Bekijk volle/desktop versie : Worden katten gegeten in marokko door afrikanen?



Pagina's : [1] 2

17-10-2007, 23:05
Zoiets heb ik gehoord dat er allemaal Afrikanen naar marokko komen tegenwoordig die er proberen te werken en te wonen en dat ze katten eten

17-10-2007, 23:31


zo iets hoorde ik ook

17-10-2007, 23:34
Het zou me niets verbazen. Niemand wil ze in dienst nemen en ze moeten toch eten om te overleven.

17-10-2007, 23:35
We hadden het over katten in marokko en dat het er nu minder waren omdat die afrikanen ze opeten

Echt zielig man!

17-10-2007, 23:36



Citaat door NoHide:
We hadden het over katten in marokko en dat het er nu minder waren omdat die afrikanen ze opeten

Echt zielig man!



voor die afrikanen of voor die zwerfkatten?

17-10-2007, 23:37

Citaat door (B)engel:
voor die afrikanen of voor die zwerfkatten?


allebei eigenlijk

18-10-2007, 00:00
Het schijnt heel mals vlees te zijn. En waarom raar?? Omdat wij daar niet mee zijn opgegroeid? Voor andere is het raar om koeien te eten of springhanen en slangenbloed te drinken en dat gebeurd toch ook.

18-10-2007, 00:20
Marokko zit bomvol met Afrikanen.

18-10-2007, 01:08

Citaat door Sierra_Savannah:
Marokko zit bomvol met Afrikanen.



hmmz Marokko behoort tot het Afrika continent... gek hoor...

Nee meid ik weet wat je bedoelt.. het is niet anders... ze willen allemaal naar europa he...

Kunnen ze hier de katten op komen eten

18-10-2007, 01:11

Citaat door LadyRabat:
hmmz Marokko behoort tot het Afrika continent... gek hoor...
Nee meid ik weet wat je bedoelt.. het is niet anders... ze willen allemaal naar europa he...

Kunnen ze hier de katten op komen eten




Hahah dat dikgedrukte was juist wat ik bedoelde Marokko is een Afrikaans land, maar soms lijkt het mensen dat vergeten

18-10-2007, 01:13

Citaat door Sierra_Savannah:
Hahah dat dikgedrukte was juist wat ik bedoelde Marokko is een Afrikaans land, maar soms lijkt het mensen dat vergeten


I know...

Maar ik begrijp de mensen van Marokko ook best wel hoor... het is al moeilijk genoeg om rond te komen, als dan ook nog eens half senegal en nigeria in je stad of dorp komt wonen....

18-10-2007, 08:23

Citaat door Sierra_Savannah:
Hahah dat dikgedrukte was juist wat ik bedoelde Marokko is een Afrikaans land, maar soms lijkt het mensen dat vergeten


Dat weet iedereen toch maar marokkanen zijn noord-afrikanen. Dus tja hoe moet je het anders uitleggen.

18-10-2007, 08:27


Gadverdamme...hoe kun je nou een kat eten? Zo een zacht pluizig beestje..ik heb er zelf 1 moet er niet aan denken dat hij wordt opgegeten...

18-10-2007, 11:56
zou best kunnen! Vind die mensen zo zielig als ik ik ze zie. Iedereen die bang voor ze is, broodje aap verhalen die door de Marokkanen omhoog worden getoverd..... Lay Hsnem Lhouwn! Ze zitten voor in het Noorden ( daar waar genoeg vis is! ) Denk dat ze eerder veel aan de vis zitten iipv katten

18-10-2007, 12:06


Heb ik nooit gehoord.............
Er waren dit jaar wel opvallend veel Zuid Afrikanen..........zeker in Oujda.......heb er menig 10 dirham gegeven...........stiekem als mijn man niet keek............hij wil dat niet.........zo moedig je ze aan zegt ie dan..........geef ze liever wat te eten........

Echt zielig voor ze

Pagina's : [1] 2