Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Liefde is...

LZN
20-08-2002, 15:58

:Iluvu: de liefde is blij met de waarheid de liefde bedekt alle dingen de liefde gelooft alle dingen de liefde hoopt alle dingen de liefde verdraagt alle dingen liefde maakt blind......

EmiR_Soltan
20-08-2002, 23:56
.......Liefde is een sleutel Liefde is een deur Liefde is een blinde Liefde is een geleide Liefde is......

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:08
Mag ik mee doen? Liefs (S)

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:15
Nee, Liefde is meer dan de vissen in de zee Liefde is onbegrijpelijk Liefde is de grootste vijand Liefde is jouw beste vriend Liefde is melkwegen Liefde is elke druppel van de regen Liefde is denken Liefde is gemis Liefde is....

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:27

Liefde is Oneindig Liefde is voor eeuwig Liefde is onsterfelijk Liefde is Jij Liefde is Hij Liefde is Zij Liefde is het lief hebben Liefde is zacht van buiten hard van binnen Liefde is een een eitje Liefde is een geitje Liefde is een onbemand schip Liefde is FRIENDSHIP Liefde is meer dan twee Liefde is ja en nee Liefde is tijd Liefde is.....

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:30
Liefde is een net geboren baby Liefde is te zacht in het begin Liefde heeft verzorging nodig Liefde is rijp Liefde wordt geplukt als perzik Liefde is Jij en Ik Liefde is Nu Liefde is morgen Liefde is Gisteren Liefde is.....

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:32
....een leeg blaadje Liefde heeft tekst nodig Liefde is inkt Liefde is een hart dat in andermans daden zinkt Liefde is komen en gaan Liefde is mama en papa Liefde is thuis Liefde is....

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:36
....een onbekend gebied Liefde is een rechte weg Liefde is een lijn Liefde is een gids en een reiziger de drager van het teken der liefde Liefde is Jij en Ik Liefde is een zaad dat wilt groeien om te bloeien Liefde is een goudvisje dat wilt zwemmen in de ogen van hartstocht en lust Liefde is de maan Liefde is de zon Liefde is jij en ik die samen staan voor de liefdesbron .....

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:41
Liefde is een zandloper Liefde is tijd Liefde is morgen Liefde is rust Liefde is zorgen...

EmiR_Soltan
21-08-2002, 00:49
Liefde is een spiegel Liefde is communicatie Liefde is respect Liefde is geloof Liefde is twee mensen Liefde is een verlangen Liefde is hartstocht Liefde is wederzijds Liefde is vriendschap Liefde is familie Liefde is gezond Liefde is avontuurlijk Liefde is twee gezichten Liefde is staren Liefde is gebaren Liefde is kennen Liefde is weten Liefde is ondoorgrondelijk Liefde is bedriegelijk Liefde is oud Liefde is jong Liefde is verslaving Liefde is een medicijn Liefde is alles Liefde is LEVEN

zinedin
21-08-2002, 00:53
liefde is zoet als honing, liefde is bitter als laurier,

EmiR_Soltan
21-08-2002, 01:29
Liefde is vergeten Liefde is bezetenheid Liefde is een virus Liefde is die eerste kus Liefde is een ster Liefde is een planeet Liefde is dichtbij nooit ver Liefde is een slangen beet Liefde is een zure citroen Liefde is een donkere olijf Liefde is een handje vijf Liefde is een hartstochtelijk zoen