Bekijk volle/desktop versie : trots op de geschiedenis van de moslims..



20-10-2007, 01:28
zelfs in een van de grotste chinese martial arts hebben wij een geschidennis..



http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Chinese_martial_arts

20-10-2007, 01:31



Citaat door hivisu:
zelfs in een van de grotste chinese martial arts hebben wij een geschidennis..



http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Chinese_martial_arts

Tja,heeft met vechten te maken hé.....';-)

20-10-2007, 01:34

Citaat door Aramis:
Tja,heeft met vechten te maken hé.....';-)



het is iets om te respecteren bij arabieren

zie de films scorpion king en the mummy returns etc. maar ja wie is nu een arabier he?

20-10-2007, 02:11

Citaat door Mathijs:
het is iets om te respecteren bij arabieren

zie de films scorpion king en the mummy returns etc. maar ja wie is nu een arabier he?

Die mietjes van t midden oosten?

20-10-2007, 08:19



Citaat door hivisu:
zelfs in een van de grotste chinese martial arts hebben wij een geschidennis..



http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Chinese_martial_arts

De geschiedenis van de Arabische moslims in Arabie, Tamazgha, Spanje en Iran is barbarije en daar moet je niet trots op zijn.

20-10-2007, 09:18

Citaat door Ayus:
De geschiedenis van de Arabische moslims in Arabie, Tamazgha, Spanje en Iran is barbarije en daar moet je niet trots op zijn.



Ik weet niet maar kom niet met dingen die 2000 jaar geleden effectief zo waren.
het is nu 2007 , niet het stenen tijdperk

20-10-2007, 09:23

Citaat door Al_houb:
Ik weet niet maar kom niet met dingen die 2000 jaar geleden effectief zo waren.
het is nu 2007 , niet het stenen tijdperk

Weet je hoe deze topic heet? Hij heet " trots op de geschiedenis van de moslims".

20-10-2007, 10:09

Citaat door Ayus:
De geschiedenis van de Arabische moslims in Arabie, Tamazgha, Spanje en Iran is barbarije en daar moet je niet trots op zijn.





ik weet niet of je t goed leest maar ik heb t over De Moslims[/SIZE], die gehandeld hebben volgens hoe allah het wil.. waarom moet ik niet trots zijn op [SIZE="5"]degene die ons (de berberse volk) de islam heeft gebracht?

als je zoveel haat hebt voor de arabieren, kan ik er niet veel aan doen.. maar hou t wel voor jezelf.. want je word hier door sommigen wel uitgelachen.. ik weet niet of je t gezegde "farriq tasud" kent, maar t is hun wel gelukt in jou geval..

20-10-2007, 16:02

Citaat door hivisu:
ik weet niet of je t goed leest maar ik heb t over De Moslims[/SIZE], die gehandeld hebben volgens hoe allah het wil.. waarom moet ik niet trots zijn op [SIZE="5"]degene die ons (de berberse volk) de islam heeft gebracht?

als je zoveel haat hebt voor de arabieren, kan ik er niet veel aan doen.. maar hou t wel voor jezelf.. want je word hier door sommigen wel uitgelachen.. ik weet niet of je t gezegde "farriq tasud" kent, maar t is hun wel gelukt in jou geval..


" Fariq tasud", wordt door je Arabische broeders toegepast om Imazighen te verdelen.

Wat mij betreft moet ieder contact met je Arabische broeders verbroken worden. Dit is het enige manier om het Amazigh natie te reden.

Zoals de Amazigh schrijfster malika Mezan zei: " Laat de eenheid met de Arabieren naar de hel gaat, als het ten kosten gaat van de eenheid van mijn eigen Amazigh volk"

20-10-2007, 21:57

Citaat door Ayus:
" Fariq tasud", wordt door je Arabische broeders toegepast om Imazighen te verdelen.

Wat mij betreft moet ieder contact met je Arabische broeders verbroken worden. Dit is het enige manier om het Amazigh natie te reden.

Zoals de Amazigh schrijfster malika Mezan zei: " Laat de eenheid met de Arabieren naar de hel gaat, als het ten kosten gaat van de eenheid van mijn eigen Amazigh volk"





farriq tasud wordt door de kuffar toegepast om de moslims te verdelen.. en het is ze jammer genoeg gelukt.. wie verbied jou om jou amazigh cultuur te behouden?
contact verbreken? waarom? om t nog erger te maken dan het is! wanneer verenigen wij de moslims? jij bent toch een moslim?..

of zie je jezelf eerder een berber dan een moslim.. ik praat niet over eenheid met de arabieren, maar eenheid van de moslims.. onze proveet (vzmh) vergeleek zijn oumma met 1 lichaam toch!

amazigh natie? sinds wanneer hadden wij de amazighen een natie? toen wij nog beelden aanbaden? of toen wij herders waren in de bergen?



ik hoop dat wij ooit eens kunnen zijn..