Bekijk volle/desktop versie : Welke hersenkwab gebruikt u?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-10-2007, 15:54
In welke richting draait de onderstaande danseres. Draait ze met de klok mee of net tegen de wijzers in? Denkt u dat het meisje met de wijzers van de klok meedraait, dan gebruikt u vooral het rechtse gedeelte van het brein.

Ziet u het meisje tegen de wijzers in draaien, dan gebruikt u vooral het linkse gedeelte van uw brein.

De meeste mensen zouden, zo schrijft The Daily Telegraph uit Sydney, het meisje voor tegen de wijzers van de klok zien draaien.




Als je vooral het linkse gedeelte van je hersenen gebruikt:
Ben je logisch
Kijk je naar details
Heb je oog voor feiten
Ga je voor woorden en taal
Tegenwoordig en verleden
Wiskunde en wetenschap
Kan begrijpen
Weten
Leren
Hebt een oog voor orde
Kent de naam van een object
Steunend op de waarheid
Formele strategieën
Praktisch
Veilig

Als je vooral het rechtse gedeelte van je hersenen gebruikt:
Gaat af op zijn gevoel
Kijkt naar het brede kader
Verbeelding
Symbolen en beelden
Vandaag en toekomst
Filosofie en religie
Iets door hebben
Geloof
Appreciëren
Ruimtelijk georiënteerd
Weet hoe iets werkt
Fantasie
Stelt mogelijkheden voor
Onstuimig
Neemt risico's.


http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={B11CEF9B-BE83-44C2-AFA1-CC819A6CCCAD}

15-10-2007, 16:02


Lekkere tieten

En nu?

15-10-2007, 16:06

Citaat door GodSent:
Lekkere tieten

En nu?





dat ligt eraan welke kant ze opdraaien

15-10-2007, 16:09
Ik zie haar naar RECHTS draaien dus met de klok mee.
Dan zou ik dus onstuimig zijn
Watch Out ......

15-10-2007, 16:11



Citaat door NakNok:
dat ligt eraan welke kant ze opdraaien


Ow verrek, ze draait inderdaad.... Hoe lang ik ook kijk, met de klok mee.....


15-10-2007, 16:12

Citaat door IVAN:
Ik zie haar naar RECHTS draaien dus met de klok mee.
Dan zou ik dus onstuimig zijn
Watch Out ......


Volgens mij heb je geen optische problemen....... Iemand die het kreng de andere kant in ziet draaien?

15-10-2007, 16:13
Als ik met beide ogen kijk:

Aanvankelijk naar links.

Maar als ik mijn rechteroog dichtknijp draait ze na enige seconden naar rechts,en blijft ze dat doen, maar als ik mijn linkeroog dichtknijp gaat ze eerst na enige seconden naar rechts draaien maar dan weer naar links.


Wat zou dat nu weer wezen?

Misschien omdat ik behalve rechtshandig ook linkshandig ben.

15-10-2007, 16:18
Eerst ging ze even tegen de klokl in, toen ik even wegkeek en weer keek ging ze snel met de klok mee en dat is ze blijven doen

Oeeeeee, ik ben een persoon die risiko's neemt, vandaag weer het risiko wat gaan we eten?

15-10-2007, 16:22
Schijnt dat als je ze de ene keer naar link en de andere keer naar rechts ziet draaien je eens moet informeren naar schizofrenie binnen de familie

15-10-2007, 16:23

Citaat door GodSent:
Schijnt dat als je ze de ene keer naar link en de andere keer naar rechts ziet draaien je eens moet informeren naar schizofrenie binnen de familie



Ik heb iets ontdekt. Als je in de rechter bovenhoek kijkt en je knippert even met je ogen draait ze de andere kant op.
Kijk je daarna in de linker bovenhoek en knippeert even kort met je ogen dan gaat ze weer terug draaien.

15-10-2007, 16:28

Citaat door aplat:


Ik heb iets ontdekt. Als je in de rechter bovenhoek kijkt en je knippert even met je ogen draait ze de andere kant op.
Kijk je daarna in de linker bovenhoek en knippeert even kort met je ogen dan gaat ze weer terug draaien.


Ik denk waarschijnlijk in te vaste patronen, ze blijft met de klok meegaan. M'n collega vraagt zich af of ik em probeer te versieren met al dat geknipper, ik stop ermee

15-10-2007, 16:29

Citaat door GodSent:
Schijnt dat als je ze de ene keer naar link en de andere keer naar rechts ziet draaien je eens moet informeren naar schizofrenie binnen de familie


ach, een schizofreen is nooit alleen, dat is dan weer een positief gegeven he

15-10-2007, 16:31



Citaat door GodSent:
Ik denk waarschijnlijk in te vaste patronen, ze blijft met de klok meegaan. M'n collega vraagt zich af of ik em probeer te versieren met al dat geknipper, ik stop ermee


Ja , stel je voor. Straks moeten we hier nog lezen over een knipogende Forumprikker, die opgepakt is door de zedenpolitie.

15-10-2007, 16:32

Citaat door corrie2:
ach, een schizofreen is nooit alleen, dat is dan weer een positief gegeven he


Alleen jammer dat het stappen 2 keer zo duur is en je veel te snel zat wordt

15-10-2007, 16:34

Citaat door aplat:
Ja , stel je voor. Straks moeten we hier nog lezen over een knipogende Forumprikker, die opgepakt is door de zedenpolitie.


Forumprikker..... En ik maar denken dat mijn teksten hier getuigen van buitengewone diepgang

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6