Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Dames, voor wie is dit ook de 1ste

Pagina's : [1] 2

Ikkeh
26-10-2003, 18:17

Ramadan met hoofddoek? :) Hoe voelt het? En wat zijn je voornemens voor deze Ramadan ( of in het algemeen, dingen die je nu niet meer doet of juist wel wil gaan doen?) Was ff benieuwd :) Salaam :zwaai:

Lady_moi
26-10-2003, 18:21
voor mij is het de 2de :rolleyes:..en wat mijn voornemens zijn :confused:..gewoon inshallah de islam beter praktiseren :)..en NEEN nie alleen in de ramadan :jammer:..de ramadan geef me gewoon een duwtje in de rug :ego:

Ikkeh
26-10-2003, 18:27
InshaAllah, dat willen we allemaal denk ik;) Maare ik bedoelde eigenlijk meer concrete dingen die je aan jezelf of gedrag wilt gaan veranderen. En niet alleen in de ramadan..

Lady_moi
26-10-2003, 18:30
azo..ff denke :confused:..tis al zekers :p..what about you ;)..

Ikkeh
26-10-2003, 18:42

haha wat is al zekers?? Ik heb teveel punten om op te noemen!! Maar ik ga wel alles voor mezelf opschrijven;)

Bidawi_Mazlot
26-10-2003, 20:20
Origineel gepost door ouiam_tet1 dit is ook mijn eerste ramadan met hijaab alhamdo lillah :D The Return of The Ninja :rolleyes: :D

Ikkeh
27-10-2003, 07:00
Origineel gepost door ouiam_tet1 dit is ook mijn eerste ramadan met hijaab alhamdo lillah :D AlhamdolAllah :D

Ikkeh
27-10-2003, 07:02
Origineel gepost door latifaaa dit is mijn derde hamdoelileh, ik ben van plan om nu meer aandacht aan mijn gebed te besteden. InshaAllah:) En het voordeel nu is natuurlijk het taraweeh gebed:) Ik wil me ook meer proberen te concentreren tijdens het bidden.. :zwaai:

Ikkeh
27-10-2003, 07:15
Origineel gepost door miss_fessia19 Mijn voornemens is om ooi inshalah een goede moslima te worden stap voor stap doe ik het. Dit is niet alleen mijn voornemen in de ramadam maaar dit i iets wat ik ook wil in het rest van het jaar InhsaAllah. :)

denora
27-10-2003, 08:30
26oktober 2002, ik heb nog nooit mee gedaan aan de ramadan dit is mijn eerste keer ....hoop dat het goed gaat !!!! afz denora ...oja ben nederlandse zal vertellen hoe het gaat .........

Ikkeh
27-10-2003, 12:27
Ik hoop het ook voor je:) Ben benieuwd hoe het ging;)

denora
03-11-2003, 04:21
hoi allemaal, doe nu een weekje mee met ramadan maar voel me misselijk en heb niet zo veel eet lust beetje hoofdpijn steeds en buikpijn is dit normaal kan moeilijk slapen waar kan dit aan liggen ,ik denk dat me lichaam dit niet is gewend!MAARRR>>geen rede om te stoppen of zeur ik gewoon en voelt nu ook is hoe het is om geen eten te hebben zo nuchter kan ik wel over na denken !!!moet wel zeggen dat ik het zeer zwaar vind !het is niet nix heb er te makkelijk denk ik over na gdacht maar vind het wel een beproeving op me zelf en me gevoel hoe ver kan een mens gaan !maar samen reden we het wel heb goede steun aan me man en dat is het belangrijkste vind ik ik bericht volgde week hoe het verder met me gaat groetjes denora

missblunder
12-11-2003, 13:49

Hoi denora, Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je opeens mee doet, niet dat ik het erg vind hoor, ik vind het leuk om te horen dat Nederlandse mensen ook mee doen, maar ik zou het nog leuker vinden als je ook een doel hebt om mee te doen, hiermee bdoel ik een echte doel en niet omdat toevallig je vriendje Marokkaans is of omdat je toevallig wilt afvallen, veel succes

Ikkeh
12-11-2003, 14:19
Origineel gepost door jebha1 ASALAAM WA ELEKIOEM, iK DRAAG OOK DE HOOFDDOEK SINDS DE RAMADAM, IK ZAL HET ALTIJD DRAGEN INSHALLAH InshaAllah:D

Bleu_Sky
13-11-2003, 10:38
Origineel gepost door missblunder Hoi denora, Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je opeens mee doet, niet dat ik het erg vind hoor, ik vind het leuk om te horen dat Nederlandse mensen ook mee doen, maar ik zou het nog leuker vinden als je ook een doel hebt om mee te doen, hiermee bdoel ik een echte doel en niet omdat toevallig je vriendje Marokkaans is of omdat je toevallig wilt afvallen, veel succes Ben ook Nederlandse Moslima, doe al 6 jaar met de ramadan mee. Heb alleen nog niet de moed (hoe je het ook maar noemt) om elke dag een hoofddoek te gaan dragen, voel eigenlijk ook dat ik er niet klaar voor ben. Er is nog zoveel te leren in de Islam en ik zie een hoofddoek als bekroning! Inshallah over een jaartje (dus de volgende ramadan)

Pagina's : [1] 2