Bekijk volle/desktop versie : Nederland wint zeker het EK



13-10-2007, 21:28
klaar ik heb het gezien vandaag, NL speelde zo sterk ze winnen zeker het EK, Roemenie had geen kans vandaag

14-10-2007, 02:35



Citaat door Escapiste:
Ehh, nou.. ik denk dat Roemenië dusdanig een kans heeft gehad en de 1 - 0 heeft gescoord. Zoals altijd was vandaag het bewijs weer te zien dat de bal rond is, Nederland was het sterkst, maar Roemenië gaat er vandoor met de drie punten. How sad.



mooie voetbal gezegde heb je gebruikt ben jaloers op je :

Zoals altijd was vandaag het bewijs weer te zien dat de bal rond is


14-10-2007, 11:15

Citaat door MarocRif11:
mooie voetbal gezegde heb je gebruikt ben jaloers op je :

Zoals altijd was vandaag het bewijs weer te zien dat de bal rond is



pracgtig hoe die kaaskoppen afgingen

14-10-2007, 11:38
Zijn er beelden...?

Ik heb nog niks gezien.

14-10-2007, 13:40


oranje heeft een veel te zwakke verdediging en zal nooit iets winnen.

14-10-2007, 14:01
ik hoop dat ze de ek niet halen, lekker voor boularous en appelvlaai

14-10-2007, 17:53
Dit kan Nederland beter, van basten is gewoon raar zehma babel afstraffen door hem niet te laten spelen wegens te laat komen en dan op het laatst in te laten komen. Als sneijder en van persie er bij waren dan ging ik vast heel anders...

14-10-2007, 18:00

Citaat door Seliima:
Dit kan Nederland beter, van basten is gewoon raar zehma babel afstraffen door hem niet te laten spelen wegens te laat komen en dan op het laatst in te laten komen. Als sneijder en van persie er bij waren dan ging ik vast heel anders...



van nistelrooj??? seedorf??? van der vaart??? robben??
zijn zij niet genoeg?

een topscoorder een europees wonder, een duiste punten steler. en een speler die met zijn swalbes penaltys van regelen

14-10-2007, 18:04

Citaat door MarocRif11:
van nistelrooj??? seedorf??? van der vaart??? robben??
zijn zij niet genoeg?

een topscoorder een europees wonder, een duiste punten steler. en een speler die met zijn swalbes penaltys van regelen



Ze hebben kanzen gehad oke maar 1-0 zegt genoeg, je kan de verdeding wel de schuld geven maar als er geen doelpunten worden gemaakt dan kom je ook niet ver. Ik vind van basten gewoon een mongool met ze te laat komen bij het eten nog wel

14-10-2007, 20:16
Nederland kan wat mij betreft 1 van de sterkste ploegen van de wereld hebben dat net onder het rijtje Argentinie,Brazilie,Italie,Frankrijk komt.
------------------------------------Van Der Sar---------------------------------------------
Boulahrouz------------Mathijsen--------------Ooijer---------------------------De Cler
Van Der Vaart-------------------Seedorf---------------------------------------Sneijder
Van Persie-----------------------Van Nistelrooy------------------------------Robben


Dit is tog een zeer sterk team voor het rijtje Spanje,Portugal,Engeland etc.

15-10-2007, 00:13
------------------------------------Van Der Sar---------------------------------------------
Boulahrouz------------Mathijsen--------------Ooijer---------------------------De Cler
Van Der Vaart-------------------Seedorf---------------------------------------Sneijder
Van Persie-----------------------Van Nistelrooy------------------------------Robben

boulahrouz is niet geschikt als rechtsback
en ik ben geeen voorstander van 4 3 3


ps robiniho is zeer zeker NIET de beste speler van de wereld

15-10-2007, 14:10

Citaat door Seliima:
Dit kan Nederland beter, van basten is gewoon raar zehma babel afstraffen door hem niet te laten spelen wegens te laat komen en dan op het laatst in te laten komen. Als sneijder en van persie er bij waren dan ging ik vast heel anders...



jaa Nederland kan echt véél beter !
er zijn zoveeel goeie spelers in Nl alleen dan moet van basten hen aan de selectie toevoegen ! eigen schuld dikke buld
zogenaamd afstraffen nu heeft roemenié hem afgestrafd
als afellay, van persie, babel, robben , snijder enzovoort hadden gespeeld
dan hadden ze DIK gewonne !

maarjah weer zo´n lompe actie van die kaaskoppen!