Bekijk volle/desktop versie : Mannelijke vrienden....



Pagina's : [1] 2 3 4

12-10-2007, 11:15
hello...

Ik vroeg me af wie van de dames voordat ze trouwde een mannelijke vriend hadden en die ze op heeft moeten geven of op heeft willen geven nadat ze een getrouwde vrouw is?

dus jij had een goede vriendschap met M geweldige dagen mee beleefd zonder dat er ooit sprake was van iets meer...jij trouwt ....blijf je dan met hem omgaan of niet. is dat dan jouw keuze of die van je man?

en misschien heb je ook een verhaal over je vent en een vriendin en hoe jij daarmee omging?

Liefs,
Nysha

12-10-2007, 11:23


Ben niet getrouwd en heb een paar mannelijke vrienden waar ik een hele goede speciale band mee heb.
Ik hoop dat ik misschien als ik ooit getrouwd ben dat ik nog een vriendschap met hun heb....

12-10-2007, 11:25
Ik denk dat het onmogelijk is bij Marokkaanse mannen om je vrienden te behouden

12-10-2007, 11:26
Ik had 1 beste vriend damnn ik kon die man alles maar dan ook alles vertellen en hij mij, soms belde we uren lang met elkaar alleen toen ik met mijn man ging wou hij dat ik contact verbrak die jongen vond het erg maar goed ik heb voor mijn man gekozen en een eind aan onze vriendschap gebracht
We hadden zelfs een afspraak als we beiden binnen de 5 jaar niet getrouwd waren zouden we met elkaar trouwen hahaha

12-10-2007, 11:29


Zie je dat al voor je een mannelijke vriend hebben en gewoon getrouwd zijn, hahaha laat me niet lachen.

12-10-2007, 11:32
We hadden een vaste groep zo gezellig, maar zodra iemand een serieuse relatie aangaat moet je keuzes maken, vriendschappen komen en gaan denk ik dan maar altijd. Maar met de meiden heb ik nu allemaal contact.

persoonlijk zou ik het ook niet fijn vinden als mijn man nog contact zou hebben met een goede oude vriendin

12-10-2007, 11:35
Ik had vroeger ook een beste vriend met wie ik best veel optrok, maar ik was toen een jaar of 16/17. Daarna zijn wel allebei naar een andere school gegaan en werd het contact steeds minder. Op mijn 18e leerde ik mijn man kennen, maar ik weet zeker dat hij het niet goed had gevonden en ik zou het zelf ook niet willen. Ik bedoel, een vriendschap met een man terwijl je getrouwd bent is in onze cultuur gewoon taboe. En in het geloof al helemaal.

12-10-2007, 11:40
hmmm ohke.....jah in dat op zicht is de syrische man hetzelfde...

hmmmm oke

12-10-2007, 12:37

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik had vroeger ook een beste vriend met wie ik best veel optrok, maar ik was toen een jaar of 16/17. Daarna zijn wel allebei naar een andere school gegaan en werd het contact steeds minder. Op mijn 18e leerde ik mijn man kennen, maar ik weet zeker dat hij het niet goed had gevonden en ik zou het zelf ook niet willen. Ik bedoel, een vriendschap met een man terwijl je getrouwd bent is in onze cultuur gewoon taboe. En in het geloof al helemaal.


Precies. Zo denk ik er ook over.

12-10-2007, 12:54
Ain't happening, ik laat ze achter bij de deu van de consulaat als ik mijn trouwakte teken. Net zoals ik niet wil dat hij vrouwelijke vrienden heeft.

12-10-2007, 14:12
hele duidelijke taal!!

12-10-2007, 14:13

Citaat door hanane_13:
Ben niet getrouwd en heb een paar mannelijke vrienden waar ik een hele goede speciale band mee heb.
Ik hoop dat ik misschien als ik ooit getrouwd ben dat ik nog een vriendschap met hun heb....



wat heb je dan nog aan hun

jij moet nog veel leren

12-10-2007, 15:07


Hij moet mijn beste vriend zijn en ik zijn beste vriendin.. zeg maar

er moet geen fatoucha bij me thuis komen en zeggen... Hallo ben de beste vriendin van jou man... kom ff thee drinken en ff bij kletsen over JOU man...
meziannn...!!!

12-10-2007, 16:56
Ik geloof niet in vriendschappen tussen mannen en vrouwen.. daar zit toch altijd de duivel bij.

12-10-2007, 17:01
Waarom zou een man bevriend willen zijn met een meisje/vrouw? Voor kameraadschap kunnen de meeste normale mannen terecht bij hun mannelijke vrienden. Daar hebben ze echt geen Fatima voor nodig hoor.

Als vrouw kun je die dingen wel scheiden, maar mannen hebben altijd een verborgen agenda. Hij gunt je echt geen blik waardig als je niet in potentie iets met hem zou kunnen beginnen. Getrouwd of niet getrouwd tegenwoordig.

Pagina's : [1] 2 3 4