Bekijk volle/desktop versie : Welke anasheedband raden jullie mij aan???



20-10-2007, 14:43
Hallo allemaal,

ik ga binnenkort inschallah trouwen en ben op zoek naar een anasheedband. WIe van jullie heeft er ooit een anasheedband meegemaakt waarvan je zoiets had van wow hun zijn goed/gezellig/sfeervol.
Als je een telefoonnumer van hun hebt graag erbij vermelden. Mocht je ook weten wat hun kosten dan zou ik dat ook graag willen weten.

ALvast bedankt

20-10-2007, 16:51


rayahien uit antwerpen, 6 jonge dames, mooie stemmen masha allah en maken van je feest een mooie gezellige sfeer nummer is0032494215899
prijs is 450 euro je moets ze wel zelf ophalen en terug brengen maar de voordeel daar aan is dat je ze komt halen wanneer je wilt en blijven tot eind van je bruiloft ze zeggen als we maar om 3 uur snachs thuis zijn...maar een band als hun zal ik persoonlijk ophalen en terug brengen omdat ze hun werk goed doen en ook goeie materiaals hebben...en ik neem ze zelf vor mijn bruiloft insha allah

20-10-2007, 17:03
Stel je wilt maar 3 van de 6 dames, wordt de prijs dan 225 euro?

21-10-2007, 20:12
Ik vind het zelf juist wel jammer dat je ze moet ophalen en wegbrengen. Op zo;n dag is je hele familie al druk bezig en hebben ze daar geen tijd voor. Heeft er iemand ervaring met Affnane uit EIndhoven of Feirdouz uit Brussel???

22-10-2007, 14:23


helaas zuster hun komen met 6 en niet minder omdat ieder een van hun heeft haar eigen functie en rol binnen de band, wat betref vervoer jah klopt dat iedereen dan bezig is maar een broer of een neef iemand van de mannen bij mij gaat mijn broer en zusje hun ophalen en terug brengen.

wat betref anasheedband al afnane uit eindhoven is een hele gezellige leuke band, kosten 650 euro en zijn ook ongeveer met 5 zo iets en hebben eigen vervoer.
alferdaws uit brussel is ook een van de bekende anasheedband en proficioneel kwa het tromellen en zingen en zijn ook met 5 en de kosten zijn 700 omdat ze ook eigenvervoer hebben en vanuit brussel komen en ook tot eind van je bruiloft blijven.

vor meer info over banden zuster kan je me altijd pmen omdat ik zelf in een ansheedband zat al-basmala ook uit eindhoven maar omdat ik zelf ga trouwen ben ik er mee gestopt en de rest is ook tijdelijk er mee gestopt.

veel succes met uitzoeken en het vinden van de juiste band van jullie bruiloft of feest zuster wa salam.

liefs soumaya