Bekijk volle/desktop versie : Speciale M3 voor KLPD Brabant



14-10-2007, 15:44




14-10-2007, 16:59


nu moet je wel een snelle auto hebben om weg te rijden

14-10-2007, 17:38
+ verplaatst voor wat? niggers

14-10-2007, 17:43
pffffff voor klpd braband

in braband gebeurd er nooit wat

die dingen moeten ze aanschaffen in regio's waar moordenaars, verkrachters en bankovervallen het meest gebeuren in zuid-holland en utrecht

dit is gewoon weer geldverspilling van de overheid,

14-10-2007, 17:48



Citaat door __Boezedjief__:
pffffff voor klpd braband

in braband gebeurd er nooit wat

die dingen moeten ze aanschaffen in regio's waar moordenaars, verkrachters en bankovervallen het meest gebeuren in zuid-holland en utrecht

dit is gewoon weer geldverspilling van de overheid,

tussen limburg en zuid-holland gebeurd er nog wel wat op de snelweg die M3 die ze hebben is sneller dan die porsche carrera die ze hebben.
In andere provincies zullen er nog wel meer volgen denk ik.. vooral regio midden-holland

14-10-2007, 19:00
je kan gewoon zien dat nederland een rijk land is. de politie rijdt hier gewoon in mercedessen rond.

14-10-2007, 19:06

Citaat door East_17:
je kan gewoon zien dat nederland een rijk land is. de politie rijdt hier gewoon in mercedessen rond.


ze nemen auto's in beslag van mensen die een misdaad gepleegd hebben(dure vette moderne supersnelle auto's)

en als die mensen na zoveel tijd hun auto niet komen ophalen gebruikt de politie ze ook als extra politiewagens voor snelheidsduivels of achtervolgingen enzo

wist je zeker niet he

15-10-2007, 03:57

Citaat door East_17:
je kan gewoon zien dat nederland een rijk land is. de politie rijdt hier gewoon in mercedessen rond.

....porsches en bmws

15-10-2007, 03:57

Citaat door __Boezedjief__:
ze nemen auto's in beslag van mensen die een misdaad gepleegd hebben(dure vette moderne supersnelle auto's)

en als die mensen na zoveel tijd hun auto niet komen ophalen gebruikt de politie ze ook als extra politiewagens voor snelheidsduivels of achtervolgingen enzo

wist je zeker niet he

nee joh

15-10-2007, 03:58

Citaat door I_go_for_it:
nee joh

was een keetje geweest op tv

en ik ben echt niet doof ofzo

15-10-2007, 04:01

Citaat door __Boezedjief__:
was een keetje geweest op tv

en ik ben echt niet doof ofzo

wanneer was dat? welke zender? hoe laat? wat voor programma?

15-10-2007, 04:48

Citaat door __Boezedjief__:
pffffff voor klpd braband

in braband gebeurd er nooit wat

die dingen moeten ze aanschaffen in regio's waar moordenaars, verkrachters en bankovervallen het meest gebeuren in zuid-holland en utrecht

dit is gewoon weer geldverspilling van de overheid,


Nog steeds problemen met begrijpend lezen zie ik.
Daar heb jij kennelijk wel vaker last van. Geen wonder dat je het grote boek ook steeds verkeerd interpreteerd.


Citaat:

Ook voor liefhebbers van snelheid heeft het Brabantse politiekorps op de Landelijke Politiedag iets bijzonders te bieden: een politie-M3, compleet met zwaailampen en bestickering! De auto is op zaterdag 13 oktober de hele dag te bewonderen in Oudenbosch.
Na de Spyker van vorig jaar pakt de politie ook dit jaar dus weer uit met een speciale promotieauto. Bij het KLPD denken ze kennelijk ook met weemoed terug aan de tijden van weleer, toen ze nog met Porsches over ons wegennet mochten rijden.
Niet alleen het Nederlandse politiekorps verwent zichzelf af en toe met een bijzondere auto, ook in het buitenland kunnen ze er wat van. Zo heeft het Italiaanse politiekorps een Lamborghini Gallardo Polizia en voerden de Engelsen al eens een speciale Murciélago ten tonele.
In tegenstelling tot bij Italianen blijft het voor de Nederlandse politieagenten bij dagdromen: na de Landelijke Politiedag gaat de auto weer braaf terug naar z’n baasje, een plaatselijke BMW-dealer.

BRON: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?ref=msn&ID=7428

Een en ander geldt trouwens ook voor topic opener en anderen die verontwaardigd reageerden.

Het ging hier om een publiciteitsstunt in het kader van de landelijke politiedag. De auto is alleen maar even beschikbaar gesteld door een plaatselijke dealer.

15-10-2007, 13:30



Citaat door I_go_for_it:
wanneer was dat? welke zender? hoe laat? wat voor programma?


mischien nu wel een jaar geleden ofzo.. en ik weet echt niet meer welke zender of om hoelaat dat was hoor.. zo slim om dat allemaal precies te onthouden ben ik echt niet..

maar wellah ik zweer het op Allah ik heb het echt gehoord dat ze dat deden.. (maar of het allemaal waar was is natuurlijk een ander verhaal)


als je me niet geloofd moet je zelf weten

16-10-2007, 15:34

Citaat door Peej:
Nog steeds problemen met begrijpend lezen zie ik.
Daar heb jij kennelijk wel vaker last van. Geen wonder dat je het grote boek ook steeds verkeerd interpreteerd.



Een en ander geldt trouwens ook voor topic opener en anderen die verontwaardigd reageerden.

Het ging hier om een publiciteitsstunt in het kader van de landelijke politiedag. De auto is alleen maar even beschikbaar gesteld door een plaatselijke dealer.

maar dan heeft bouzedjief wel gelijk GELDVERSPILLING!

Bovendien iedereen maakt fouten

16-10-2007, 15:35

Citaat door __Boezedjief__:
mischien nu wel een jaar geleden ofzo.. en ik weet echt niet meer welke zender of om hoelaat dat was hoor.. zo slim om dat allemaal precies te onthouden ben ik echt niet..

maar wellah ik zweer het op Allah ik heb het echt gehoord dat ze dat deden.. (maar of het allemaal waar was is natuurlijk een ander verhaal)


als je me niet geloofd moet je zelf weten

OK