Bekijk volle/desktop versie : Stalkers (ooit last van gehad)



Pagina's : [1] 2

24-10-2003, 22:40
Hoi hoi,

Wie heeft er ooit last gehad van een stalker of stalkster??????

Tell your story.


Gr.

Mogli

24-10-2003, 22:42


ik nog nooit hoor...

weet je waatom ben er zelf één

24-10-2003, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door adiltje
ik nog nooit hoor...

weet je waatom ben er zelf één
daar zijn wij blij mee.


gr.

mogli

24-10-2003, 22:51

Citaat:
Origineel gepost door missbrabander
adiltje zo lang jij mij stalker niet ben is het goed he ,want dan ben je zo foetsie

en jammer genoeg heb k vaak te maken met stalkers

groetjes........
je bedoelt van stalker naar vriend.......

ooo, ik begrijp het meid.........


24-10-2003, 22:52


ik heb er heel lang last van gehad, durfde nergens meer naartoe

24-10-2003, 23:04

Citaat:
Origineel gepost door missbrabander
nou adiltje k heb NOOIT een vriend gehad en wil er ook geen
maar want k dan nog niet begrijp is dat ze je nog achtervolgen

groetjes........
krijg ik geen kans,

ik kan heel goed koken hoor..

24-10-2003, 23:10
Hoe uitte het stalkersgedrag?

Ben benieuwd

Mogli

26-10-2003, 21:04
Drie.

Brieven, smsjes, achtervolgingen in de stad..! Vreselijk

26-10-2003, 22:24

Citaat:
Origineel gepost door mogli
Hoi hoi,

Wie heeft er ooit last gehad van een stalker of stalkster??????

Tell your story.


Gr.

Mogli
Ja


maar vertellen doe ik nie.....

26-10-2003, 22:38
Ik ben ook 2 jaar lang gestalkt. Iedereen thuis wist er bijna van. Hij wist zelfs waar ik woonde en stond ook elke avond wel even voor de deur. Hij heeft nooit tegen me gesproken en op een gegeven moment is hij zelf genezen. Hij ging me zelfs achterna als ik met mijn moeder buiten liep. Echt zwaar ziek dit soort mensen.

26-10-2003, 22:56

Citaat:
Origineel gepost door mogli
Hoi hoi,

Wie heeft er ooit last gehad van een stalker of stalkster??????

Tell your story.


Gr.

Mogli


Heb er zeker een paar. geef ze wel de aandacht als ze die nodig hebben, maar ze weten dat er toch niks valt te halen. vind het wel irritant als ze me om 5 uur in de ochtend wakker bellen. Dan heb je nog net dat laatste uurtje te gaan en dan bellen ze je wakker. Als je echt gemeen wil doen moet je hun een beetje hoop geven dat het goed komt. maar dat is echt als je echt gemeen wil spelen. ben ik niet van gedient.

27-10-2003, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door mogli
Hoi hoi,

Wie heeft er ooit last gehad van een stalker of stalkster??????

Tell your story.


Gr.

Mogli
tja en nog veel ook

27-10-2003, 14:21



Citaat:
Origineel gepost door Karim_nour
. vind het wel irritant als ze me om 5 uur in de ochtend wakker bellen. Dan heb je nog net dat laatste uurtje te gaan en dan bellen ze je wakker. gedient.
doe je telefoon uit !
dat helpt wel

27-10-2003, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door Karim_nour
Heb er zeker een paar. geef ze wel de aandacht als ze die nodig hebben, maar ze weten dat er toch niks valt te halen. vind het wel irritant als ze me om 5 uur in de ochtend wakker bellen. Dan heb je nog net dat laatste uurtje te gaan en dan bellen ze je wakker. Als je echt gemeen wil doen moet je hun een beetje hoop geven dat het goed komt. maar dat is echt als je echt gemeen wil spelen. ben ik niet van gedient.
Casanova

27-10-2003, 14:53
Stalker he'?..hmm
Me ex heeft mij 4 jaar lang achter mekaar gestalkt..
Hij begon met lieve sms-jes te sturen maar toen hij door had dat ik daar geen aandacht aan schonk werd het van kwaad naar erger..
Hij dreigde mij me ouders en stond zowat iedere dag voor de deur.
Ik reed vroeger in een ouwe bak (nissan micra) die trof ik op een vroege morgen opze zijkant..Had tie gewoon me auto omgekiept..
Viel me zwaar lastig op 't werk...politie moest daar vaak bij te pas komen.. Op een gegeven moment ging ik op mezelf wonen en daar is hij ook achter weten te komen..Tegenwoordig rij ik in een iets duurdere auto golf 4 staat omwille van hem gewoon in een peperduur garage iedere dag..Al moet ik heel eff thuis zijn stop ik h'm nog in de garage en moet dan 10 minuten lopen naar mijn huis..Ik heb me telfoon nr wel tig keer verandert maar op de e.o.a. manier weet hij die altijd wel weer te achterhalen..Hij kraakt mijn msn/hotmail..dus die heb ik tegenwoordig ook niet meer..Ik krijg de meest raarste brieven thuis van jongens die wat met mij willen (nou weet ik dat dat van hem afkomt) maar het blijft gewoon een nare ervaring..Ik gun het ook echt niemand..Het is de laatste tijd wel minder geworden gelukkig.
Ik voel me in elk geval weer veillig..reden hiervan is dat hij een straatverbod heeft gekregen..Dat wil ook nog weleens helpen!

Pagina's : [1] 2