Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : RAMADAN IS PAS MAANDAG, geen discussie over mogelijk!!

Pagina's : [1] 2 3

anouar_boukarie
26-10-2003, 16:56

ramadan is pas maandag, geen discussie over mogelijk, dat heeft AL-JAZEERA bekend gemaakt en MBC. Vasten op de dag van twijfel is ongewenst. Ammar bin Yasser, (moge Allah hem zegenen) zei “ Hij die vast op de dag van twijfel die is ongehoorzaam aan Aba Al- Qassem, de boodschapper van Allah (vrede zij met hem). De dag van twijfel is de dag op welke het onzeker is of het het begin is van de Ramadan, of het einde van de Shabaan, DIEGENE DIE ZONDAG BEGINNEN VASTEN IS OP EEN DAG VAN TWIJFEL, 1 DAG EXTRA VASTEN IS ALTIJD GOED, MAAR DAN MOET JE OOK NIET LOPEN ZEGGEN DAT HET ZONDAG IS, WANT MOHAMMED(VZMH) CITEERT HET HEEL ANDERS, KIJK MAAR BOVEN!! EN WIJ HEBBEN ALTIJD GEVAST MET SAOUDI-ARABIE, DUS WAAROM DIT JAAR NIET!! een tip: vast wanneer je ouders beginnen met vasten, ook al weten ze niet wanneer het is!!

anouar_boukarie
26-10-2003, 16:57
Iedereen loopt hier van alle kanten te zeggen zondag dit en misschien dit, je wordt er gek van!!!

moiself
26-10-2003, 16:58
ja ik wordt er gek van maar heb vandaag gevast inscha`Allah wordt het geaccepteerd

lil-icelady
26-10-2003, 16:59
Tsjaa.....Als jij maar weet wanneer je vast tog?

anouar_boukarie
26-10-2003, 16:59

Origineel gepost door moiself ja ik wordt er gek van maar heb vandaag gevast inscha`Allah wordt het geaccepteerd toppie meid, als je je ouders volgt is het altijd goed!

SweetLady
26-10-2003, 17:00
Origineel gepost door anouar_boukarie ramadan is pas maandag, geen discussie over mogelijk, dat heeft AL-JAZEERA bekend gemaakt en MBC. Vasten op de dag van twijfel is ongewenst. Ammar bin Yasser, (moge Allah hem zegenen) zei “ Hij die vast op de dag van twijfel die is ongehoorzaam aan Aba Al- Qassem, de boodschapper van Allah (vrede zij met hem). De dag van twijfel is de dag op welke het onzeker is of het het begin is van de Ramadan, of het einde van de Shabaan, DIEGENE DIE ZONDAG BEGINNEN VASTEN IS OP EEN DAG VAN TWIJFEL, 1 DAG EXTRA VASTEN IS ALTIJD GOED, MAAR DAN MOET JE OOK NIET LOPEN ZEGGEN DAT HET ZONDAG IS, WANT MOHAMMED(VZMH) CITEERT HET HEEL ANDERS, KIJK MAAR BOVEN!! EN WIJ HEBBEN ALTIJD GEVAST MET SAOUDI-ARABIE, DUS WAAROM DIT JAAR NIET!! een tip: vast wanneer je ouders beginnen met vasten, ook al weten ze niet wanneer het is!! Precies :goedzo:

anouar_boukarie
26-10-2003, 17:02
Origineel gepost door LevisKontje Aljazeera is anders en saoudia arabia ook net zoals marokko anders is ik vertrouw op de Imam van de grote moskee van brussel daarom dat ik nu honger heb een dag extra is beter dan een dag minder :) Maar ze zeggen allebei dat het op maandag is dus daarop komen ze wel overeen en MBC zegt dat ook

Lady_moi
26-10-2003, 17:03
here we go again..

samiratjee
26-10-2003, 17:04
Origineel gepost door anouar_boukarie ramadan is pas maandag, geen discussie over mogelijk, dat heeft AL-JAZEERA bekend gemaakt en MBC. Vasten op de dag van twijfel is ongewenst. Ammar bin Yasser, (moge Allah hem zegenen) zei “ Hij die vast op de dag van twijfel die is ongehoorzaam aan Aba Al- Qassem, de boodschapper van Allah (vrede zij met hem). De dag van twijfel is de dag op welke het onzeker is of het het begin is van de Ramadan, of het einde van de Shabaan, DIEGENE DIE ZONDAG BEGINNEN VASTEN IS OP EEN DAG VAN TWIJFEL, 1 DAG EXTRA VASTEN IS ALTIJD GOED, MAAR DAN MOET JE OOK NIET LOPEN ZEGGEN DAT HET ZONDAG IS, WANT MOHAMMED(VZMH) CITEERT HET HEEL ANDERS, KIJK MAAR BOVEN!! EN WIJ HEBBEN ALTIJD GEVAST MET SAOUDI-ARABIE, DUS WAAROM DIT JAAR NIET!! een tip: vast wanneer je ouders beginnen met vasten, ook al weten ze niet wanneer het is!! Me ouders vasten vandaag dus ik ook :confused: enne een dag extra is toch niet erg???

BerberLayD
26-10-2003, 17:04
Inshallah zal mijn vasten vandaag worden geaccepteert na enige verwarring ben ik vandaag gaan vasten...

anouar_boukarie
26-10-2003, 17:05
Origineel gepost door samiratjee Me ouders vasten vandaag dus ik ook :confused: enne een dag extra is toch niet erg??? Nee natuurlijk niet, maar dan moeten ze niet gaan roepen dat het zondag is!!

samiratjee
26-10-2003, 17:06
Me ouders roepen nix en ik ook niet..:)

anouar_boukarie
26-10-2003, 17:09

Origineel gepost door samiratjee Me ouders roepen nix en ik ook niet..:) ze: de mensen hier op marokko.nl, niet je ouders :D

SweetLady
26-10-2003, 17:10
Origineel gepost door samiratjee Me ouders roepen nix en ik ook niet..:) :hihi:

Missprive
26-10-2003, 17:14
saoudi arabie heeft gezegt dat het maandag is :) ik vast sowieso vandaag niet om ik :rolleyes: you know.....:hihi: maar na de ramadan zal ik deze dag wel inhalen want, neem liever het zekere van het onzekere Maar klopt officiieel begint het maandag insallah

Pagina's : [1] 2 3