Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Een Master uitvinding!!



Pagina's : [1] 2

19-10-2007, 00:32
Damess vinden jullie ook niet ?

http://www.dior.com/pcd/International/JSP/Library/Full/fullf_L2.jsp?pTPL=1038&pLANG=nlbe

(ff knippen en plakken aub )




Kom je eindelijk is een keer op tijd op school/werk zonder extra vroeg op te staan

19-10-2007, 00:56


Schijnt dus niet goed te werken.. je moet je haar heel strak naar achteren doen anders komt het in je haar... en ik weet zeker dat je uiteindelijk toch wel een sponsje gebruikt om t wat beter uit te smeren.. uiteindelijk ben je dus weer gewoon een kwartier bezig

19-10-2007, 00:59
Hahah ze maken die filmpjes zo aantrekkelijk he dat ik hem bijna zou gaan kopen

19-10-2007, 01:18
als je die troep nou helemaal neit meer gebruikt.. dan kom je gegarandeerd op tijd

en het is nog goed voor je huid ook

19-10-2007, 01:24


Sommige mensen zijn nu eenmaal niet gezegend met een mooie huid .. En voor mij maakt het niet zoveel uit of ik nu wel of geen foundation op doe .. het is ook nooit bewezen dat je daar meer rimpels ofzo van krijgt.. en van verstopte poriën (meer puistjes) merk ik ook niks ...
Ik heb awat littekens op mn gezicht en dan moet ik wel verbergen met foundation, anders is het echt niet mooi en voel ik me ook heel slecht.. Dussss als je het niet nodig hebt, wees Allah (SWT) heel dankbaar en gebruik geen foundation .. maar geef geen commentaar op mensen die het wel gebruiken ..

19-10-2007, 01:29
Volgens mij krijg je daarmee nooit een egaal resultaat, gaat vlekken en strepen en volgens mij zie je ook nog duidelijk dat je een dikke laag make-up op hebt.

19-10-2007, 09:45
en wenkbrauwen dan?? lijkt me helemaal niets

19-10-2007, 10:51
ja, dit lijkt mij echt niks. Het gaat toch ook op je wenkbrauwen zitten etc...

06-11-2007, 03:12

Citaat door bladibladibla:
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet gezegend met een mooie huid .. En voor mij maakt het niet zoveel uit of ik nu wel of geen foundation op doe .. het is ook nooit bewezen dat je daar meer rimpels ofzo van krijgt.. en van verstopte poriën (meer puistjes) merk ik ook niks ...
Ik heb awat littekens op mn gezicht en dan moet ik wel verbergen met foundation, anders is het echt niet mooi en voel ik me ook heel slecht.. Dussss als je het niet nodig hebt, wees Allah (SWT) heel dankbaar en gebruik geen foundation .. maar geef geen commentaar op mensen die het wel gebruiken ..


Als je geen egale huid hebt, kun je beter de oorzaak aanpakken in plaats van tijdelijk een oplossing te zoeken en dus de rest van je leven foundation te gaan gebruiken. Foundation moet je juist gebruiken als je het niet nodig hebt, want foundation pakt alleen op een egale zuivere huid. Als je littekens hebt raad ik je aan om overdag een anti-littekencreme te gebruiken in plaats van foundation en 's avonds bijvoorbeeld cosmetische arganolie als serum op je gezicht te smeren. Deze olie bevat veel vitamine E hetgeen goed is voor het bindweefsel en littekens langzaam doet vervagen. Je zou ook vitamine E capsules kunnen slikken van Davitamon. Verder veel water drinken en zon vermijden, omdat je littekens door de zon donkerder zullen worden en dus beter zichtbaar zullen worden. Verder zou je bijvoorbeeld om de tijd een microdermabrasie-behandeling kunnen nemen. Is erg raadzaam als je littekens hebt.

Verder zeg je dat je niks merkt van puistjes/pukkeltjes en rimpels. Dat komt omdat je waarschijnlijk nog jong bent en het nog niet zo heel erg lang gebruikt, want foundation is op de lange termijn wel degelijk slecht voor je huid. Hallo, het bevat kleurpigmenten. Gewone cremes zijn al slecht voor je huid, vanwege chemische stoffen als parfum, kleurstoffen en consereringsmiddelen, laat staan foundation. Afgezien nog van het feit dat je huid er aan verslaafd raakt waardoor je op een gegeven moment niet meer zonder kan. Als je een keer geen foundation op hebt, ziet je gezicht er vaal, bleek en ziekjes uit. Terwijl iemand die geen foundation gebruikt maar wel 2 liter water drinkt per dag een stralende huid heeft.

Ik wil je verder niet de les lezen ofzo hoor, werd alleen getrokken door de titel 'master-uitvinding'. Het zou juist een master-uitvinding zijn als je zou stoppen met foundation. Maar goed, het is maar een adies, uiteindelijk weet jij natuurlijk wat het beste is voor jezelf!

Btw: die spray vind ik echt onzin, geloof er niks van dat je verder niks hoeft te doen!

06-11-2007, 04:01
Tis eerlyk gezegd wel een aantrekkelyk product omdat ik het nog niet in de winkel heb zien staan.

En het is ook iets nieuws & uniek. Maar of het ook zo evident is?

I don't think so je doet toch geen foundation om naart school te gaan?



06-11-2007, 10:07

Citaat door StreetChic:
Tis eerlyk gezegd wel een aantrekkelyk product omdat ik het nog niet in de winkel heb zien staan.

En het is ook iets nieuws & uniek. Maar of het ook zo evident is?

I don't think so je doet toch geen foundation om naart school te gaan?





Ja percies, maar blijkbaar heeft iedereen al een mening staan zonder dat hij uit is

Haha nee joh, even een grap tussen door kan geen kwaad

06-11-2007, 10:40
Deze foundation is al een zeker 2 jaar uit.
2jaar geleden zag ik een demonstratie in de ici paris.

06-11-2007, 14:42


Ik heb hem!! En ben er wel tevreden over,ik heb deze al een jaar,ben met de tweede potje bezig!
Ik moet zeggen dat ik het alleen op doe als ik uit ga,want het is best wel een dikke laag voor alleen overdag..

06-11-2007, 15:53

Citaat door bladibladibla:
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet gezegend met een mooie huid .. En voor mij maakt het niet zoveel uit of ik nu wel of geen foundation op doe .. het is ook nooit bewezen dat je daar meer rimpels ofzo van krijgt.. en van verstopte poriën (meer puistjes) merk ik ook niks ...
Ik heb awat littekens op mn gezicht en dan moet ik wel verbergen met foundation, anders is het echt niet mooi en voel ik me ook heel slecht.. Dussss als je het niet nodig hebt, wees Allah (SWT) heel dankbaar en gebruik geen foundation .. maar geef geen commentaar op mensen die het wel gebruiken ..


Foundation is juist goed voor je huid.. het houdt de afvalstoffen van buitenaf tegen.

06-11-2007, 15:56

Citaat door Achmed_N:
Foundation is juist goed voor je huid.. het houdt de afvalstoffen van buitenaf tegen.



Voorafvalstoffen van buiten moet je dagcreme gebruiken.

Foundation is het slechtste wat je kan gebruiken voor je huid.

Pagina's : [1] 2