Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de dames die al zwanger zijn geworden



18-10-2007, 10:57
Mijn menstruatie dit keer is kurk droog en voel er niks van ben al tijdje met de pil gestopt nu las ik op internet dat je tijdens zwangerschap ongesteld kan worden maar dan lichter en korter.. Ik heb zojuist test gedaan maar die geeft aan dat ik niet zwanger ben.. vind het toch raar zijn die testen zo betrouwbaar als ze lijken?

18-10-2007, 11:38


je kan altijd naar je huisarts voor een bloedtest.

18-10-2007, 21:58

Citaat door nouria100:
Mijn menstruatie dit keer is kurk droog en voel er niks van ben al tijdje met de pil gestopt nu las ik op internet dat je tijdens zwangerschap ongesteld kan worden maar dan lichter en korter.. Ik heb zojuist test gedaan maar die geeft aan dat ik niet zwanger ben.. vind het toch raar zijn die testen zo betrouwbaar als ze lijken?


alaikoem salaam,

Dit is waar je kan inderdaad ongesteld worden terwijl je zwanger bent veel vrouwen hebben dit. Had zelf overigens heel de zwangerschap wel last van licht bloeden. Was er zovaak voor opgenomen omdat ze bang waren dat de weeen zouden beginnen.

Maar probeer de test over een weekje nog een keer of zoals er al eerder is gezegd ga eff langs de huisarts voor een bloedtest of normale test.

Oumaima_rose