Bekijk volle/desktop versie : Temsamni mijn schatje ik hou van je en wil zelfs mijn levisbroekje met je delen!



26-10-2003, 14:40

Citaat door LevisKontje:
Sinds die hete lange nacht samen kan ik je niet meer uit mijn hoofd zetten. Ik ben bereid alles voor je te doen zolang je maar terugkomt, zelfs mijn levisbroekje met je delen. :verliefd: Het spijt me dat ik vorige keer niet je kleren heb gewassen , als dat de reden is dat je bent weggegaan dan beloof ik dat ik voor altijd je kleren zal wassen. Als de reden is dat ik teveel sex wil minstens 8 keer per dag, dan moet je wel weten dat het niet mijn schuld, maar jouw schuld is...want hoe kan je nou van mij verwachten dat ik van je goddelijke lichaam afblijf. :verliefd: Schat kom nu maar terug en ik zal alles voor je doen.
.

26-10-2003, 14:48


ga vooooooooooral zo door mevrouw


26-10-2003, 15:01
eeey Nadiaa_y haal die foto snel weg ik haat het om telkens naar zo'n lelijke kop te kijken... je reageert ook overal

26-10-2003, 15:12

Citaat:
Origineel gepost door NadYaa_Y
Lovely_mariam meskiena ontsnapt uit de riagg oulla.... so is het eruit..... kan je nu weer ademen wacko!!!



Hey tem... en ehh waar is dat?? dact 8ter de pc?
wat voor riagg en wat voor ademen??

ik zit hier relaxt achter me pc ik moest gewoon efffe zeggen dat je zielig bent, je denkt echt altijd dat je zo grappig bent.. MAAR DAT BEN JE NIET!!! wanneer ga je dat nou inzien?

droge innerlijk en uiterlijk :jammer;

en et ademen gaat goed hoor




26-10-2003, 15:18



Citaat:
Origineel gepost door LevisKontje
Sinds die hete lange nacht samen kan ik je niet meer uit mijn hoofd zetten. Ik ben bereid alles voor je te doen zolang je maar terugkomt, zelfs mijn levisbroekje met je delen. :verliefd: Het spijt me dat ik vorige keer niet je kleren heb gewassen , als dat de reden is dat je bent weggegaan dan beloof ik dat ik voor altijd je kleren zal wassen. Als de reden is dat ik teveel sex wil minstens 8 keer per dag, dan moet je wel weten dat het niet mijn schuld, maar jouw schuld is...want hoe kan je nou van mij verwachten dat ik van je goddelijke lichaam afblijf. :verliefd: Schat kom nu maar terug en ik zal alles voor je doen.
Kifash temsamni WAAROM WIST IK HIER NIETS VAN?!

26-10-2003, 15:22
kleine meisjes ze3ma waarom denk je dat wij denken dat we groot zijn omdat we je SUPERlelijk vinden???


dat je lelijk bent is gewoon een feit en zo te zien heb je het al van je zelf geaccepteerd want je leert er goed meeleven en je denkt nog wel dat je er goed uitziet ....heel goed van je

met je langwerpige meloenenhoofd

damnnn verberg jezelf alsjeblieft doe ons ( mensens die je lelijk vinden en het zijn er vast veel) een pleziertje a ras de della7

26-10-2003, 15:24

Citaat:
Origineel gepost door LevisKontje
[GLOW=red]ik heb dat niet geschreven [/GLOW]
~

Ow okeeeeej ik geloof je wel niet

26-10-2003, 15:27




ik wilde dat altijd al kwijt maar ik dacht altijd nee laat maar

ik kon me niet inhouden, ik hoop dat rabbi me vergeeft
nog 2 uurtjes te gaan