Bekijk volle/desktop versie : Trots op Nederland goed voor 29 zetels



Pagina's : [1] 2 3 4

18-10-2007, 19:33

Citaat door getiton:
Trots op Nederland goed voor 29 zetels

Gepubliceerd: vandaag 16:40
Update: vandaag 16:45
http://www.depers.nl/binnenland/113858/Trots-op-Nederland-krijgt-29-zetels.html

Trots op Nederland kan volgens een peiling rekenen op 29 zetels in de Tweede Kamer. De beweging van Rita Verdonk wint de meeste kiezers van de VVD en de PVV, maar snoept ook zetels af van het CDA en de SP. Dat meldtRTL Nieuws donderdag op basis van onderzoek van TNS Nipo.

Het CDA krijgt 31 zetels, tien minder dan op dit moment. De PvdA komt uit op 25 zetels tegen 33 zetels nu. De ChristenUnie stijgt in de peiling van zes naar zeven zetels. De coalitie zou daarmee 63 zetels behalen. Dat is onvoldoende voor een meerderheid in de Tweede Kamer.

De SP verliest vijf zetels en komt op 20. De VVD raakt in de peiling 7 zetels kwijt en houdt er 15 over. De PVV stijgt van 8 naar 9 zetels. GroenLinks blijft volgens TNS op 7 zetels staan. D66 wint in de peiling 1 zetel en komt daarmee op 4 zetels. De SGP stijgt van 2 naar 3 zetels.


GO RITA
.

18-10-2007, 19:36


JAAAAAAAAAAAAa

18-10-2007, 19:54
de franse toestanden komen eraan.. zolang je de minderheden in een hoekje blijft plaatsen, werk je jezelf letterlijk naar de klote..


Go my dick..

18-10-2007, 20:52
Rita zal dan wel even hard moeten werken om het trots op Nederland waar te maken.

18-10-2007, 20:58



Citaat door GewoonPinda:
Rita zal dan wel even hard moeten werken om het trots op Nederland waar te maken.


En als iedereen gewoon meedoet om er iets van te maken komen we een heel eind.

Hup Rita

18-10-2007, 21:38
Nou dan ben ik maar niet trots op Nederland, want met mevrouw Verdonk wil ik niks te maken hebben. Naar mens.

18-10-2007, 21:40

Citaat door tonk:
Nou dan ben ik maar niet trots op Nederland, want met mevrouw Verdonk wil ik niks te maken hebben. Naar mens.


Nee, ze heeft mijn kleur ook niet.

18-10-2007, 21:46

Citaat door hivisu:
de franse toestanden komen eraan.. zolang je de minderheden in een hoekje blijft plaatsen, werk je jezelf letterlijk naar de klote..


Go my dick..


Minderheden krijgen alle kansen. Maar moeten ze wel grijpen.
De meeste doen dat ook. Vooral westerse en aziatische minderheden. Bij de Surinamers, antillianen en turken gaat het redelijk. Alleen de marokkanen blijven ver achter helaas.....

18-10-2007, 22:04

Citaat door tonk:
Nou dan ben ik maar niet trots op Nederland, want met mevrouw Verdonk wil ik niks te maken hebben. Naar mens.


Waarom?

18-10-2007, 22:21
ik ga op D66 stemmen

18-10-2007, 22:36

Citaat door hivisu:
de franse toestanden komen eraan.. zolang je de minderheden in een hoekje blijft plaatsen, werk je jezelf letterlijk naar de klote..


Go my dick..

Onzin kansen genoeg in Nederland..........
Go Rita

19-10-2007, 00:09

Citaat door Aramis:
Onzin kansen genoeg in Nederland..........
Go Rita






ruilen van identiteit?


het zijn niet alleen de kansen, maar de manier hoe je zwart word gemaakt in de media is nog erger.. een man vermoord een hele gezin en pleegt zelfmoord krijgt 1 dag tijd in de media.. een psygische marokkaan steekt twee agenten neer en wordt daarna dood geschoten, krijgt een jaar media aandacht..

Parijse toestanden komen eraan

19-10-2007, 00:11



Citaat door hivisu:
ruilen van identiteit?


het zijn niet alleen de kansen, maar de manier hoe je zwart word gemaakt in de media is nog erger.. een man vermoord een hele gezin en pleegt zelfmoord krijgt 1 dag tijd in de media.. een psygische marokkaan steekt twee agenten neer en wordt daarna dood geschoten, krijgt een jaar media aandacht..

Parijse toestanden komen eraan

Parijse toestanden komen eraan
Laten we daar samen op hopen...;-)

19-10-2007, 00:17

Citaat door hivisu:
ruilen van identiteit?


het zijn niet alleen de kansen, maar de manier hoe je zwart word gemaakt in de media is nog erger.. een man vermoord een hele gezin en pleegt zelfmoord krijgt 1 dag tijd in de media.. een psygische marokkaan steekt twee agenten neer en wordt daarna dood geschoten, krijgt een jaar media aandacht..

Parijse toestanden komen eraan


zie jij nog niet waaraan dat ligt dan?

Een is een familie drama , hier zie je geen meute die nu gaat rellen. Als die Bilal een Kees was waren er ook geen rellen!!!!!

Sommige van jullie doen zogenaamd zielig dat jullie willen rellen, maakt niet eens meer uit waarvoor.

Is het de mode? Is het in? Erbij horen?

Wat?

Hier een familie drama, word over gesproken en stilte, waarom? Omdat we niet RELLEN!!!!!

Het is al fucking triest genoeg. Gaan we ook niet bij rellen zeg. Hoe laag kun je wezen?

19-10-2007, 00:18

Citaat door Aramis:
Parijse toestanden komen eraan
Laten we daar samen op hopen...;-)





ik hoop t niet nee

Pagina's : [1] 2 3 4