Bekijk volle/desktop versie : ben jij ook zwanger??



20-10-2007, 00:30
salamu 3aleykum wa rahmatu allahi wa barakatuhu.

Ik kom op heel veel zwangerschaps sites, waar je alleen NLs vrouwen tegenkomt en vind het heel jammer dat ik nooit moslima's tegenkom. Het is leuk om met iemadn te praten met dezelfde achtergrond, iemand met dezelfde religie en vrouwen die al ervaren zijn wat betreft zwangerschap en bevalling.

Op die sites zijn ze allemaal zo emotioneel als er een vrouw een miskraam krijgt. En vaak wil ik degene dan troosten door te zeggen dat het de wil van allah is en dat je niet weet waar het goede in zit, maar allah wel. Maar dat kan niet!! want die mensen geloven helemaal niet in een god laat staan in Allah.

Dus vandaar dat ik deze topic ben begonnen. Dus alle zwangere moslima's meld je aan en laten we van elkaar leren en met elkaar angst, vreugde en de mooie 9 maanden delen. Maar elkaar ook tips geven en advies vanuit religieus optiek. Misschien bepaalde du'3as uitwisselen, e.d Met elkaar over zwangerschapskwaaltjes praten, en vooral naar elkaar luisteren. sommige zusters hebben niemand om hun verhaal aan kwijt te kunnen of willen hun zwangerschap nog even geheim houden voor de familie. maar vooral aan het begin van een zwangerschap heb je veel vragen. Laten we van elkaar leren en elkaar steunen.

hoop juliie gauw weer te spreken.
moge allah het makkelijk voor jullie maken,
soumy

20-10-2007, 00:37


meid hier zie je énkel maar zwangere vrouwen dus je bent op het juiste adres

20-10-2007, 02:05
je mag altijd pmen...

20-10-2007, 08:29

Citaat door kousenbroek:
meid hier zie je énkel maar zwangere vrouwen dus je bent op het juiste adres



ja, je weet toch wij Marokkaanse vrouwen zijn voortdurend zwanger...aan het lopende band

20-10-2007, 10:30


topic bestaat al hoor...

20-10-2007, 10:31
Ik ben ook aangemeld bij Babybytes en zwangerschapspagina en je hebt wel gelijk.Moslima's onder elkaar praat gemakkelijker.Ik zou zeggen kom langs bij de Topic Zwangere Dames Bannerlijst..