Bekijk volle/desktop versie : stel je voor henri michel kan niet kiezen tussen Zairi en Bouaouzan



Pagina's : [1] 2 3

20-10-2007, 21:29
welke speler raden jullie hem aan


als bouaouzan voor marokko kiest

20-10-2007, 21:31


Dan raad ik 'm Sektioui aan.

20-10-2007, 21:32

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Dan raad ik 'm Sektioui aan.


nee stel je voor hij heeft sektioui al in zijn selectie en het zit nu op 21 spelers en hij heeft nog een buitenspeler nodig wie raad je hem aan Zairi Of Bouaouzan

20-10-2007, 21:33
Beiden stellen op dit moment weinig voor...
Ik denk eerder dat het tussen Sektioui en Alloudi gaat..

20-10-2007, 21:34



Citaat door Master_Mocro:
Beiden stellen op dit moment weinig voor...
Ik denk eerder dat het tussen Sektioui en Alloudi gaat..


nou bouaouzan al was hij beschikbaar voor marokko dan moet hij sowieso in de selectie van marokko is een echte buitenspeler met snelheid jonge maar zijn techniek mag wel wat beter

20-10-2007, 21:36

Citaat door chinkwie:
nou bouaouzan al was hij beschikbaar voor marokko dan moet hij sowieso in de selectie van marokko is een echte buitenspeler met snelheid jonge maar zijn techniek mag wel wat beter


Het enige wat Bouaouzan heeft is zijn snelheid. Maar wat heb je aan alleen snelheid ?

20-10-2007, 21:36

Citaat door chinkwie:
welke speler raden jullie hem aan


als bouaouzan voor marokko kiest




Bouaozun heeft alang voor marokko gekozen..
alleen wordt die jongen zo hard geflast door die woestijnratten

ikz ou ze allebei selecteren in plaats van die jongens uit t midden oosten

20-10-2007, 21:41
Bouazouan is véél beter dan Alloudi!


Trouwens ik zou gaan voor Zairi.

20-10-2007, 21:43

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Bouazouan is véél beter dan Alloudi!


Trouwens ik zou gaan voor Zairi.


bazz jou ot kan in de toekomst kijken precies zo word de groeps fase van de africa cup ook van groep a

20-10-2007, 21:43

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Bouazouan is véél beter dan Alloudi!


Trouwens ik zou gaan voor Zairi.



precies, wat heeft die Alloudi nou bereikt?

bouazoun stond in de belangstelling van Bolton, Feyenoord, Sevilla en uiteindelijk trok hij naar Wigan Athletic.

20-10-2007, 21:45

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Bouazouan is véél beter dan Alloudi!


Trouwens ik zou gaan voor Zairi.


Als ik eerlijk moet zeggen vind ik eigenlijk Alloudi de beste speler van Marokko tot nu toe.
Die jongen komt erin en gelijk wordt het spel veranderd en gelijk vallen er goals.
Met Marokko (2-0) Zimbabwe speelde hij in de basis en gelijk gevaarlijk vooral de 2de doelpunt
Marokko 2-0 Namibië was de hele tijd een dode wedstrijd toen kwam Alloudi erin 5 minuten later gelijk een doelpunt
die jongen moet in de Africa Cup zeker in de basis komen

en trouwens ik ga ook voor JAOUAD ZAIRI

20-10-2007, 21:48

Citaat door said6666:
Als ik eerlijk moet zeggen vind ik eigenlijk Alloudi de beste speler van Marokko tot nu toe.
Die jongen komt erin en gelijk wordt het spel veranderd en gelijk vallen er goals.
Met Marokko (2-0) Zimbabwe speelde hij in de basis en gelijk gevaarlijk vooral de 2de doelpunt
Marokko 2-0 Namibië was de hele tijd een dode wedstrijd toen kwam Alloudi erin 5 minuten later gelijk een doelpunt
die jongen moet in de Africa Cup zeker in de basis komen

en trouwens ik ga ook voor JAOUAD ZAIRI


Waarom denk je dat Alloudi naar El Ain is gegaan?

20-10-2007, 21:49



Citaat door chinkwie:
bazz jou ot kan in de toekomst kijken precies zo word de groeps fase van de africa cup ook van groep a


Nee ik had 'm gemaakt 2 uur na de loting, dus wist ik de teams al.

20-10-2007, 21:51

Citaat door said6666:
Als ik eerlijk moet zeggen vind ik eigenlijk Alloudi de beste speler van Marokko tot nu toe.
Die jongen komt erin en gelijk wordt het spel veranderd en gelijk vallen er goals.
Met Marokko (2-0) Zimbabwe speelde hij in de basis en gelijk gevaarlijk vooral de 2de doelpunt
Marokko 2-0 Namibië was de hele tijd een dode wedstrijd toen kwam Alloudi erin 5 minuten later gelijk een doelpunt
die jongen moet in de Africa Cup zeker in de basis komen

en trouwens ik ga ook voor JAOUAD ZAIRI



waarom krijgt Bouaouzan geen eerlijke kans dan ?
geheid dat die jongen nog meer gevaar brengt dan Alloudi.

20-10-2007, 21:52

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Waarom denk je dat Alloudi naar El Ain is gegaan?


Omdat Raja het huurbedrag onweerstaanbaar vond.

Na de africa cup speelt hij weer bij Raja. Hij is voor een halve seizoen verhuurd.

Pagina's : [1] 2 3