Bekijk volle/desktop versie : Vrouw met lef....



Pagina's : [1] 2 3

17-10-2007, 11:02
Ik zag gisteren mezelf terug in Susan van Desperate Housewives bij die parkeerplaats

Wie van de vrouwen hier heeft er ook zoveel lef

Als je het niet gezien hebt in het kort een samenvatting : Susan stond te wachten op een parkeerplaats totdat degene eruit zou rijden, komt er een man met een grote wagen en pikt haar plek in, zij stapt uit spreekt hem erop aan dat zij er langer op zat te wachten hij eigenwijs en wil haar voorbij lopen en zij takelt hem waarop hij valt hij laat zijn sleutels vallen en zij pakt ze, stapt zijn auto in en wil de auto eruit rijden

17-10-2007, 11:09



Citaat door schatje26:
Ik zag gisteren mezelf terug in Susan van Desperate Housewives bij die parkeerplaats

Wie van de vrouwen hier heeft er ook zoveel lef

Als je het niet gezien hebt in het kort een samenvatting : Susan stond te wachten op een parkeerplaats totdat degene eruit zou rijden, komt er een man met een grote wagen en pikt haar plek in, zij stapt uit spreekt hem erop aan dat zij er langer op zat te wachten hij eigenwijs en wil haar voorbij lopen en zij takelt hem waarop hij valt hij laat zijn sleutels vallen en zij pakt ze, stapt zijn auto in en wil de auto eruit rijden



hahahaha had net die stuk gemist, nu weet ik waarom ze naar de therapie moest gaan, vroeger was ik niet zo, ik zou dan gewoon weer wachten tot een ander plek vrij zou staan, maar nu echt niet als je niet voor je zelf opkomt doet niemand dat, maar op hem springen dat zou ik niet doen

17-10-2007, 11:10

Citaat door schatje26:
Ik zag gisteren mezelf terug in Susan van Desperate Housewives bij die parkeerplaats

Wie van de vrouwen hier heeft er ook zoveel lef

Als je het niet gezien hebt in het kort een samenvatting : Susan stond te wachten op een parkeerplaats totdat degene eruit zou rijden, komt er een man met een grote wagen en pikt haar plek in, zij stapt uit spreekt hem erop aan dat zij er langer op zat te wachten hij eigenwijs en wil haar voorbij lopen en zij takelt hem waarop hij valt hij laat zijn sleutels vallen en zij pakt ze, stapt zijn auto in en wil de auto eruit rijden

ik had het gezien ja was echt grappig
maar ik heb helaas niet zoveel lef zou het wel graag willen.

17-10-2007, 11:12
Met wie vergelykde gy u?

17-10-2007, 11:12


Ligt eraan hoe geduldig ik op dat moment ben.
Maar zal zeker voor mijn recht opkomen

17-10-2007, 11:20
Ik moet zeggen heb precies zoiets meegemaakt maar ik was niet geweldadig maar heb die persoon wel de wind van voren gegeven

17-10-2007, 11:27
Ik vond nog het leukste dat hij zijn hoofd door het raam van zijn auto stak en zij het raam dicht deed. Zijn hoofd kwam toen klem te zitten en toen ging ze hem klappen geven in zijn gezicht en riep steeds: biedt je excuses aan dat je vrouwen zo rot behandeld.

wallah ik moest toen keihard lachen en mijn man was in de keuken, die kwam kijken wat er met me was en zat me echt zo aan te kijken

17-10-2007, 11:42

Citaat door wittewarda:
Ik vond nog het leukste dat hij zijn hoofd door het raam van zijn auto stak en zij het raam dicht deed. Zijn hoofd kwam toen klem te zitten en toen ging ze hem klappen geven in zijn gezicht en riep steeds: biedt je excuses aan dat je vrouwen zo rot behandeld.

wallah ik moest toen keihard lachen en mijn man was in de keuken, die kwam kijken wat er met me was en zat me echt zo aan te kijken


ja dat stuk je was zeker leuk en ineens staat er politie met een wapen op hem gericht

Zou jij zo voor jezelf op kunnen komen

17-10-2007, 11:46
ik ken een vrouw marookaans waarvan een man haar klem had gereden die zei hier parkeer jij hem dan maar goed en gaf zo de sleutels aan hem die man keek haar aan van haaaaaaaaeeeeeeeeehhh??

15-11-2007, 23:35
Iemand stond ook een keer voor de op rit waar ik me auto parkeer en hij wilde niet weg gaan. Toen heb ik mijn auto voor hem gezet en kon hij ook niet weg en ben ik naar binnen gegaan. Mijn broertje is daarna naar buiten gegaan om me auto te verzetten.

15-11-2007, 23:47

Citaat door wardaroosje:
Ligt eraan hoe geduldig ik op dat moment ben.
Maar zal zeker voor mijn recht opkomen

Jij doet geen vlieg kwaad [/SIZE][/FONT]


Citaat door schatje26:
Ik moet zeggen heb precies zoiets meegemaakt maar ik was niet geweldadig maar heb die persoon wel de wind van voren gegeven

[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Had je toen ook je stoute schoenen aan

16-11-2007, 07:47
Ik weet niet of ik dat zou doen, achter zijn stuur kruipen. Ben vies van anderen en ik weet dat vele in hun neus peuteren achter het stuur en eraan plakken dus no way dat ik zijn auto eruit rij.

16-11-2007, 08:03


Ik ben een lafaard wat dat betreft,

een tijd gelden was ik ook aan het wachten op een parkeerplek en deze werdt ook in gepikt door een eikel met zijn gloednieuwe mercedes.

ik ben toen uit de auto gestapt en en netjes tegen die vent: ik sta al een kwartier te wachten en u rijdt zo maar mijn parkeer plek op.
weet je wat hij zei toen : ga maar naar je eigen land daar zal vast wel wat meer parkeer ruimte zijn aangezien jullie allemaal hier zitten! en toen liep hij de winkel binnen.

Nou ik kookte en op dat moment kon ik niets terug zeggen.
ik heb toen mijn auto ergens achter het winkelcentrum geparkeerd ben met mijn autosleutel flink langs zijn auto gelopen, een mega kras aangebracht,

en ik dacht zo : je had al een hekel aan buitenlanders nu ga je ze echt heel erg haten, en ben toe ook de winkel binnen gelopen,

ik kwam hem nog tegen en ik lachte kei hard en dacht er staat je nog een verrassing te wachten buiten, snel mijn boodschapjes gedaan en snel naar huis gereden voordat hij naar buiten kwam en mijn kenteken zou noteren.

haha ik en mijn vriendin hebben dubbel gelegen, volgens mijn man zou het schade zijn van ongeveer 5000 euro.

16-11-2007, 08:30
Mijn man is daar kei hard in, hadden we ook laatst bijna meegemaakt in lille, we staan zo lang te wachten komt er zo een wijf terwijl we aan het inparkeren zijn wilt ze snel zelf parkeren, mijn man was al aan het parkeren hij ramde gwn die auto erin ze moest echt ontwijken als ze niet wou dat haar auto beschadigd zou worden

SOmmige mensen echt niet normaal

16-11-2007, 19:03

Citaat door Riannah:
Ik ben een lafaard wat dat betreft,

een tijd gelden was ik ook aan het wachten op een parkeerplek en deze werdt ook in gepikt door een eikel met zijn gloednieuwe mercedes.

ik ben toen uit de auto gestapt en en netjes tegen die vent: ik sta al een kwartier te wachten en u rijdt zo maar mijn parkeer plek op.
weet je wat hij zei toen : ga maar naar je eigen land daar zal vast wel wat meer parkeer ruimte zijn aangezien jullie allemaal hier zitten! en toen liep hij de winkel binnen.

Nou ik kookte en op dat moment kon ik niets terug zeggen.
ik heb toen mijn auto ergens achter het winkelcentrum geparkeerd ben met mijn autosleutel flink langs zijn auto gelopen, een mega kras aangebracht,

en ik dacht zo : je had al een hekel aan buitenlanders nu ga je ze echt heel erg haten, en ben toe ook de winkel binnen gelopen,

ik kwam hem nog tegen en ik lachte kei hard en dacht er staat je nog een verrassing te wachten buiten, snel mijn boodschapjes gedaan en snel naar huis gereden voordat hij naar buiten kwam en mijn kenteken zou noteren.

haha ik en mijn vriendin hebben dubbel gelegen, volgens mijn man zou het schade zijn van ongeveer 5000 euro.




Lafaard ?? ik vind dat je wel heel veel lef hebt om zo maar iemand 's auto te bekrassen... heel erg kinderachtig van je,je had jezelf beter verbaal moeten uitdrukken ipv zijn auto te bekrassen.

Pagina's : [1] 2 3