Bekijk volle/desktop versie : Inbreker overlijdt op vlucht voor bewoners



Pagina's : [1] 2

14-10-2007, 09:43
Inbreker overlijdt op vlucht voor bewoners

Uitgegeven: 14 oktober 2007 07:38
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2007 07:42

WADDINXVEEN - Een inbreker is zaterdagavond op de vlucht voor bewoners van het huis waar hij inbrak zo hard gevallen dat hij aan zijn verwondingen is overleden. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
ANP

De man bevond zich rond negen uur 's avonds samen met een collega in een flat aan de Havikhoek in Waddinxveen, toen de bewoners van het huis thuiskwamen. De twee inbrekers sloegen daarom op de vlucht. Tijdens het rennen viel een van de mannen van een trap.

Gewond

De politie vond de man na een telefonische melding. De inbreker bleek zo ernstig gewond te zijn dat hij naar het ziekenhuis moest worden vervoerd. Daar is hij kort na aankomst aan zijn verwondingen overleden.

De ware toedracht van de val is nog niet bekend. De politie heeft een onderzoek ingesteld. Nadere informatie over de verwondingen van de man ontbreken ook nog. De tweede inbreker is nog voortvluchtig.
(c) ANP

Bron

Misschien dat inbrekers zich kunnen laten verzekeren tegen dit soort "bedrijfsongevallen" hoewel anderen het een risico van het vak noemen.

14-10-2007, 10:13



Citaat door big2:
Dat maar vele inbrekers op eenzelfde manier naar het Paradijs mogen verdwijnen.

Bedoel je niet Hel?

14-10-2007, 10:32
heb de zondaar lief joh....élke keer een gebroken been, arm oid, en hij leert het ook wel af.

14-10-2007, 12:54
Voor recidivering hoef je in dit geval geen zorgen om te maken.
Of dit nou de juiste methode was is een andere vraag.

14-10-2007, 12:56


Goedkope oplossing voor crimineel gedrag

14-10-2007, 15:16

Citaat door Relief:
Bedoel je niet Hel?


Dat ligt eraan vanuit welk geloof je het bekijkt, bij sommige geloven zou je bijna denken dat alle criminelen naar de hemel gaan idd.

14-10-2007, 15:17

Citaat door Wodan:
Goedkope oplossing voor crimineel gedrag


Dat is ook onderhevig aan een aantal factoren

14-10-2007, 15:57
een hollander

14-10-2007, 16:05
God straft snel.

14-10-2007, 16:35

Citaat door TOPKILL:
maar nee het zijn dommeriken
God bestaat niet



Simpele ziel,

if u only knew

14-10-2007, 17:33

Citaat door Tears4Palestine:
Simpele ziel,

if u only knew

Hetzelfde kan hij tegen jou zeggen

14-10-2007, 19:18

Citaat door Tears4Palestine:


Citaat door TOPKILL:

maar nee het zijn dommeriken
God bestaat niet
Simpele ziel,

if u only knew

Ik ben filosoof, en ik vind deze simpele polarisatie tekenend voor de tegenstelling tussen gelovige en ongelovige.

Een ongelovige stelt terecht dat er geen enkel houvast is op deze Aarde en onze waarneming van de werkelijkheid waarop het werkelijk bestaan van een Oppermacht zou kunnen worden geconcludeerd.

Daarop stelt een gelovige dat deze persoon een simpele ziel is (terzijde dat een ziel geen kenmerk kan hebben dat met simpel kan worden aangeduid omdat de ziel enkel kenmerken heeft van goed en kwaad, en niet van intelligentie), en vervolgens aanspraak maakt op de kennis van de ongelovige ("if u only knew&quot terwijl de ongelovige ENKEL vertrouwt op wat hij kent, en de gelovige "gelooft" in wat NIEMAND kan kennen.

Heel apart!

14-10-2007, 19:52



Citaat door Tat twam asi:
Ik ben filosoof, en ik vind deze simpele polarisatie tekenend voor de tegenstelling tussen gelovige en ongelovige.

Een ongelovige stelt terecht dat er geen enkel houvast is op deze Aarde en onze waarneming van de werkelijkheid waarop het werkelijk bestaan van een Oppermacht zou kunnen worden geconcludeerd.

Daarop stelt een gelovige dat deze persoon een simpele ziel is (terzijde dat een ziel geen kenmerk kan hebben dat met simpel kan worden aangeduid omdat de ziel enkel kenmerken heeft van goed en kwaad, en niet van intelligentie), en vervolgens aanspraak maakt op de kennis van de ongelovige ("if u only knew&quot terwijl de ongelovige ENKEL vertrouwt op wat hij kent, en de gelovige "gelooft" in wat NIEMAND kan kennen.

Heel apart!


Heel mooi, heb je zeker uit de bijbel gepikt, dat doen wel meer

15-10-2007, 21:20

Citaat door TOPKILL:
Simpele ziel,
if u only knew




If i knew what eigenlijk? God bestaat niet wist je nog

15-10-2007, 21:21

Citaat door Tat twam asi:
Ik ben filosoof, en ik vind deze simpele polarisatie tekenend voor de tegenstelling tussen gelovige en ongelovige.

Een ongelovige stelt terecht dat er geen enkel houvast is op deze Aarde en onze waarneming van de werkelijkheid waarop het werkelijk bestaan van een Oppermacht zou kunnen worden geconcludeerd.

Daarop stelt een gelovige dat deze persoon een simpele ziel is (terzijde dat een ziel geen kenmerk kan hebben dat met simpel kan worden aangeduid omdat de ziel enkel kenmerken heeft van goed en kwaad, en niet van intelligentie), en vervolgens aanspraak maakt op de kennis van de ongelovige ("if u only knew&quot terwijl de ongelovige ENKEL vertrouwt op wat hij kent, en de gelovige "gelooft" in wat NIEMAND kan kennen.

Heel apart!


Ik dacht dat filosofen verder keken dan wezenlijke vooroordelen, eigenlijk doe je niet veel anders dan beroepsmatig twijfelen aan waarheden als koeien. Inderdaad heel apart pseudo-filosoof

Pagina's : [1] 2