Bekijk volle/desktop versie : ***_________Oef, Ben Deze WerEld Egt Zat, 0F tOch Niet????????____________***????????



17-10-2007, 00:02
[heeeeeeeeeeey iedereen, [/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]hoe gaat ie met jullie, met mij gaat het goed!?[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]deze verhaal is niet waargebeurd, maar sommige dingen kunnen wel ergens gebeurd zijn, maar jah ik begin pas met het verhaal als ik 3 reacties heb gekregen. [/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Maar jah slaap lekker allemaal, en tot morgen InshaAllah!!]

17-10-2007, 22:08


als jullie willen dat ik moet beginnen moet ik egt 3 reacties krijge!!!!

alvast bedankt!

17-10-2007, 22:11
Begin maar
XxX Je Eerste Fan

17-10-2007, 22:14
thnx maar nog 2

17-10-2007, 22:36


Hallo ,

Je tweede fan

Upp


18-10-2007, 07:20
hoi je derde fan ga gauw vrder

18-10-2007, 09:45
heej je 4e upp !!

18-10-2007, 21:42
[FONT="Verdana"][B][COLOR="DarkGreen"][[COLOR="DarkGreen"]FONT="Verdana"][B][COLOR="Navy"]Hey allemaal, ik ga verder met mijn verhaal en ik hoop dat jullie het wel oké vinden!.[/FONT][/FONT]

De duisternis met een beetje hoop, of toch niet?????

[FONT="Verdana"]Inleiding:
Het verhaal gaat over een meid die steeds problemen krijgt en dat probeert op te lossen, ze helpt graag haar vriendinnen, maar opeens gaat alle belangrijke waarden van haar weg wat ze dus lief had, dat doet haar zeer, en haar leven veranderd van een paradijs in een hel en alsof dat niet genoeg is gaan haar ouders ook nog scheiden, ze is het nu egt zat, ze weet nu helemaal niet wat ze moet doen, maar gelukkig zijn er mensen die haar willen helpen, maar toen ze alles weer oké is, gaat er weer iets verkeerd, maar komt het wel goed???????........?????????

PS: dit verhaal zit vol problemen, maar zit ook verdrietige/leuke tijden erin, romantische momenten, maar weer ook pijnlijke momenten, uiteindelijk is alles toch maktab of toch niet??????

Hoofdpersoon:

Ayah, ze is 17 jaar (maar in dit verhaal wordt ze steeds ouder), ze heeft 3 ‘’hartsvriendinnen”, ze is lief, behulpzaam meid, en de rest van haar karaktereigenschappen zien jullie wel verder in het verhaal, als jullie tenminste mijn verhaal gaan lezen.

Bijpersonen:

Yasmine: 17 jaar, hartsvriendin van Ayah, ze heeft nogal kapsones maar ze is gezellig kan met haar lachen en wel lief, ten minste zo denken mensen maar ze is heel anders…..

Imanne: 16 jaar, hartsvriendin van Ayah, lief aardig meid, wel oké, jongensgek.

Shedia: ze is 17, ze is half Egyptische/Marokkaanse meid, lief, gek meid, en de rest zien jullie verder in het verhaal.

Er zijn meerdere bijpersonen maar die komen in het verhaal wel voor.

Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk gaan vinden, maar wil nu wel graag reacties van jullie!?[/FONT][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B]

18-10-2007, 22:27
meid je verhaal lijkt me leuk dus ik zou zeggen ga verder

18-10-2007, 22:30
thnx lieverd, maar er moeetn nog meer reacties komen, als het verhaal niet oké is dan ga ik stoppen

18-10-2007, 22:47
als ik geen reacties krijg dan ga ik ook niet door dus aan jullie de keus!

19-10-2007, 17:39
....????????????? is miijn verhaal saai?

moet ik stoppen??????????