Bekijk volle/desktop versie : Halal bol schiet PVV in verkeerde keelgat



Pagina's : [1] 2 3

19-10-2007, 15:36
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen halal gerechten meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.

Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. een halal gerecht op de kaart stond, te weten groentebol met halal kekab.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht verkregen uit een zeer dieronvriendelijke en dieronwaardige slachtmethode wordt geserveerd in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de islamisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer halal-gerechten in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
http://www.partijvoordevrijheid.nl

19-10-2007, 15:43


He dion,

maar wel lekker je vrouw in elkaar slaan.

ga toch eens wat nuttig doen.

19-10-2007, 16:11
schoot het echt maar in het verkeerde keelgat..dan lag ie gestrekt

19-10-2007, 16:23
Zijn de PVV weer eens bezig met niets doen?

Moeten de leden niet hun vrouwen in elkaar slaan? Zo gaat het toch in hun partij.

19-10-2007, 16:25



Citaat door Bookie:
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen halal gerechten meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.

Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. een halal gerecht op de kaart stond, te weten groentebol met halal kekab.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht verkregen uit een zeer dieronvriendelijke en dieronwaardige slachtmethode wordt geserveerd in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de islamisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer halal-gerechten in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
http://www.partijvoordevrijheid.nl


Draaien een beetje door..daar bij de PVV

19-10-2007, 16:26
Die vent is gek in zijn Haram-bol!

19-10-2007, 16:30
dieronvriendelijke slacht methode hahaha

alsof die dat varken die hij in de avond eet zeer blij en vrolijk was toen deze werd geslacht. hoe dom kun je zijn.

19-10-2007, 16:31
Aan de naam van deze topic te zien heeft hij er ook van geproefd??!

19-10-2007, 16:31

Citaat door KloteSite:
Die vent is gek in zijn Haram-bol!




19-10-2007, 16:32

Citaat door leila085:
Dat deze mensen tonnen per jaar verdienen om zich om zulke dingen te bekommeren...en wij maar belastinggeld betalen



Ja jij betaalt, wij niet hoor!

19-10-2007, 16:35

Citaat door leila085:
Dat deze mensen tonnen per jaar verdienen om zich om zulke dingen te bekommeren...en wij maar belastinggeld betalen



Stelletje clowns in de Tweede Kamer

19-10-2007, 16:42

Citaat door Bookie:
vrijdag 19 oktober 2007
De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat het restaurant van de Tweede Kamer geen halal gerechten meer mag serveren. De fractie is verontwaardigd dat dit deze week wel is gebeurd en heeft het bestuur van het parlement vrijdag per brief om opheldering gevraagd.

Den Haag, 19 oktober 2007

Geachte Leden van het Presidium,

Tot mijn grote verontwaardiging las ik op het “Menu Restaurantbedrijf” week 42, dat er op woensdag 17 oktober jl. een halal gerecht op de kaart stond, te weten groentebol met halal kekab.

De fractie van de Partij voor de Vrijheid vind het ontoelaatbaar dat een gerecht verkregen uit een zeer dieronvriendelijke en dieronwaardige slachtmethode wordt geserveerd in een restaurant deel uitmakende van een gebouw waarin respect en fatsoen hoog in het vaandel zou moeten staan. Niets blijkt minder waar! Bovendien is het triest te zien dat de islamisering van ons land ook de menukaart van de Tweede Kamer der Staten-Generaal heeft bereikt.

Bij deze vraag ik u namens de PVV-fractie om opheldering en verzoek per onmiddellijk niet langer halal-gerechten in de Tweede Kamer der Staten-Generaal aan te bieden.

Met vriendelijke groet en hoogachting,

Dion Graus
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal

Partij voor de Vrijheid
http://www.partijvoordevrijheid.nl



Zeuren de PVV mensen om een groentebol? Ze hebben ECHT niets beters te doen...

19-10-2007, 16:45


ben benieuwd wat de volgende is!

19-10-2007, 16:46
Waarom zou dat niet mogen en plus ze hebben er zelf een halal draai aan gegeven. Het is maar een groentebol en als ze het zo erg vinden, noemen ze het een vegetarische bol.

En wat maakt het uit, met die halal-bol draaien ze alleen maar meer winsten. Er is voor ieders wils.

19-10-2007, 16:49

Citaat door leila085:
We betalen allemaal belasting...tenminste als je werkt.


Humor!

Pagina's : [1] 2 3