Bekijk volle/desktop versie : AUB Mensen SIRIEUS ONDERWERP.....Dit gebeurt er met je als je in Marokko demonstreert



19-10-2007, 21:16

-Said Aachir, vertegenwoordiger van Marokkaanse Mensrechtenorganisatie AMDH, uit Hoceima. Mishandelt op 19-05-2005, door Marokkaanse leger en politie




Marokko een democratie? Uit naar vernieuwing? Meegaand met de moderne maatschappijen in de wereld? Islamitisch?!?!?! AUB zeg wie hou je voor de gek, marokko is gewoon waanzin, kijk wat er met onschuldige burgers gebeurt als ze demonstreren voor het behoud van fundamentele rechten zoals mensenrechten, als ze demonstreren tegen het politieke stelsel en de machthebbers die hard regeren met seksuele intimidatie, het financieel ruineren van families, ballingschap en gevangenschap zonder proces.

Echt waar he, als ik dit zie pis ik op het hele koningshuis, het land dat ELK JAAR het bijna onmogelijk maakt om erin te komen en je familie te zien. Ondervoelen bij de douane, ze doen bijdehand en we MOETEN aardig doen anders krijg je gezeik, je MOET ze omkopen wil je wat krijgen. TFOE TFOE TFOE ik pis op dat hele politieke stelsel!


19-10-2007, 21:22


Weet je zeker dat hij geen klappen heeft gehad van zijn vader??

Maar inderdaad je hebt gelijk!!

19-10-2007, 21:23

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Weet je zeker dat hij geen klappen heeft gehad van zijn vader??



Hey luister, ik mag jou echt heel graag he, en ik kan onwijs met je lachen altijd, walakien deze opmerkling siert je niet, dit is ernstig sirieus

19-10-2007, 21:24

Citaat door Frits_uit_Nador:
Hey luister, ik mag jou echt heel graag he, en ik kan onwijs met je lachen altijd, walakien deze opmerkling siert je niet, dit is ernstig sirieus


hahaha waarom open je dan serieuze toppics op vrijdag???

Je moet ze op maandag doen.. Dan ben ik nog redelijk serieus....

19-10-2007, 21:25


Ik kan me die periode dat die foto's uitkwamen heel goed herinneren.

19-10-2007, 21:28
ik weet precies wat je bedoelt en het doet echt pijn vanbinnen...

19-10-2007, 21:29
schandalig. tfoe, ik heb een hekel aan onrechtvaardigheid !!

19-10-2007, 21:29
Ik kwam ff 'Hoi' zeggen .

19-10-2007, 21:45
wollah ben het echt eens met jullie gewoon fucking onrechtvaardig

19-10-2007, 21:48



tfoe op hun gezichten allemaal. hoe durven ze! democratish en islamitisch, hoe durven ze te zeggen dat ze dat zijn. ze zijn allemaal uit op geld en macht! tfoe tfoe tfoe

19-10-2007, 21:51
Weet je het is het volk die het uitvoert.. waarom het koningshuis de schuld geven.
Het leger en de politie heeft niemand die hen controleert daarom hebben ze alle macht..

19-10-2007, 21:53

Citaat door candycan:
Weet je het is het volk die het uitvoert.. waarom het koningshuis de schuld geven.
Het leger en de politie heeft niemand die hen controleert daarom hebben ze alle macht..



dan moeten ze maar beginnen om daar verandering aan te brengen, want dit is echt gekkenwerk, die klootzakken denken dat ze alles kunne maken een maken zo zwaar misbruik van hun tfoe macht