Bekijk volle/desktop versie : Hield je echt van me?

21-08-2002, 02:22

Citaat door AnoniemMeisje:
Het was 7 uur en nogal donker want het was de maand december.
Effe Rachida ophalen want ik moest werken, en ik durf niet alleen te fietsen die een kilometer en Rachida kan me altijd wel effe helpen met schoonmaken.
samen zaten we op de fiets opweg naar het kantoorpandje dat ik als bij baantje had om schoontemaken.
Aangekomen bij het pandje waren we naar binnen gegaan en een beetje
schhongekmaakt ik zette een kopje thee voor ons beide en we zijn effe gaan zitten.
Maar toen herinerde ik me dat ik mijn nicht moest bellen want dat had ik beloofd en aangezien ik geen bltg meer had nam ik de keus om haar via mijn werk te bellen.
TUUT TUUT TUUT naar 3 overgaan nam ze eindelijk op.
Hoi met MAissa ik had je gister beloofd om te bellen maar sorry mijn blt was op..
OOh oke maakt niet uit Zij karima, fijn dat je nu effe belt.
We raakten aan de praat en opeens begon ze net als gewoonlijk over jongens.
En ze zij dat ze vandaag was gebeld door een nummer die ze niet kende en of ik voor haar wou bellen om te kijken wie het was dus ze gaf het nummer en ik belde.
Opeens kreeg ik een jongen aan de lijn, en ik vroeg netjes wie hij was waarop hij geeen antwoord wou geven.
Dus ik vertelde hem dat ik moest bellen van een meisje die hij had gebeld vanmidag en dat ik moest vragen wie hij was.
Dus Hij zij ik ben souhiel (heb de echte namen niet genoemd omdat dit verhaal misschien bekend zal klinken bij een aantal mensen)
dus Maissa zij ik ben Sabine en ben half italiaans ooh antwoorde souhiel en wie hoor ik op de achtergrond waarop Maissa antwoorde oooh dat is mijn zusje claudia we zijn tweeling hihihihihh waren we aan het giechelen hoe kwam Ik nou op zo een onzin half italieaans psssss hahaha.
Dus Souhiel vroeg wie het meisje was van wie Maissa moest bellen.
Maissa vertikkte het om d enaam van haar nicht te noemen en verandere van onderwerp.
HHHm souhiel wie hoor ik op de achtergrond oooh dat is een vriend van mij met zijn vriendin.
OOh hoe heet die vriend van je? OOh die heet Samir.
OOh oke en zijn vriendin die heet Karin ze is NL.
Souhiel Hang op man schreewde die karin op de achtergrond, Pardon zij maissa wat loopt die xxxxx nou dom te schreeuwen,
oooeeeh zij souhiel als Samir je hoort maakt ie je af het is zijn vriendin.
OOh lekker boeiend geef die samir maar effe maak ik m wel effe duidelijk wat zijn vriendin is.
Hallo hoorde ik een stemetje zeggen hallo zij ik terug BEn jij samir?
Ja dat ben ik wou je me wat vertellen?
Ja ik wou je effe zeggen dat je vriendin een xxxxx is
OOh oke was dat het zij samir?
Ja dat was het, oke en wat ben jij dan Ik ben sabine Oh oke sabine en waar woon je in woon in amsterdam en jij ik woon in Breda antwoorde samir.
Maar Sabine zij Samir ik geloof niet dat je Sabine heet OOh en waarom Niet omdat je een marokaans accentje hebt.
Oh oke ik zeg toch ook niet dat ik niet buitenlands ben.
OOh wat ben je dan waarop ik antwoorde ik ben half italiaans OOh oke mooi.
En zo waren we aan het kletsen toen moest ie helaas ophangen want het was heel gezellig aan het worden we namen afscheid en ik hing op.
Thuis aangekomen moest ik steeds aan m denken ookal kende ik m niet en had ik m nooit gezien toch voelde ik iets ik voelde dat ik m langer ken dat ik m goed ken terwijl dat hellemaal niet geval was we hebben alleen gezellig gekletst en hij heeft natuurlijk een vriendin DIE xxxxx.
Oeps ik was helemaal vergeten mijn nicht terug te bellen om te zeggen van wie het nummer was die ik heb gebeld ooh oke laat maar ik doe het morgen wel ga ik eindelijk weer eens bltg kopen.

pffffffffff Mijn telefoon ging af en ik schrok wakker het was rond 3 uur in de nacht, elloe antwoorde ik met een moeie stem, Ja met Karima OOh karima waarom zo laat bel me morgen maar Nee w8 riep karima dat nummer die je belde ken ik al, OOh wie dan dat is het nummer van souhiel het broertje van de beste vriendin van mijn zus die had me vanmidag gebeld voor zijn zus sorry dat ik je er mee heb lastig gevallen, oOOOh KArima maakt niet uit ik bel je morgen wel en dan vertel ik je alles oke? Oke slaap lekker lieverd DOEI
en Ik ging weer verder slapen.

OOOOOOOOOOOH MIJN GOD, heb ik een hamer tegen me hoofd gehad ofzo ik voelde me brak s'ochtends ik kon genwoon niet meer opstaan.
OOOh shit het is al 11 uur ik heb al 3 lesuren gemist.
Snel stond ik op en kaboem ik viel op de grond ik was helemaal dissy en ik had overgegeven.
Snel belde ik de dokter want ik was alleen thuis broerjes en zusjes op school en beide ouders waren werken.
Ik bleef in mijn bed liggen en viel weer in slaap.
Het was inmiddels al 3 uur en de afspraak bij de dokter heb ik ook al gemist.
Snel belde ik weer de dokter en legde alles uit alsnog wou de dokter dat ik nu langs kwam .
Bij de dokter aangekomen zag de dokter al gauw dat ik ziek was
oooh meisie toch wat zie je er verschrikelijk uit.
Laat me je effe controleren, Ik deed mijn mond open en al gauw zag de dokter dat mijn keel was opgezwollen en mijn ogen waren vermoeiend en mmijn tempratuur stond te koken ik kreeg antibiotica mee voor mijn keel en pijnstillers tegen de hoofdpijn.

Snel was ik al thuis en iedereen was alweer thuis OOOHH shit ik was vergeten school te bellen ach joh ik schrijf ze wel een briefje zodra ik weer op school ben.
Mijn ma vreog wat er was en legde alles uit.
Ze maakte een warme kruik voor me en moest effe op de bank liggen.
Het was inmiddels al weer 6 uur over een uur moest ik weer werken maar ik kan helemaal niet want ik ben ziek maar ik moest al voor 10 uur bellen shit wat nou.
Hee rachida kan wel effe gaan hoop ik ik belde haar op en gelukkig kon ze wel, maar ze durfde niet alleen te fietsen dus ben ik alsnog meegegaan maar ik heb alleen gezeten en zij heeft al het werk gedaan hiihihihi.

Hey rachida zullen we die gasten van gisteren bellen en ze een beetje belazeren Jah is goed kom laten we gek doen.
Ik draaide het nm en kreeg souhiel aan de lijn en ik begon een beetje te kletsen enzo, dus hij vroeg of ie rachida een keer mocht spreken, dus ik gaf haar door en ik zat daar maar rachida keek me aan en gaf me een knipoog en zij tegen souhiekl hee mijn zusje asbine verveelt zich een beetje heb jij een oplossing, waarop hij antwoorde ja mijn vriend samir is hier ik kan haar het nm geven kan ze m bellen dus ik schreef het nm op en ik belde hem.
We hebben toen een uurtje gekletst en toen vroeg ie of hij mijn nummer mocht en dat ie me wel aardig vond enzo en dat ie me wel nog een keertje wou spreken.
Dus ik stemde toe en gaf mijn nummer meteen toen ik thuis was ging mijn tel af hallo Hoi met samir Hoi samir zo snel al bel je me.
Ja antwoorde hij en het was een minuut stil.
Samir ga je nog wat zeggen of bel je om doden herdenking te houden.
Nee ik weet alleen niet zo goed wat ik moet zeggen,, oooh zij ik nou ik weet wel wat te zeggen, net voordat ik wat wou zeggen hoorde ik keihard MAISSA kom nu naar beneden, hmmmm ik kreeg een kleurtje omdat ik had gelogen en dat ik heb gezegd dat ik sabine heet, ooh en wie is Maissa?
MMMM dat ben ik sorry dat ik heb gelogen maar gewoon voor de lol wou ik me zelf een andere indetiteit geven we begonnen allebij te lachen,
Nou samir ik moet ophangen sorry je hoort het ik spreek je nog wel oke doei.

Ik maak het verhaal gauw af hopelijk maar dan moet i k natuurlijk ook lezers hebben.

kusjes Anoniempje.

PS dit verhaal is echt gebeurt
.

21-08-2002, 08:15

He meid, leuk verhaal, ga zo door. Ik vind het alleen beetje jammer dat je gelijk schrijft dat die Karin een xxxx is, is niet zo netjes van je, maar verder toppie!!
X Malika

21-08-2002, 11:59
ga door meid
je hebt een mooie style

21-08-2002, 19:10
salaam

echt een mooie verhaal zeg
maar maak hem wel snel af

groetjes hoceimagirl
beslamaaaaaaaaaaa

21-08-2002, 19:59

Oh oke, ik dacht inderdaad h o e r , hahaha maar oke dan!! En ga door he, je schrijft erg mooi!!
Malika

21-08-2002, 23:02
oke

maar AUB snellll

hahaahha

beslamaaaaaa

21-08-2002, 23:57
ewa mooierd vertel dangzz ik vind het echt een goeie verhaal
plus je bent nog on-line kom op
DOE HET VOOR MIJ PLEASE!!!!!!!

22-08-2002, 09:15
GO GIRL GO GIRL GO GIRL GO GIRL