dit had ik gewoon echt niet verwacht, maar mijn schoenen zijn dus gestolen in een MOSKEE.
De gedachte al dat diegene eerst het gebed had verricht en dan schoenen gaat stelen. Dan denk ikbijmezelf waar gaat dit heen.
Op een feest ofzo.. kan ik het me wel nog voorstellen, dat je schoenen opeens spoorloos zijn, maar in de moskee vertouw je je zusters en daar ging ik absoluut vanuit, maar zo zie je maar weer dat zelfs daar je spullen worden gestolen.

Wa salaamoe alaikoum

xballerinax

26-10-2003, 20:05


Hallo zuster,
dat zou niet kunnen want, de deur was dicht.
En in die hal worden ook boeken en kleding verkocht.
En het is er de hele tijd druk.

Wasalaamoe alaikoum

27-10-2003, 01:52
wete gij hoe grappig da klinkt ..schoenen stelen :melig: waren da pradas ofsow misschien waren da gewoon kinderen die u schoenen hebben verstopt ..zoals sommigen vroeger deden toen ik nog klein was en op moskee zat

schoenen

27-10-2003, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door xBallerinax
aSalaamoe alaikoum broeders en zusters

Wat ik vandaag meegemaakt heb vind ik buitengewoon abnormaal.
Na een lezing bijgewoond te hebben, liep ik naar de hal om m'n
schoenen te pakken en naar huis te gaan.
Alle schoenen lagen in een kast op elkaar gestapeld. Mijn schoenen had ik naast de kast gelegd, zoals meerdere deden.
Na lang zoeken en zoeken kon ik m'n schoenen maar niet vinden...
M'n eerste gedachte was dat iemand zich had vergist en mijn schoenen had meegenomen. Maar.. er bleef maar geen ander paar schoenen over.
Maar alhamdoulillah was er behulpzame zuster die mij haar schoenen leende.


Dit had ik gewoon echt niet verwacht, maar mijn schoenen zijn dus gestolen in een MOSKEE.
De gedachte al dat diegene eerst het gebed had verricht en dan schoenen gaat stelen. Dan denk ikbijmezelf waar gaat dit heen.
Op een feest ofzo.. kan ik het me wel nog voorstellen, dat je schoenen opeens spoorloos zijn, maar in de moskee vertouw je je zusters en daar ging ik absoluut vanuit, maar zo zie je maar weer dat zelfs daar je spullen worden gestolen.

Wa salaamoe alaikoum

xballerinax
Ja gebeurt vaker...merkschoenen van m'n broer zijn ook in een moskee gestolen...maar dat zijn nog schoenen...

Van m'n oom hebben ze 12.000 Euro gestolen uit de moskee..hij wilde het na de salaat wegbrengen.....

Zo zie je maar

27-10-2003, 13:35


haha, bij mij is ooit een horloge gestolen nadat ik wudhu had gedaan

bij mijn vader was het ook een keer hetzelfde gebeurd. iemand had zijn schoenen meegenomen. maar dat was een vergissing en de volgende dag stonden ze er weer

27-10-2003, 14:35
selem3alikoemk broeders en zusters

mabrouk ramadan allamaal

kijk je schoenen is gestolen we komen 8ter de waarheid op de dag des oordeels

dan krijg jij de hassenet van diegene

27-10-2003, 15:42
Jah het zijn maar schoenen vergelijken met geld is dat niets...
Maar ik word wel weer gerust gesteld bij de gedachte dat diegene er voor zal boeten en ik mijn hassanath krijg.

27-10-2003, 15:59


Reageer dan niet