Bekijk volle/desktop versie : oh jeetje mineetje zeg



16-10-2007, 17:17
Zat dr Phil te kijken wat over stalken gaat. Is er een vrouw die door haar ex kapot is geslagen, in haar buik geschopt terwijl ze zwanger was, hij heeft haar wenkbrauw gescheurd, zo vaak mishandeld. Ze komt toch iedere keer bij m terug en duikt met m t bed in. Dr. phil reageerde verbaasd en zei tegen haar : ik kan je niet helpen als je jezelf niet wil helpen. Hij zei: t kan er bij mij dus echt niet in dat je nog met naar bed gaat ondanks wat ie allemaal doet en heeft gedaan.
Hij heeft zelfs vastgezeten omdat ie haar zo erg heeft mishandeld. Hun 3 jarige dochtertje moet iedereen keer aanzien hoe hij de muren inbeukt en haar moeder slaat. Papa is stout en moet straf krijgen zegt ze.
Dit is toevallig wat ik me ook altijd afvraag: waarom zijn er zoveel vrouwen die in mekaar worden getimmerd en alsnog met die gast naar bed gaan en ook doodleuk zwanger raken.

16-10-2007, 17:23


jah heb ik ook gekeken

16-10-2007, 17:42
Ik heb t ook gezien. Wat ik helemaal niet snap is dat ze zn strot niet doorgesneden heeft nadat ie dr in dr zwangere buik geschopt had. Hoe kan je idd bij zo iemand terugkomen?

16-10-2007, 17:43

Citaat door CherryPie:
Ik heb t ook gezien. Wat ik helemaal niet snap is dat ze zn strot niet doorgesneden heeft nadat ie dr in dr zwangere buik geschopt had. Hoe kan je idd bij zo iemand terugkomen?



Nou laat r eerst maar ophouden met m naar bed te gaan en dan t lef hebben om zijn strot door te snijden.

16-10-2007, 17:46



Citaat door bigmomma25:
Nou laat r eerst maar ophouden met m naar bed te gaan en dan t lef hebben om zijn strot door te snijden.


Dat was figuurlijk. Als je zwanger bent en iemand schopt in je buik, ik denk niet dat ik voor de gevolgen in zou kunnen staan. Dat je zelf een pak rammel krijg en je gaat terug kan ik ook niet begrijpen maar je ongeboren kind...

16-10-2007, 17:48

Citaat door CherryPie:
Dat was figuurlijk. Als je zwanger bent en iemand schopt in je buik, ik denk niet dat ik voor de gevolgen in zou kunnen staan. Dat je zelf een pak rammel krijg en je gaat terug kan ik ook niet begrijpen maar je ongeboren kind...



Lieverd als ze echt zo erg om haar kind gaf dan zou ze nu al nooit iets met m te maken willen hebben. Dat kind is doodsbang als hij weer op de muren inbeukt en op de moeder. Ik zeg je: mijn dochter is mijn alles. Als iemand haar zo bang zou maken sla ik zijn hoofd tegen de muur en haal ik de politie die m mag meesleuren. Nooit meer komt ie er dan in.