Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : waarom opeens wel?

NaGfan
26-10-2003, 11:27

salaam oualaikom broeders en zusters ik wordt hier gewoon ziek van kijk al jaren lang gaan wij met saoudia arabia mee omdat daar onze kibla is maar opeens gaan we de andere mensen achter aan omdat hun de eerste zijn die de maan hebben gezien maar waarom heeft saoudia en eljazaeer en andere moskeeën hier in amsterdam-wets zeggen allemalal pas maandag dus wat ik echt niet wil begrijpen dat sommige landen gewoon met misra en jordania en sudan mee gaan begrijpen jullei dan niet dat jullie eerder dan ons suikerfeest hebebn onbegrijpelijk gewpoon kan me absoluut niet voorstellen en eerlijk is eerlijk ik heb gewoon al de hele tijd zin om in huilen uitte barsten door deze domme fout van onze moslims oke broeders en zusters 1vraag aan alle moslims die vandaag dus zondag 26 oktober 2003 vatsen waarom vasten jullie vandaag en kom niet met die actie van daarom wasalaam P.s ik reageer na 17.00

Ali_Z
26-10-2003, 11:29
Origineel gepost door NaGfan salaam oualaikom broeders en zusters ik wordt hier gewoon ziek van kijk al jaren lang gaan wij met saoudia arabia mee omdat daar onze kibla is maar opeens gaan we de andere mensen achter aan omdat hun de eerste zijn die de maan hebben gezien maar waarom heeft saoudia en eljazaeer en andere moskeeën hier in amsterdam-wets zeggen allemalal pas maandag dus wat ik echt niet wil begrijpen dat sommige landen gewoon met misra en jordania en sudan mee gaan begrijpen jullei dan niet dat jullie eerder dan ons suikerfeest hebebn onbegrijpelijk gewpoon kan me absoluut niet voorstellen en eerlijk is eerlijk ik heb gewoon al de hele tijd zin om in huilen uitte barsten door deze domme fout van onze moslims oke broeders en zusters 1vraag aan alle moslims die vandaag dus zondag 26 oktober 2003 vatsen waarom vasten jullie vandaag en kom niet met die actie van daarom wasalaam P.s ik reageer na 17.00 Aaaaaaaaaaaaaaah safie elhbieba niet huilen..... Het is een goede les voor de volgende Ramadan.

NaGfan
26-10-2003, 11:34
ja niet huilen is maklijk gezegt maar waaneer vast jij of jullie thuis? en woon je ook in amsterdam-west?

Ali_Z
26-10-2003, 11:38
Origineel gepost door NaGfan ja niet huilen is maklijk gezegt maar waaneer vast jij of jullie thuis? en woon je ook in amsterdam-west? Yep Amsterdam West. Waarom moet je huilen dan? Iedereen gaat waarschijnlijk evenveel dagen vasten. Alleen gaan de mensen die zondag begonnen zijn waarschijnlijk eerder el3ied vieren. Je moet gewoon met je ouders meegaan, want tenslotte vier je ook samen el3ied thuis. Dus zolang je maaar niet thuis verdeelt bent is er toch niks ergs aan de hand.

NaGfan
26-10-2003, 20:55

hey mensen niemand die volgens mij antwoord kan geven he omdat die alleen voor de slimmerikken is yek ?

TnawieMocro
26-10-2003, 21:22
NIET Bezighouden met Verwaring ramadan (Bericht #) de imaam van masjjied erahmaan in adam heeft gezegd: "hou je niet bezig met wie waneer begon mnet vasten, hou je bezig met het vasten. wie vandaag zondag begon is goedgekeurd. wie morgen maandag begint met vasten is goedgekeurd... allah weet in welke situatie wij ons bevinden. allah weet het en beide dagen zijn goedgekeurd. omdat de verantwoordelijkheid niet bij ons ligt maar bij de geleerden. en die hebben hun uiterste best gedaan om de maan te zien. en echt hun uiterste best, maar ze hebben in bepaalde landen het wel gezien en in andere landen nog niet... Dus beide dagen word er gevast. maar allah Kijkt nuet naar welke dag???? Nee, allah kijkt naar HET VASTEN IN RAMADAN, of je dan aan de regels hebt gehouden" allah kijk NIET naar deze verwarring die is ontstaan door iets wat niet onze verantwoordelijkheid is wa allahoe a3lam

NaGfan
26-10-2003, 23:41
TNX ALOT BROEDER IK KEN MASJED ARAHMAN IWA IK HOU NU OOK OP MET ZEUREN EN TOCH BLIJFT ER EEN GEVOEL VAN ONMACHT OMDAT DE HELFT VAN DE MOSLIMIEN EERDER DAN ONS GAAN STOPPEN MET RAMANDAN IK VRAAG ME ECHT AF HOE SOMMIGE BUREN DE SALAAT ELIED WILLEN VERICHTEN

Safoora
27-10-2003, 00:21
Salaam Aleikom wa Rahmatoeallah Meid Chillll......!!!! InschAllah zal Allah Taala het vasten van ons accepteren, zowel degene die op Ma vasten als die op Zo. Wat betreft salaat el eid, met die vraag zat ik ook. Maar laten we niet te ver vooruit denken, en Inschallah eerst focussen op Ramadan. Salaam Aleikom Wa Rahmatoeallah