Bekijk volle/desktop versie : Drugs



Pagina's : [1] 2

16-10-2007, 16:04

Citaat door marocainbeauty8:
nog nooit geprobeerd, maar laatste tijd krijg ik wel het idee om mischien een keer te proberen.. ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Wie heeft ervaring? is het echt heel erg verslavend als je het maar 1 keer gebruikt hebt om te proberen.. raak je er dan na 1 keer geprobeert te hebben meteen aan verslaafd.
Dit is een serieuze vraag. En mensen val mij niet aan.. ik deel enkel mijn gedachtes met jullie. Ik wil zeker geen junkie worden ofzow.. ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het voelt enz.
.

16-10-2007, 16:12


wat wil je uit proberen dan ,wat voor soort drugs

16-10-2007, 16:16

Citaat door marocainbeauty8:
weet niet.. heb er geen verstand van. Het minst gevaarlijke denk ik.. ik wil alleen kijken wat voor effect het voor je heeft zeg maar.. pf je echt denkt dat je vliegt enz hahaha



van een pil kan je zeker vliegen.. meid maar je moet er wel mee oppassen sommige mensen zijn heel gevoelig voor drugs.. tenzij je sterk in je schoenen staat dan wel.....

16-10-2007, 16:17

Citaat door marocainbeauty8:
weet niet.. heb er geen verstand van. Het minst gevaarlijke denk ik.. ik wil alleen kijken wat voor effect het voor je heeft zeg maar.. pf je echt denkt dat je vliegt enz hahaha


Als je er geen verstand van hebt,blijf er dan ook van af meid,is alleen problemen.Ken meiden die daar aan verslaafd zijn geraakt,echt zielig. Allah swt heeft het niet voor niets verboden.

16-10-2007, 16:29


zo begint het met alle junkies .... proberen en daarna zijn ze zwaar verslaafd


als je toch wilt proberen moet je paddos doen als je die opeet wordt alles opeens 100 keer groter en als je loopt lijkt net of je zweeft je gaat helemaal spacen

16-10-2007, 16:33
Waar jij nieuwschierig van wordt....fchkel

16-10-2007, 16:37
paddo's moet je Absoluut niet gebruiken, die zijn echt gevaarlijk. je kan erin blijven hangen...

16-10-2007, 16:42

Citaat door zarazohr:
paddo's moet je Absoluut niet gebruiken, die zijn echt gevaarlijk. je kan erin blijven hangen...





als je het niet aankan wejoo je gaat gek worden ... ik raad het aan vooral als meisje zou ik het zeker niet doen

16-10-2007, 16:45
Ik zou er niet aan beginnen als je het lekker vind wil je het misschien vaker doen en je kan zelfs aan wiet/hash al verslaafd worden, maar als je het toch perse wil proberen zou ik een jointje proberen (een paar hijsjes niet een hele). Al het andere raad ik je helemaal sterk af.

16-10-2007, 16:50

Citaat door _Uchiha_:
als je het niet aankan wejoo je gaat gek worden ... ik raad het aan vooral als meisje zou ik het zeker niet doen



ja zegt dat maar tegen jezelf jij raad haar aan om paddos te gebruiken...

ze kan beter helemaal niks gebruiken, is beter voor je

16-10-2007, 16:51

Citaat door confidentlove:
Ik zou er niet aan beginnen als je het lekker vind wil je het misschien vaker doen en je kan zelfs aan wiet/hash al verslaafd worden, maar als je het toch perse wil proberen zou ik een jointje proberen (een paar hijsjes niet een hele). Al het andere raad ik je helemaal sterk af.

Prof.

16-10-2007, 17:11
'T WORD STEEDS GEKKER!

16-10-2007, 17:17



Citaat door marocainbeauty8:
nog nooit geprobeerd, maar laatste tijd krijg ik wel het idee om mischien een keer te proberen.. ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Wie heeft ervaring? is het echt heel erg verslavend als je het maar 1 keer gebruikt hebt om te proberen.. raak je er dan na 1 keer geprobeert te hebben meteen aan verslaafd.
Dit is een serieuze vraag. En mensen val mij niet aan.. ik deel enkel mijn gedachtes met jullie. Ik wil zeker geen junkie worden ofzow.. ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het voelt enz.


Meid, trek je niets aan van alle reacties. Het is gewoon normaal dat je iets nieuws wilt uitproberen. En nee je zult niet meteen verslaafd raken, ik zou gewoon eerst met iets sterks beginnen; cocaine, heroine, meth. En dan langzaam afbouwen naar een jointje. Niet te veel nemen, gewoon 1 lijntje enzo, dan raak je nie verslaafd.

En als je alles met mate gebruikt is het echt heerlijk! Succes dus!

16-10-2007, 17:19
Ik raad je aan om heroïne te gebruiken. Je raakt er echt niet verslaafd aan en ik verkoop het je tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

16-10-2007, 17:20

Citaat door Realtone:
Meid, trek je niets aan van alle reacties. Het is gewoon normaal dat je iets nieuws wilt uitproberen. En nee je zult niet meteen verslaafd raken, ik zou gewoon eerst met iets sterks beginnen; cocaine, heroine, meth. En dan langzaam afbouwen naar een jointje. Niet te veel nemen, gewoon 1 lijntje enzo, dan raak je nie verslaafd.

En als je alles met mate gebruikt is het echt heerlijk! Succes dus!



Ervaring?

Pagina's : [1] 2