Bekijk volle/desktop versie : Wie doet er hier een studie met Design of iets dergelijks?

12-10-2007, 20:35
Vertel er eens wat meer over

12-10-2007, 20:57

Nou.. klinkt niet echt veelbelovend...

Ik wil na volgend jaar Economie & Informatica gaan studere op erasmus in rotterdam maar zit nog te kijken of er andere opleidingen zijn die mij aanspreken... vandaar deze topic

13-10-2007, 19:07
Leuke topic, Hopelijk kan ik hier wat informatie bij elkaar halen.

14-10-2007, 00:03
ik weet niet, dan moet je echt naar buitenland gaan voor een goede opleiding, ik zou naar England gaan. Opleidingen daar zijn echt strak, je leert echt van die coole dingen te maken zoals van de reclame an coca cola enso Is wel universiteit, HBO is meestal ook mogelijk (hier )

15-10-2007, 18:39

ik denk dat we hier creatieve opleiding zat hebben hoor.
Maar wie in de reclamebranche wil eindigen, moet maar goed beseffen dat het moordend is.
Overurennnnn a volonte. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan toch

15-10-2007, 20:17

Citaat door MrRed0uaN:
ik heb vorige jaar studie multi media..
maar heb er niks van geleerd..

ze geven je een project en een beetje uitleg van hoe je het precies moet maken meer niet..

en je zal alsnog alles van internet moeten leren

MvG MrRed0uaN
Ik doe het ook. Het is echt met projecten werken.

16-10-2007, 11:38
je hebt hier genoeg acedemie's waar je veel vormgevende opleidingen hebt

23-10-2007, 13:06
Ik doe woninginrichting & design..is dus interieur ontwerpen/huizen alles wat in een huis komt te staan en hoe je huizen kunt bouwen etc en natuurlijk de andere creatieve kant met kleuren etc het is heel erg breed maar als je architectuur wilt doen hierna dan is dit de beste voor opleiding

28-10-2007, 13:04
Ja, wil er ook meer over weten Zijn al die opleidingen hbo?
En leer je er ook wat meer dan met photoshop omgaan ?

06-11-2007, 15:15
ik heb op het grafisch lyceum gezeten mutlimedia vormgeven gedaan, studie afgerond en nu zit ik op de haagse hogeschool ik doe daar nu communication and multimedia design.

super leuk!

11-11-2007, 20:40
Heb grafisch vormgeven gedaan en Multimedia design.
Ga insha allah 1 deze dagen bij een reclamebureau aan de slag als Art Director.

Ik vind ontwerpen echt super gaaf, 1 van mijn grootste project is het interieur ontwerp met kerst en sinterklaas voor hoogcatherijne en Utrecht CS.
Ook dit jaar hangt het er weer ( sinterklaas )