Bekijk volle/desktop versie : Mening : Design :)

13-10-2007, 15:27

Citaat door MrRed0uaN:
Ik heb een design gemaakt in 1 uurtje

wat vinden jullie ervan

MvG MrRed0uaN
.

13-10-2007, 17:19

Hele Hele Mooie Design Bro Jij Bent Gewoon Een Pro..!! Maar Dat Oranje Is Een Brushe Zeker..?!

13-10-2007, 19:59

Citaat door MrRed0uaN:
Ik heb een design gemaakt in 1 uurtje

wat vinden jullie ervan

MvG MrRed0uaN

Mijn mening get rid of the unnecessary colors.... met een domineerde zwarte oppervlak zijn 2 of maximaal 3 kleuren genoeg, dacht ik zo...

Maar wel schattig, hoor.. dat nl en be in haar eigen kleuren, echt schattig...

13-10-2007, 21:28
Ik vind die achtergrond heel mooi, met die slierten en stippen zeg maar

jasmina

13-10-2007, 21:41

achtergrond valt mee, zit geen diepte in, ik vind dat witte vlak om de tekst heen niet erbij passen, verder zijn de kleuren van de letters niet mooi, past niet bij de rest van het plaatje.

probeer kleuren goed te combineren, daar zit bij jou het minpuntje

13-10-2007, 23:54
Het lijkt alsof je heel veel moeite voor die achtergrond hebt gedaan en die letters enzo in 2 minuten... die past er niet bij... vind ik

13-10-2007, 23:56

Citaat door Amazigh_Power:
Hele Hele Mooie Design Bro Jij Bent Gewoon Een Pro..!! Maar Dat Oranje Is Een Brushe Zeker..?!

Sorry vriend, dit lijkt niet eens op een pro. Maar goed, volgens mij ben je beginner en ik vind dat je talent hebt, de letters slaan nergens op en staan niet mooi bij de belichting/brushing, kleuren kunnen beter, je kon beter text, dan met stroke maak er een neon licht effect van met wave en dan samen blenden met belichting, dan wordt die ziek Maar ik vind hem wel mooi hoor

14-10-2007, 10:43

Citaat door holako13:
Sorry vriend, dit lijkt niet eens op een pro. Maar goed, volgens mij ben je beginner en ik vind dat je talent hebt, de letters slaan nergens op en staan niet mooi bij de belichting/brushing, kleuren kunnen beter, je kon beter text, dan met stroke maak er een neon licht effect van met wave en dan samen blenden met belichting, dan wordt die ziek Maar ik vind hem wel mooi hoor

Het Gaat Om De Manier Hoe Hij Het Heeft Gedaan En Mij Niet Om De Kleuren.. In Ze Geheel Ziet Het Er Pro Actig Uit Maar De Kleuren Passen Idd Niet Bijelkaar.. Maar Hij Is Zoiezo Een Pro Vooral Als Ik Naar Zijn Design Kijk Van Zijn Ramadan Site!!

14-10-2007, 16:58
Ziet er wel leuk uit hoor

15-10-2007, 00:22

Citaat door MrRed0uaN:
nope ik heb het met Gradiente tool gedaan..

MvG MrRed0uaN

volgens mij is dat oranje wel een brush, met de gradient tool kan je echt niet zulke mooie lijnen maken.

15-10-2007, 12:52

Het Gaat Om De Manier Hoe Hij Het Heeft Gedaan En Mij Niet Om De Kleuren.. In Ze Geheel Ziet Het Er Pro Actig Uit Maar De Kleuren Passen Idd Niet Bijelkaar.. Maar Hij Is Zoiezo Een Pro Vooral Als Ik Naar Zijn Design Kijk Van Zijn Ramadan Site!!

Sorry maar volgens mij weet je niet wat een pro is, een pro die verdient geld mee en heeft een unieke, bijna niet te maken stijl. Als je dingen zit van een pro dan flip je, bij dit niet zo.

16-10-2007, 17:29

Citaat door MrRed0uaN:
ooo sorry ik had het even verkeerd gelezen..
jah ik heb het met de brush tool gedaan ..

MvG MrRed0uaN

17-10-2007, 21:08

Citaat door MrRed0uaN:
ooo sorry ik had het even verkeerd gelezen..
jah ik heb het met de brush tool gedaan ..

MvG MrRed0uaN

maakt niet uit
de kleuren heb je wel met gradient tool gedaan