Bekijk volle/desktop versie : Ik Moest Dit Kwijt(gericht Aan Alle Topers)



16-10-2007, 22:46
deze bericht is gericht aan alle dames/heren die hun recepten met ons hebbben/willen en doen delen ,

en dan bedoel ik er mee echt iedereen op m.nl

ik kan alleen maar zeggen dat jullie één voor één top, tof, lief, geduldig enzovoot.......................................

jullie hebben en doen zoveel voor ons het is echt niet in woorden te drukken,

wat ik ook's wil zeggen is dat ik persoonlijk heb nog nooit iets van jullie geprobeerd en het is mislukt omdat het recept of wat dan ook niet klopt,

heb wel wat koekjes geprobeerd uit kookboeken die hier op m.nl geplaats zijn en die waren bijna mislukt als de liden van m.nl niet op tijd mij hadden geholpen, met namen zahira, noha tanger, en nog meer anderen,

dus dames/heren ga zo voort, jullie worden beloont voor alles wat jullie doen en dat fisabililaah

DUS BIJ DEZE IK HOU VAN JULLIE ÉÉN VOOR ÉÉN EN ALLAAH IJAZIKOUM FI KOLCH JARAB AMIEN


17-10-2007, 14:45


Salamo 3alaykoum


Amine op je dou3a lieferd vind het heel lief van je om deze bericht te plaatsen.
Denk ook niet dat iemand die allah vreest een valse recept zal plaatsen om de ni3ma van allah te verpesten.
De meesten doen het gewoon fisabile allah omdat er vele meiden die geholpen willen worden en deze site is er 1 van.
Omdat ze in hun omgeving die hulp niet kunnen vinden of durven te vragen gewoon.
Over me zelf help altijd als ik het kan en probeer het zo makkelijk mogelijk uit te leggen.
Hoop dat het altijd zo zal blijven in de toekomst want voel me hier echt tussen mn fam heb hier hmdl vele nieuwe zusjes gevonden.
Hierbij een dikke vette van me xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17-10-2007, 15:01
Vind jullie ook allemaal Toppers!! Ga geen namen noemen, Dat is nergens voor nodig. (vind ik).!

Dus meiden, Moge Allah jullie Belonen voor het Goede werk die Jullie met ons hebben gedeeld.

Ameen!

17-10-2007, 15:09
ik ben het helemaal met je eens
iedereen die zijn recepten plaats bedankt en ga
vooral zo door

17-10-2007, 16:32


ik vind mijn eigen best wel ook een topper

vroeger kon ik niet eens een eitje bakken en op 2 jaar tijd kan ik al vanalles






17-10-2007, 17:34
Ik ben het ook met je eens, ik heb ook afgelopen dagen ook een soortgelijke bericht geplaatst en ook eid moubarak aan iedereen gewenst, maar jammmmmmmer, een reactie maar gehad van insania, terwijl het tig keer gelezen is. Dus hierbij bedankt alle toppers, want hebben jullie hard nodig. En natuurlijk de niet toppers die gewoon af en toe een receptje plaatsen of een vraag beatwoorden thanks.

17-10-2007, 18:10
DAMES IK SLUIT ME HIER OOK AAN
djazaak allah toppers ga zo door

17-10-2007, 18:14

Citaat:


wat ik ook's wil zeggen is dat ik persoonlijk heb nog nooit iets van jullie geprobeerd en het is mislukt omdat het recept of wat dan ook niet klopt,
dit viel mij dus ook op. alle recepten die ik van hier heb, die kloppen allemaal en het eindresultaat ziet er ook altijd zo uit zoals op de foto in het recept. Terwijl, met een kookboek best veel recepten niet goed uitkomen.

Dat viel me echt op.

17-10-2007, 18:32
Ik sluit me hierbij aan, ik vind het echt knap dat de dames die moeite doen, de meeste hebben een gezin, ik kan net mijn dagelijkse dingen doen en niet eens tijd voor mezelf hebben.Daarom heb ik bewondering voor jullie dames

17-10-2007, 18:35
Wat leuk zeg!!
Ikzelf heb hier ook veel vriendinnen aan overgehouden en ik weet dat de meeste onder ons dit echt graag doen!!
Iedereen kan altijd iets bijleren toch..........??

Groetjes
Cuisinetje

17-10-2007, 19:03
nou op vele jaren dames inchallah dat zo doorgaat

17-10-2007, 21:08

Citaat door MARIMAR:
Ik ben het ook met je eens, ik heb ook afgelopen dagen ook een soortgelijke bericht geplaatst en ook eid moubarak aan iedereen gewenst, maar jammmmmmmer, een reactie maar gehad van insania, terwijl het tig keer gelezen is. Dus hierbij bedankt alle toppers, want hebben jullie hard nodig. En natuurlijk de niet toppers die gewoon af en toe een receptje plaatsen of een vraag beatwoorden thanks.


nou we kunne hier in deze topic ook laten zien dat we echt niet zonder ze kunnen, en dat we echt heel veel hebben geleerd en blijven leren,
en met de topers bedoel ik niet alleen de dames/heren met een eigen recepten topic maar zoals je al zei echt iedereen,
of je nou een recept plaats, of een aantwoord geeft op een vraag , of een verwijzing geeft naar iets het gaat echt om alles

ik loop hier al heel lang mee,
wilde steeds iedereen bedanken, want je kan ze echt echt echt niet genoeg bedanken

uit diep van mijn hart dank ik jullie voor alles

ik hoop dat ik ooit net als jullie wordt,

vol bewondering hou ik van jullie allemaal



17-10-2007, 21:18


Hierbij bedank ik ook alle toppers ik heb hier veel geleert van m.nl.

17-10-2007, 21:52
Margareth....je haalt gewoon de woorden uit mijn mond!!!
jullie zijn hier allemaal zulke toppers! thuis besteed ik mijn tijd (naast mijn studie) voor 99% aan koken, en alles komt van m.nl! jullie hebben (en dat weet ik heel zeker) duizenden dames geholpen met cuisine! van dames die niks konden zijn er ware keukenprinsessen van gemaakt! en inderdaad, naast de meeste die een gezin hebben nemen jullie nog de tijd om het recept over te typen, foto's bij te plaatsen, uitleg geven, en vervolgens honderden vragen erover te beantwoorden, mashalla soubhannalah ik heb er gewoonweg geen woorden voor! inshallah zal dit nog heel lang door gaan!
nogmaals heeeeeeel erg bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!

18-10-2007, 09:28
o wat lieffffffffffffff, dit berichtje.
Nou hier krijg ik dus gewoon kippenvel van. Dit is nou echt zo'n lekkere opkikker, je krijgt weer meteen zin om nog meer te plaatsen.
ik leer ook nog dagelijks hoor.
en alles wat goed in de smaak valt, deel ik graag met anderen, waarom zou ik het verbergen.
en we doen het zeker allemaal fisabillah.
we hoeven er geen geld voor te hebben of wat dan ook...

Wat ook leuk is, dat er steeds meer keukenprinsessen bij komen, en zo merk je gewoon dat ieder zijn eigen kookstijl heb, en dat is alleen maar leuk natuurlijk.
Veel meer meiden durfen ook hun recepten en foto's vrij te geven. Terwijl ze dat eerst mischien niet durfte.

Al met al, we zijn er om van elkaar te leren, en er is niks ergs aan als het een keertje niet lukt.
Gewoon nog een keer proberen. Ingredienten spelen vaak ook een grote rol, zoals verschilldende soorten bloem etc.

gr Zahira