Bekijk volle/desktop versie : Wat vind je belangrijker?



15-10-2007, 18:33
Salaam meiden,

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jullie antwoorden. Ik zie de laatste tijd dat er veel nieuwe cateringbedrijven te voorschijn komen, heel leuk en ik wens ze allemaal succes.

Ik zie ook dat mensen topics plaatsen dat ze opzoek zijn naar een goede en goedkoop cateringbedrijf. En ze zien site`s en foto`s en maken aan de hand daarvan een keuze.

Mijn vraag is dus wat vindt jij belangrijker?

Het eten dat geserveert wordt op je trouw of de decoratie? Ik denk dat je echt verder dan je neus lang moet kijken voordat je een keuze maakt.
Want ik wil er zeker van zijn dat iedereen goed en lekker te eten krijgt

Hoe denken jullie daarover?

16-10-2007, 11:57


gelijk heb je, ik heb liever dat het eten goed smaakt, maar het mag er ook mooi en netjes uitzien voor die bedragen dat je daaraan uitgeeft, moet het wel perfect gaan!

16-10-2007, 12:09
salaam ik koop persoonlijk mijn eigen decoratie ik vind dat die decoreuerders doen pure profitage vragen je 25 euro op tafel wat er op komt te staan word niet eens gebruikt (dan heb ik het over diepe borden ,platte bord mes en vork ) is gewoon niet mn ding ik houd van mooi en eenvoudig zonder daaraan 600 te moeten uitgeve zo geef je minder uit en het beste van al is je eigen bezit kan jej altijd aan iemand lenen fso als ze die nodig hebben

en verder vin ik ete in tegenstelling tot decoratie enorm van belang dus liever geld daaraan uitgeven inchalah