Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : vasten moeilijker voor vrouwen???

Pagina's : [1] 2 3

miss_angelina
26-10-2003, 14:33

:zwaai: Salaam waleikom iedereen!!! :zwaai: Zijn er meer meiden die bijvoorbeeld d.m.v ziekte moeilijk kunnen vasten??? Ik heb een ijzertekort in mijn bloed en daardoor als ik niks eet dan val ik flauw.Ik doe vandaag wel aan ramadan maar ik ben heel rustig en niet actief. Maar als ik ga werken dan eet ik gewoon want ik werk in de gezondheidszorg dus stel ik ben iemand aan het spuiten en ik val zelf flauw dan kan ik die persoon maybe wel zijn dood bezorgen met bepaalde spuiten (als je teveel spuit).DUzzzzz ik kan dan een groot probleem veroorzaken,want je hebt ook je verantwoordelijkheid. Dus ik vast alleen als ik vrij ben en heb al mijn vakantiedagen opgemaakt in deze maand zodat ik 3 weken inschallah kan vasten. Zijn er meer meiden die ook in z'n situatie zitten>????? ik hoor graag reacties en voor degenen die vasten: ramadan moebarak!!!!!!!!!! succes allemaal!!!!

lilmaroc
26-10-2003, 14:39
het gaat niet om man of vrouw..misschien kan een man dat ook hebben..dus het gaat om de gezondheid;)

miss_angelina
26-10-2003, 14:44
ja dat klopt maar wat meestal toch wel is dat vrouwen lichamelijk minder sterk zijn (dit hoeft niet altijd)!!!!! Dit heeft vak te maken met de hormonenhuishouding van vrouwen!! Duzzzzzzzzzzzzzz inderdaad speelt de gezondheid ook mee. Wij eten vandaag trouwens om 17:34!!! De rest ook???? succes iedereen!!!!!!!!!

lilmaroc
26-10-2003, 14:50
Origineel gepost door miss_angelina ja dat klopt maar wat meestal toch wel is dat vrouwen lichamelijk minder sterk zijn (dit hoeft niet altijd)!!!!! Dit heeft vak te maken met de hormonenhuishouding van vrouwen!! Duzzzzzzzzzzzzzz inderdaad speelt de gezondheid ook mee. Wij eten vandaag trouwens om 17:34!!! De rest ook???? succes iedereen!!!!!!!!! oow maar dat houden de vrouwen zeker wel vol hoor!!:D (als ze een goede gezondheid hebben;) ) wow die jaar eten we een half uur later..maar vandaag heb ik geen ramadan...morgen pas;)

Selina
26-10-2003, 14:53

Origineel gepost door miss_angelina :zwaai: Salaam waleikom iedereen!!! :zwaai: Zijn er meer meiden die bijvoorbeeld d.m.v ziekte moeilijk kunnen vasten??? Ik heb een ijzertekort in mijn bloed en daardoor als ik niks eet dan val ik flauw.Ik doe vandaag wel aan ramadan maar ik ben heel rustig en niet actief. Maar als ik ga werken dan eet ik gewoon want ik werk in de gezondheidszorg dus stel ik ben iemand aan het spuiten en ik val zelf flauw dan kan ik die persoon maybe wel zijn dood bezorgen met bepaalde spuiten (als je teveel spuit).DUzzzzz ik kan dan een groot probleem veroorzaken,want je hebt ook je verantwoordelijkheid. Dus ik vast alleen als ik vrij ben en heb al mijn vakantiedagen opgemaakt in deze maand zodat ik 3 weken inschallah kan vasten. Zijn er meer meiden die ook in z'n situatie zitten>????? ik hoor graag reacties en voor degenen die vasten: ramadan moebarak!!!!!!!!!! succes allemaal!!!! Ramadan Is Niet Moeilijk......Maar Vreemd :rolleyes: Waarom Neem Je Geen Vrij Voor De Hele Maand Ramadan :rolleyes:

miss_angelina
26-10-2003, 14:58
ik had nog geluk dat ik 3 weken ongeveer vakantiedagen overhad,(als je onder 21 bent en werkt in verpleging dan heb je meer vakantiedagen) :D :p !!!!! in de verpleging kun je alleen onbetaald verlof nemen voor noodsituaties of overlijden van familie!! Maar die week haal ik nog wel in,ben al blij dat ik 3 weken heb. Ja we eten nu een half uur ongeveer later dat klopt maar,vorig jaar was het ook pas in november ramadan he,het is nu eerder dus dat scheelt ook!!! :zwaai: salaam :zwaai:

miss_angelina
26-10-2003, 15:00
Ramadan Is Niet Moeilijk......Maar Vreemd Waarom Neem Je Geen Vrij Voor De Hele Maand Ramadan waarom is ramadan vreemd voor je???????????

mocrogirl1985
27-10-2003, 12:08
ja dat vraag ik me ook af

Fitfwyuh
27-10-2003, 12:58
Vasten is toch ook wel makkelijker voor vrouwen omdat ze tijdens de menstruatie eten of niet ?

miss_angelina
27-10-2003, 13:04
nou ja makkelijker???? ze moeten die week of aantal dagen daarna toch nog inhalen,dus ik kan niet zeggen dat het daardoor makkelijker is Trouwens even een vraagje als je naar de tandarts moet en je vast, is het dan ook geldig???????

Lady_moi
27-10-2003, 14:04
ik heb da ook die ijzertekort :)..ma kvast gewoon mee :rolleyes:..gewoon het kalmpjes aandoen :wijs: en nie te druk maken :jammer:..dan valt het wel mee :goedzo:..gewoon af en toe draaingen :(..ma goed de dagen zijn kort dus da moe lukken :zwaai:

Selina
27-10-2003, 14:06
Origineel gepost door miss_angelina Ramadan Is Niet Moeilijk......Maar Vreemd Waarom Neem Je Geen Vrij Voor De Hele Maand Ramadan waarom is ramadan vreemd voor je??????????? Hij Komt Maar 1 Keer Per Jaar :rolleyes:

pinkeyedbiatch
27-10-2003, 14:08

Origineel gepost door miss_angelina nou ja makkelijker???? ze moeten die week of aantal dagen daarna toch nog inhalen,dus ik kan niet zeggen dat het daardoor makkelijker is Trouwens even een vraagje als je naar de tandarts moet en je vast, is het dan ook geldig??????? ja, je ramadan is dan ook nog geldig. ik heb het net nog gelezen. is alleen ongeldig als je iets heb doorgeslikt (expres dan natuurlijk) als het prongeluk is geweest moet je gewoon verder gaan. en voor de mensen die denken dat je je tanden mag poetsen met tandpasta! nee dat mag niet, want de tandpasta wordt gezien als parfum voor de mond., maar je tanden poetsen met water mag natuurlijk wel

DaSilva
27-10-2003, 14:15
Ik kan ook niet zonder mijn medicijnen :o

DonnaBella
27-10-2003, 14:29
Origineel gepost door DaSilva Ik kan ook niet zonder mijn medicijnen :o :zwaai: heyy sam, welke medicijnen neem jij dan

Pagina's : [1] 2 3