Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Islam Ik zoek een vriend.

Tamiaa
20-08-2002, 14:51

IK ZOEK EEN VRIEND Ik zoek een vriend die mij begrijpt Een vriend die verliefd is op zijn Schepper Een vriend die samen huilt en lacht met mij Een vriend die strijdt op de weg van zijn heer Ik zoek een vriend Kom mijn vriend en wees een van ons Een vriend die de slapenden wakker kan schudden Van het donker naar het licht leidt Laten we onze wegen maken voor de toekomst Ik zoek een vriend, die met mij strijdt Iemand die van deur naar deur gaat Om Dawa te doen voor Allah Het plichtsbesef van een ware gelovige zijn. door heeft Dat is een vriend voor mij en voor Allah

The_Jackal
20-08-2002, 19:33
Origineel gepost door Tamiaa IK ZOEK EEN VRIEND Ik zoek een vriend die mij begrijpt Een vriend die verliefd is op zijn Schepper Een vriend die samen huilt en lacht met mij Een vriend die strijdt op de weg van zijn heer Ik zoek een vriend Kom mijn vriend en wees een van ons Een vriend die de slapenden wakker kan schudden Van het donker naar het licht leidt Laten we onze wegen maken voor de toekomst Ik zoek een vriend, die met mij strijdt Iemand die van deur naar deur gaat Om Dawa te doen voor Allah Het plichtsbesef van een ware gelovige zijn. door heeft Dat is een vriend voor mij en voor Allah hmm je zoekt en jackal maar spijtig genoeg kan ik geen kandidaat meer zijn :( :D

ZiLaaL
20-08-2002, 21:05
Origineel gepost door The_Jackal hmm je zoekt en jackal maar spijtig genoeg kan ik geen kandidaat meer zijn :( :D Waarom is Jackal no kandidate?? :rolleyes: Een vriend is een vriend, geen huwelijkskandidaat.

True_angel
20-08-2002, 21:06
misschien is ie bezet??????????? :D

True_angel
20-08-2002, 21:20

hahahahahahhahhaah soooooooooooooooow elmar is terug?????????????????????

ZiLaaL
20-08-2002, 22:00
Origineel gepost door rizlane18 misschien is ie bezet??????????? :D BY WHOM? :D

loubnagirl
21-08-2002, 13:10
hopeloos wijf je zit op de verkeerde topic

Amira_s
21-08-2002, 13:57
Ik dacht dat het een gedicht of zo was......je weet wel ......maar het is blijkbaar een zoektocht.Want je zit nu bij poetry:islam ............do you remember

Tamiaa
21-08-2002, 15:50
Origineel gepost door Tamiaa IK ZOEK EEN VRIEND Ik zoek een vriend die mij begrijpt Een vriend die verliefd is op zijn Schepper Een vriend die samen huilt en lacht met mij Een vriend die strijdt op de weg van zijn heer Ik zoek een vriend Kom mijn vriend en wees een van ons Een vriend die de slapenden wakker kan schudden Van het donker naar het licht leidt Laten we onze wegen maken voor de toekomst Ik zoek een vriend, die met mij strijdt Iemand die van deur naar deur gaat Om Dawa te doen voor Allah Het plichtsbesef van een ware gelovige zijn. door heeft Dat is een vriend voor mij en voor Allah Dit is wel een gedichtje!!!! En geen Search naar iemand!!! Er zijn vele die dit anders hebben begrepen!! Het is gewoon een gedichtje NIETS meer!!!!!!