Bekijk volle/desktop versie : Mannen die een ontmaagd meisje accepteren..



Pagina's : [1] 2 3 4

18-10-2007, 22:42
[het zal me niet vebazen als we over een paar jaartjes verder zijn en dat het dan doodnormaal is om te horen dat een (marokkaanse/moslims) meisje ontmaagd is en dat de man/jongen dit accepteerd.


Ik zelf als meisje accepteer dit niet, ik snap dan ook niet waarom sommige mannen het wel kunnen begrijpen, want het breekt me hart om te horen dat een meisje ontmaagd is met eigen wil. Het blijft haram..

Door het te accepteren geef je een meisje een vrijbrief om er los op te gaan, want wanneer het erop aan komt, gaat ze denken eey er zijn mannen die het accepteren so why not ??!!]

18-10-2007, 22:50


....


18-10-2007, 22:54
Ja, ik denk dat de jongens daar wat anders mee bedoelen. In mijn geval zou ik een meisje dat ik liefheb en past in mijn leven niet weigeren omdat ze ontmaagd is. Het is niet zo dat ze per se ontmaagd moet zijn, maar als het erop aan komt, vind ik niet dat dat een rol moet spelen. Als het goed is kies je er dan voor om er voor elkaar te zijn en is wat geweest is achter de rug. Daarom trouw je ook, je verleden achter je te laten en een betere toekomst op te bouwen. Vraag me af door wie ze dan geaccepteerd moeten worden in jouw ogen?

18-10-2007, 23:07
ik wil graag zoveel moeglijk groen puntjes krijgen

18-10-2007, 23:15



Citaat door erkeer:
Ja, ik denk dat de jongens daar wat anders mee bedoelen. In mijn geval zou ik een meisje dat ik liefheb en past in mijn leven niet weigeren omdat ze ontmaagd is. Het is niet zo dat ze per se ontmaagd moet zijn, maar als het erop aan komt, vind ik niet dat dat een rol moet spelen. Als het goed is kies je er dan voor om er voor elkaar te zijn en is wat geweest is achter de rug. Daarom trouw je ook, je verleden achter je te laten en een betere toekomst op te bouwen. Vraag me af door wie ze dan geaccepteerd moeten worden in jouw ogen?



Citaat door lieve_diamantje:
Mijn mening hier op : ik vind dat ze dan met de gene waar mee ze de verkeerde dingen mee hebben gedaan mee moeten trouwen.[/SIZE][/FONT]



[SIZE="3"][FONT="Georgia"][I]wat hij ermee bedoelt is: op het moment dat die het ontdekt of wanneer het egt serious is dat het een beetje fout om zeg uit te maken of wat anders all1 omdat ze geen maagd is
zelf ben ik met je eens, ik vind het ook vreselijk wat meisjes van deze tijd doen. ik zeg niet dat iedereen het is voor de duidelijk heid, maar er zijn tog wel een paar of veel ervan, waardoor sommige mannen denken dat elke meisje so is en die meisjes die maken het erg naar hun zin en als ze een meisje vinden die egt eerlijk en nog maagd is ofso, dan worden ze boos en gaan ze weg dat gebeurd raar genoeg met mij vaak. [/I]

19-10-2007, 00:03
Dat klopt inderdaad. Het is echter aan ons om ervoor te zorgen dat we maagd blijven en zo geaccepteerd worden. Maar wat mij stoort, en met alle respect, maar is dat niet hetgeen wat wij ook doen? Accepteren wij ook maar jongens die waarschijnlijk toch geen maagd meer zijn, en waarom eigenlijk?

Dus ja, het is ofwel allebei ofwel niemand. De één moet niet meer of minder getolereerd worden dan de andere.

19-10-2007, 20:18

Citaat door zoetsnoepje:
Dat klopt inderdaad. Het is echter aan ons om ervoor te zorgen dat we maagd blijven en zo geaccepteerd worden. Maar wat mij stoort, en met alle respect, maar is dat niet hetgeen wat wij ook doen? Accepteren wij ook maar jongens die waarschijnlijk toch geen maagd meer zijn, en waarom eigenlijk?

Dus ja, het is ofwel allebei ofwel niemand. De één moet niet meer of minder getolereerd worden dan de andere.



daar ben ik het met je eens.
misschien is het omdat wij weten dat het soms meer is dan maagedlijkheid en de mannen nog niet

20-10-2007, 12:23

Citaat door M0croCurlyGurl:
daar ben ik het met je eens.
misschien is het omdat wij weten dat het soms meer is dan maagedlijkheid en de mannen nog niet




Juistem, heel veel mensen weten niet hoe ZWAARR dit meetelt..

20-10-2007, 12:32
Ik ben het wel met je eens maarja waarom accepteren wij jongens dan wel al zijn ze geen maagd meer..ik vind dat oneerlijk een man die al ontmaagd is heeft geen recht op een maagd.. vind ik want ik zie vaak dat mannen die al ontmaagd zijn PERSÉE een maagd willen ik zeg niet iedereen mja meeste zijn wel zo maja ik vind dan waarom is die man dan zelf geen maagd gebleven en dan verwacht die dat zijn toekomstige 'vrouw' WEL een maagd moet zijn

20-10-2007, 16:09

Citaat door para_berkaniia:
Ik ben het wel met je eens maarja waarom accepteren wij jongens dan wel al zijn ze geen maagd meer..ik vind dat oneerlijk een man die al ontmaagd is heeft geen recht op een maagd.. vind ik want ik zie vaak dat mannen die al ontmaagd zijn PERSÉE een maagd willen ik zeg niet iedereen mja meeste zijn wel zo maja ik vind dan waarom is die man dan zelf geen maagd gebleven en dan verwacht die dat zijn toekomstige 'vrouw' WEL een maagd moet zijn



dat is voor de grootste raadsel

20-10-2007, 16:24

Citaat door M0croCurlyGurl:
dat is voor de grootste raadsel




uhhh ..

20-10-2007, 16:30

Citaat door Sh0rty_Riffia:
[het zal me niet vebazen als we over een paar jaartjes verder zijn en dat het dan doodnormaal is om te horen dat een (marokkaanse/moslims) meisje ontmaagd is en dat de man/jongen dit accepteerd.


Ik zelf als meisje accepteer dit niet, ik snap dan ook niet waarom sommige mannen het wel kunnen begrijpen, want het breekt me hart om te horen dat een meisje ontmaagd is met eigen wil. Het blijft haram..

Door het te accepteren geef je een meisje een vrijbrief om er los op te gaan, want wanneer het erop aan komt, gaat ze denken eey er zijn mannen die het accepteren so why not ??!!]


wrrm accepteren we dan nu wel een jongen die ontmaagd is? is toch het zelfde? zoiets hoort niet geaccepteerd teworden...van beiden geslachten niet alleen bij meisjes!!

20-10-2007, 16:31



Citaat door para_berkaniia:
uhhh ..


oeps spelfout

het zou zijn: het is voor mij de grootste raadsel

20-10-2007, 16:32

Citaat door M0croCurlyGurl:
oeps spelfout

het zou zijn: het is voor mij de grootste raadsel




hahaha ja voor mij ook

ik wil daar kei graag antwoord op vn mensen..

wrom 'moeten' we het wel vn de jongens accepteren

en als het een meisje is dn ja wordt het niet geaccepteerd

het moet vn beiden kanten niet geaccepteerd worden.. mjaa

bij de jongens is het de 'normaalste' zaak als ie geen maagd meer is

20-10-2007, 16:34

Citaat door para_berkaniia:
hahaha ja voor mij ook

ik wil daar kei graag antwoord op vn mensen..

wrom 'moeten' we het wel vn de jongens accepteren

en als het een meisje is dn ja wordt het niet geaccepteerd

het moet vn beiden kanten niet geaccepteerd worden.. mjaa

bij de jongens is het de 'normaalste' zaak als ie geen maagd meer is



misschien komt het doordat jongen veel meer mogen dan wij meiden

Pagina's : [1] 2 3 4