Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ramadan!!

CHNIEWLA
25-10-2003, 15:23

:zwaai: salaam oe 3aleikom mensen HIERBIJ WIL IK ALLE MOSLIM OP DEZE SITE EN IN HEEL DE WERELD MABROUK 3WASHERKOM WENSEN EN EEN RAMADAN MUBARAK MET VEEL ZEGENINGEN EN IK HOOP DAT ALAAH (SWT)ONS VERGEEFT EN ONZE GEBEDEN VERHOORT!! LA ILLAHA ILLA LAHO WAHDAHO LA SHARIKA LA HO DANK JE :D

Bidawi_Mazlot
25-10-2003, 15:52
Origineel gepost door CHNIEWLA :zwaai: salaam oe 3aleikom mensen HIERBIJ WIL IK ALLE MOSLIM OP DEZE SITE EN IN HEEL DE WERELD MABROUK 3WASHERKOM WENSEN EN EEN RAMADAN MUBARAK MET VEEL ZEGENINGEN EN IK HOOP DAT ALAAH (SWT)ONS VERGEEFT EN ONZE GEBEDEN VERHOORT!! LA ILLAHA ILLA LAHO WAHDAHO LA SHARIKA LA HO DANK JE :D Amien maar je hebt wel een hele lieve onderschrift moet ik zeggen, past precies bij datgene wat je zegt :o Allah ie hdina wa hdiek! :D Maar wel een lieve topic daar niet van ;)

CHNIEWLA
25-10-2003, 19:05
hahhahahhaHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHhahahahahahhahaha hahhahHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHhahhahahahahahahHAHAHHA HAHAHAHHAHAhahahhahahahahahahHAHAHAHAHHAHAhhahahha hahHAHAHHAHAHAHHAhhahahhahahahahahhahahhahhahhahah ahhahah

CHNIEWLA
25-10-2003, 19:08
WALLAH IS TE GEK MAAR HET IS DE WERKELIJKHEID!!!IS TOCH BETER DAT IK HET ZO ZEG DAN DAT IK ER SCHIJNHEILIG OVER GA DOEN:engel: HAHAHA !!!!HET MISSCHIEN OOK WEL AAN MIJN ASL BIDAWIA DUS WEET NIET MAAR HET IS WEL ZO DUS PAS OP/11:auw:

hakima321
25-10-2003, 19:14

Origineel gepost door CHNIEWLA :zwaai: salaam oe 3aleikom mensen HIERBIJ WIL IK ALLE MOSLIM OP DEZE SITE EN IN HEEL DE WERELD MABROUK 3WASHERKOM WENSEN EN EEN RAMADAN MUBARAK MET VEEL ZEGENINGEN EN IK HOOP DAT ALAAH (SWT)ONS VERGEEFT EN ONZE GEBEDEN VERHOORT!! LA ILLAHA ILLA LAHO WAHDAHO LA SHARIKA LA HO DANK JE :D AMIEN!!! :D ps: leuke onderschrift:p

Bidawi_Mazlot
25-10-2003, 19:20
Origineel gepost door CHNIEWLA WALLAH IS TE GEK MAAR HET IS DE WERKELIJKHEID!!!IS TOCH BETER DAT IK HET ZO ZEG DAN DAT IK ER SCHIJNHEILIG OVER GA DOEN:engel: HAHAHA !!!!HET MISSCHIEN OOK WEL AAN MIJN ASL BIDAWIA DUS WEET NIET MAAR HET IS WEL ZO DUS PAS OP/11:auw: Ik heb mijn handen al omhoog....bidawiat kunnen soms hard bijten!!! :D

CHNIEWLA
25-10-2003, 19:32
IK KAN HARD TREKKEN:stout:

tangia19
25-10-2003, 19:34
wanneer is de ramadan nou precies?

CHNIEWLA
25-10-2003, 19:36
MAANDAG INSHALLAH HEBBEN ZE GEZEGD!!!!!!!!!!!1

hakima321
25-10-2003, 20:38
Origineel gepost door tangia19 wanneer is de ramadan nou precies? iedereen zegt dat het maandag is dus maandag InshaAllah:d by the way jij bent niet het mooiste lid THAT'S ME!!!:d was maar een grapje tuurlijk :giechel:

Nisrine01
25-10-2003, 20:40
Ja het is maandag, mijn vader is net thuis van de moskee en die zei Ramadan is a.s. maandag InshAllah

CHNIEWLA
25-10-2003, 23:02
nee mensen de ramadan begint toch morgen inshallah ramadan mubarak