Bekijk volle/desktop versie : Ex-moslim Jami trekt ‘volle zalen’



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-10-2007, 17:15
Ex-moslim Jami trekt ‘volle zalen’[/SIZE]

Ehsan Jami (22), Nederlands bekendste ex-moslim, zat zaterdagmiddag klaar met stapels van zijn nieuwe boek. Hij wilde zijn lezers persoonlijk trakteren op een handtekening. Hoeveel mensen er kwamen? Drie, om precies te zijn.

Het bleef gênant stil, zaterdag bij boekhandel Donner in Rotterdam. Jami was er om zijn boek ”Het recht om ex-moslim te zijn” te promoten. Toen er na tien minuten pas drie mensen waren, hield Jami het voor gezien. „Nu wordt het ongemakkelijk”, merkte hij op en nam de benen.

Vorige week kwam Jami -voorzitter van het comité voor ex-moslims- in het nieuws, vanwege een artikel dat hij schreef samen met PVV-leider Wilders. Daarin vergeleken Wilders en Jami de profeet Mohammed met Adolf Hitler. De PvdA van Leidschendam heeft Jami nu gevraagd om zich terug te trekken uit de partij.

[SIZE="1"]Bron: http://www.nieuwsfeit.nl

15-10-2007, 17:17


Lijkt me logisch dat er niet veel mensen op af komen. Denk dat er van zijn boek wel meer als 3 worden verkocht.

15-10-2007, 17:21
Bij donner haal ik altijd kebab geen boeken......

15-10-2007, 17:24

Citaat door GodSent:
Bij donner haal ik altijd kebab geen boeken......



15-10-2007, 17:30





lekker voor 'm!

15-10-2007, 17:44
Nou, ja ik begrijp het ook wel, niemand wil in de buurt staan als Jami voor de vierde keer wordt aangevallen.

Dat boek wordt vast goed verkocht. Er komen steeds meer mensen die van de islam af willen. En Nederlanders lezen altijd alles, dat zijn zulke nieuwsgierige mensen.

15-10-2007, 17:48
Hahaha wat een afgang..

15-10-2007, 17:48

Citaat door Scottie:
Nou, ja ik begrijp het ook wel, niemand wil in de buurt staan als Jami voor de vierde keer wordt aangevallen.

Dat boek wordt vast goed verkocht. Er komen steeds meer mensen die van de islam af willen. En Nederlanders lezen altijd alles, dat zijn zulke nieuwsgierige mensen.


Jamai is nooit moslim geweest
die iraniers in NL zijn geen moslims

15-10-2007, 17:49

Citaat door Scottie:
Nou, ja ik begrijp het ook wel, niemand wil in de buurt staan als Jami voor de vierde keer wordt aangevallen.

Dat boek wordt vast goed verkocht. Er komen steeds meer mensen die van de islam af willen. En Nederlanders lezen altijd alles, dat zijn zulke nieuwsgierige mensen.


Nadeel is.. vele van hen zijn zo goed gelovig.. Geef ze een stripboek en ze geloven het nog.... Jami lacht de Nederlanders gewoon uit..

15-10-2007, 17:49

Citaat door mohtje_arab:
Hahaha wat een afgang..



15-10-2007, 17:53
netjes 3 boeken verkocht waarschijnlijk heeft hij het niet eens zelf geschreven maar wilders zijn maatje

15-10-2007, 17:55

Citaat door mookes:
netjes 3 boeken verkocht waarschijnlijk heeft hij het niet eens zelf geschreven maar wilders zijn maatje


de opbrengt gaat naar zn beveiliging

15-10-2007, 17:55


Net goed voor die faggot.

15-10-2007, 18:20

Citaat door Scottie:
Nou, ja ik begrijp het ook wel, niemand wil in de buurt staan als Jami voor de vierde keer wordt aangevallen.

Dat boek wordt vast goed verkocht. Er komen steeds meer mensen die van de islam af willen. En Nederlanders lezen altijd alles, dat zijn zulke nieuwsgierige mensen.


Yeah right, nu ligt het aan het feit dat in de nabijheid van hem te verkeren gevaarlijk zou zijn, grapjas

Mensen hebben met eigen ogen zijn inhoudsloosheid kunnen zien (oa lachwekkend optreden P&W) en weigeren terecht om voor zijn hersenspinsels te lappen.

15-10-2007, 19:32

Citaat door Bada_Bing:
Yeah right, nu ligt het aan het feit dat in de nabijheid van hem te verkeren gevaarlijk zou zijn, grapjas

Mensen hebben met eigen ogen zijn inhoudsloosheid kunnen zien (oa lachwekkend optreden P&W) en weigeren terecht om voor zijn hersenspinsels te lappen.



wahah inderdaad ik heb die uitzending van paul & witteman ook gezien wahaha hij heeft zich daar zo voor gek gezet he niet normaal voor de mensen die het gemist hebben. http://player.omroep.nl/?aflID=5454436&kanaal=tvopjepc.nl

ik geloof ook dat die paar mensen die ehsan jami steunden hun steun nu ook hebben ingetrokken nadat ze die uitzending hadden gezien.

Pagina's : [1] 2 3 4 5