Bekijk volle/desktop versie : Gaat ie gewoon weg!!!!!



Pagina's : [1] 2

18-10-2007, 16:30
Belt me man me net, schat ik ga met voetbal dit weekend naar Duitsland.
Dus ik ben er dit weekend niet.
Wayauwwww ik word soms gek van hem met zijn voetbal.
Hij traint 2 keer in de week, zondag wedstrijd, zaterdag bij vrienden kijken.
Wie heeft dit ook, een man die gek is van voetbal.

18-10-2007, 16:32


Liever een actieve man dan een zak op de bank... denk ik altijd maar.

Ik heb geen voetbal fanaat, maar een workaholic. Is denk ik hetzelfde haha...

18-10-2007, 16:32
blehhh, heb een hekel aan voetbal!!! mijn man gelukkig ook...maar goed het is een hobby, de een vind voetbal leuk de ander weer van kinderachtige computrspelletjes (zoals mijn man )

18-10-2007, 16:36
ik ben dus niet de enige

18-10-2007, 16:37


Nee dat is niet leuk, en wat ben ik blij dat me man niets om voetbal geeft... Me man werkt 6 dagen in de week wat vroeger 7 dagen was, daar werd ik gek van, vond het nooit leuk dat we geen tijd voor ons 2e hadden... We hebben eventjes van het weekend samen mogen proeven (dus zondag en zaterdag vrij) maar dat heeft niet lang zo mogen zijn...

18-10-2007, 16:37
ik zou t prima vinden als t maar niet te wordt. Zijn huwelijksleven moet er niet onder lijden.

18-10-2007, 16:39
die van mij is ook geen voetbal gek, vond dat juist raar toen ik dat hoorde!


heb namelijk thuis een hele rij broers die gek zijn op voetbal

18-10-2007, 16:49
gelukkig niet zeg..mn hele familie is voetbalgek maar mijn man niet

maar lekker dat ie dat even zomaar beslist zo kort dag....


18-10-2007, 16:50
Nouu dat vind ik ook stom, als je man of jij druk hebt met bepaalde zaken.JE wilt op ze minst nog wel toch aandacht van hem. Lijkt mij hoor..

18-10-2007, 16:52

Citaat door nicegirly:
Belt me man me net, schat ik ga met voetbal dit weekend naar Duitsland.
Dus ik ben er dit weekend niet.
Wayauwwww ik word soms gek van hem met zijn voetbal.
Hij traint 2 keer in de week, zondag wedstrijd, zaterdag bij vrienden kijken.
Wie heeft dit ook, een man die gek is van voetbal.



moi, alleen dat van zaterdag bij vrienden nog net niet, ik moet altijd mee kijken ongeacht wie er speelt

18-10-2007, 16:54
Mijne ook. Voetbal gek en voetballer.

Hij komt net binnen van trainen en roept al bij de deur. Doe effe snel sbs6, de wedstrijd is al bezig.

Ik, je komt net van trainen, komt het je neus niet uit.

Elke zondag wedstrijden. Gelukkig is er een winter en zomerstop anders was ik gek geworden.

18-10-2007, 17:02
Die van mij voetbalt niet meer. Meskien, zo gevoelig voor blessures. In het verleden had hij altijd wel wat, dan een gebroken been, dan wat aan zijn miniscus, dan een operatie. Die kreeg er toen zelfs betaald voor, maar elhamdolilaah voetbalt hij niet meer..

Hij kijkt wel te vaak voetbal thuis, heeft zelfs speciale kanalen aangesloten om live voetbal te mogen/kunnen kijken.. En heel af en toe samen met zijn vrienden voetbalwedstrijden kijken.

Ik zou er gek van zijn geworden als mijn man zo vaak weg was!

18-10-2007, 17:20



Citaat door noonah:
ik ben dus niet de enige



Ik word er gek van soms, nou heb ik ook behoefte om met mijn vriendinnen weg te gaan en zo, en als je 24 uur op elkaars lip zit ga je je toch alleen maar irriteren, maar soms zijn het net kleine kinderen.
Alles wat met voetbal te maken heeft is belangrijk, teletext, samenvattingen alatieffffffffff

18-10-2007, 17:22

Citaat door faaatje66:
gelukkig niet zeg..mn hele familie is voetbalgek maar mijn man niet

maar lekker dat ie dat even zomaar beslist zo kort dag....



Ja inderdaad, maar ik heb al wat leuks geregeld.
Mijn nichten uit rotterdam komen logeren, dus dat word pyamafeestje houden hihihii

18-10-2007, 17:24

Citaat door een_Rotterdamse:
Mijne ook. Voetbal gek en voetballer.

Hij komt net binnen van trainen en roept al bij de deur. Doe effe snel sbs6, de wedstrijd is al bezig.

Ik, je komt net van trainen, komt het je neus niet uit.

Elke zondag wedstrijden. Gelukkig is er een winter en zomerstop anders was ik gek geworden.


gister zeker, ik dus ook, doe ff snel sbs 6, nederland speelt.
Ik moet ook altijd meekijken.
Kijk ik ga niet liegen, vind voetbal ook wel leuk, maar ik ben meer van de wk en ek voetbal, dat vind ik wel leuk om te zien, maar alles kijken, kom opppppp

Pagina's : [1] 2