Bekijk volle/desktop versie : over bewaren gesproken



17-10-2007, 18:36
Op de topic van Spa zei ik iets over dat ze die djellaba moest bewaren voor haar dochtertje en vroeg me af wat bewaren jullie veel van jullie kindjes?

Nederlanders bewaren echt van alles van wiegje tot speelgoed.
De grote dingen kan ik niet bewaren maar heb wel van ieder speciale dingetjes die ik bewaar.

Ergens vind ik het jammer dat ik het toch niet gedaan heb maar ergens denk ik waar moet ik het allemaal laten.

17-10-2007, 18:38


weet ik niet wat voor nederlanders jij kent

17-10-2007, 18:39
da vind ik ook raar alles bewaren war moet ik het laten..
mn dochter slaapt bijv als ze logeert bij oma in het ledikantje van haar vader.. xmijn moeder bewaart dit echt niet..x
speelgoed waar mn man mee gespeeld heeft.. speelt ze nu ook mee.. (en dat zijn hollanders ja)

17-10-2007, 18:41
Ik bewaar dingen zoals persoonlijke dingetjes eerste schoentjes, echt schattige kleertjes die ik gewoon niet kwijt wil of van een speciaal persoon gehad heb. Dingen die ik later aan mijn kind wil laten zien bv.

Ik ken mensen die letterlijk alles bewaren van rompertjes tot slabbertjes, dat vind ik onzin, die heb ik allang weggegeven aan het volgende kindje in de familie!

Elk kind komt met zijn/haar rizq.

17-10-2007, 18:41



Citaat door noä:
weet ik niet wat voor nederlanders jij kent


ik kom op een hollandse forum en altijd als ik die kindertijdschriften lees dan lees ik altijd hoe ze hun ledikant van 30 jaar geleden een likje verf hebben gegeven en omgetoverd hebben.

ook iemand die ik ken, haar dochtertje heeft speelgoed van haar vader

17-10-2007, 18:42
ik bewaar gewoon dingen die ik nodig zal hebben voor de volgende, maar écht niet als aandenken hoor. misschien één ding of zo maar kan er niet op komen nu

17-10-2007, 18:48

Citaat door 3anood:
ik kom op een hollandse forum en altijd als ik die kindertijdschriften lees dan lees ik altijd hoe ze hun ledikant van 30 jaar geleden een likje verf hebben gegeven en omgetoverd hebben.

ook iemand die ik ken, haar dochtertje heeft speelgoed van haar vader



hahaa

wij hebben thuis nooit zulke dingen gedaan, mijn familie ook niet en alle mensen in onze omgeving ook niet..

17-10-2007, 19:03

Citaat door lief marokkaantje:
Ik bewaar dingen zoals persoonlijke dingetjes eerste schoentjes, echt schattige kleertjes die ik gewoon niet kwijt wil of van een speciaal persoon gehad heb. Dingen die ik later aan mijn kind wil laten zien bv.

Ik ken mensen die letterlijk alles bewaren van rompertjes tot slabbertjes, dat vind ik onzin, die heb ik allang weggegeven aan het volgende kindje in de familie!

Elk kind komt met zijn/haar rizq.


nee dat vind ik ook overdreven om alle rompertjes te bewaren en pakjes etc.