Bekijk volle/desktop versie : Fries redt Moskee van Leeuwarden van Vuurdood



Pagina's : [1] 2 3

20-10-2007, 16:23
Voorbijganger dooft brand bij moskee Leeuwarden
Uitgegeven op zaterdag 20 oktober 2007 om 15:59:01
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Een voorbijganger heeft zaterdagochtend een beginnende brand gedoofd bij een moskee in Leeuwarden. De 33-jarige Leeuwarder reed rond 04.30 uur langs het gebedshuis in de Esdoornstraat en zag dat iemand een brandend voorwerp tegen de gevel gooide.

De alerte passant kon het vuur zelf doven. De brandweer was niet meer nodig. De politie onderzoekt de zaak.

http://binnenland.nieuws.nl/483583/Voorbijganger_dooft_brand_bij_moskee_Leeuwarden

20-10-2007, 16:29



Citaat door wrattenzwijn:
De 33-jarige Leeuwarder reed rond 04.30 uur langs het gebedshuis in de Esdoornstraat en zag dat iemand een brandend voorwerp tegen de gevel gooide.

De alerte passant kon het vuur zelf doven. De brandweer was niet meer nodig. De politie onderzoekt de zaak.

http://binnenland.nieuws.nl/483583/Voorbijganger_dooft_brand_bij_moskee_Leeuwarden

Peuk weggooien mag ook al niet meer...

20-10-2007, 16:36

Citaat door Kloosjak:
Peuk weggooien mag ook al niet meer...



Tuurlijk wel, zolang je het maar in de haardos van de heer Wilders gooit.

20-10-2007, 16:37

Citaat door MMonstertje:
Tuurlijk wel, zolang je het maar in de haardos van de heer Wilders gooit.


20-10-2007, 17:07



Citaat door NuNietAchmed:
Goh wat verschrikkelijk zeg. Zal toch geen reactie zijn op wat er in Amsterdam west de laatste dagen gebeurd?
Lekker relevant ook.

20-10-2007, 17:22
Ik vind dat dit echt moet op gaan houden voordat er een hele oorlog uit gaat breken. Kijk maar hun doen dit dan zie je morgen een ander gek hetzelfde bij een kerk doen en als het een stuk geschiedenis is waar er aardig veel van zijn in nl dan zul je zien wat voor shit het allemaal gaat opleveren. Bovendien vind ik die Fries wel goed wat die heeft gedaan hij moet echt bedankt worden.

20-10-2007, 17:24

Citaat door MMonstertje:
Tuurlijk wel, zolang je het maar in de haardos van de heer Wilders gooit.

die is nogal ontvlambaar heb ik bemerkt.

20-10-2007, 17:24

Citaat door ReleasePeace:
Ik vind dat dit echt moet op gaan houden voordat er een hele oorlog uit gaat breken kijk maar hun doen dit dan zie je morgen een ander gek hetzelfde bij een kerk doen en als het een stuk geschiedenis is waar er aardig veel van zijn in nl dan zul je zien wat voor shit het allemaal gaat opleveren.

Kerken zijn toch allemaal leeg......

20-10-2007, 17:30

Citaat door Wodan:
Kerken zijn toch allemaal leeg......



dan kunnen ze netzogoed die kerken afbouwen..

20-10-2007, 17:33

Citaat door Moltazimah:
dan kunnen ze netzogoed die kerken afbouwen..

Ze zijn al afgebouwd hoor, sommigen al eeuwen geleden

20-10-2007, 17:33

Citaat door Wodan:
Kerken zijn toch allemaal leeg......

Ja dat maakt nog niet uit sommige kerken zijn wel een geschiedenis van Nederland dus ik denk niet dat mensen daar ook trots op zullen zijn.

20-10-2007, 17:34

Citaat door ReleasePeace:
Ja dat maakt nog niet uit sommige kerken zijn wel een geschiedenis van Nederland dus ik denk niet dat mensen daar ook trots op zullen zijn.

Waarom sta jij in het rood?

20-10-2007, 17:35



Citaat door NuNietAchmed:
ja nou en? laat de confrontatie maar lekker beginnen. Moslims zijn begonnen met deze shit. Als zij stoppen houdt het op Zo niet gaat lekker de vlam de pan in.

Wie zegt dat die relschoppers moslim zijn?

20-10-2007, 17:36

Citaat door NuNietAchmed:
ja nou en? laat de confrontatie maar lekker beginnen. Moslims zijn begonnen met deze shit. Als zij stoppen houdt het op Zo niet gaat lekker de vlam de pan in.

Iemand steekt een moskee in brand en dan kom jij hier praten over confrontatie enzo., met wie??? Mensen die naar de moskee gaan en echt niks met die brandende auto's te maken hebben.

20-10-2007, 17:37

Citaat door NuNietAchmed:
Moslims wel hoor.

Nee hoor hier ik ben een levend bewijs die daar duidelijk niet op trots zal zijn .

Pagina's : [1] 2 3