Bekijk volle/desktop versie : Oostenrijkers willen eigen land niet op EK!



18-10-2007, 23:35
Enkele Oostenrijkse voetbalsupporters zijn een petitie gestart om ervoor te zorgen dat hun eigen land niet deelneemt aan het EK 2008. De fans zijn van mening dat hun nationale elftal op sportief vlak nog niet klaar is.

Omdat Oostenrijk samen met Zwitserland het Europees Kampioenschap organiseert zijn beide landen al zeker van deelname. Iets wat een aantal supporters nu willen blokkeren.

Inmiddels tekenden al 10.000 mensen de petitie. "Onze nationale ploeg is te zwak, ze gaan ons land belachelijk maken", luidt het uitgangspunt van de petitie.

Wat een vertrouwen, ze kunnen nog veel leren van de Marokkanen, een slecht team, maar het elftal de hemel in prijzen.

18-10-2007, 23:42




Ik wil ze wel helpen

19-10-2007, 00:08

Citaat door moes_moeilijk:
Hoe moeten die Oostenrijkers dan ooit beter worden als ze niet aan dit soort toernooien meedoen. Volgens mij is dit de enige manier: hier leer je het meeste van. Ze moeten hun trots gewoon opzij zetten. Anders zal het wk 98 voor Oostenrijk voor altijd de laatste eindronde worden waar ze zich voor hebben gekwalificeerd.


Aldus Moes_moeilijk, onze levende encyclopedie.

19-10-2007, 00:25

Citaat door moes_moeilijk:
Ik hou niet zo van die mentaliteit. Dat je je bij voorbaat al de mindere gaat voelen. Als Turkije ook zo dacht waren ze nooit 3e geworden in 2002 of Kameroen in 1990 of Bulgarije in 1994 en zo kan wel vele voorbeelden noemen. Als je denkt dat je niks voorstelt kan je er beter niet eens aan beginnen.


wat heeft kameroen in 1990 gedaan dan ?

19-10-2007, 00:50



Citaat door fietsendief:
wat heeft kameroen in 1990 gedaan dan ?


kwartfinale en bijna van england gewonnen in dat kwartfinale