Bekijk volle/desktop versie : Hos was jullie vakantie?



20-08-2002, 10:13
Salaam Allemaal

Alles Goed moet jullie ? elhamdoelillah

Ik wil eigenlijk weten hoe jullie vakantie was en of jullie een leuke vakantie hebben gehad en waar jullie zijn geweest.

Ik ben dit jaar zoals de meeste Marokkaanen naar Marokko geweest. door de omstandigheden (oveleden nicht) heb ik elhamdoelillah een leuke vakantie gehad, ik ben dit jaar niet rond getrokken maar ik ben wel heel veel naar het stand geweest en een beetje famillie bezocht en naar de stad. was kort en krachtig.....

Ik lees graag jullie reacties
Groetjes San

20-08-2002, 10:18


maroc
was vette fxckingzooi
enne gecondoleerd

20-08-2002, 12:01
hey meisie

wat erg voor je van je nicht!
maar gelukkig heb je het toch nog leuk gehad daar in marokko!
ik ben zelf 4 weken naar marrakech geweest elke dag wel wat leuks gedaan! en ben nog 2 weken naar mohammedia geweest naar het strand was echt tof! ben naar casablanca geweest jammer dat het zo snel voor bij is gegaan ik verheug me op volgend jaar zomer! maar nu kan ik tenminsten er weer tegen aan!


beslama

20-08-2002, 12:04
hmmm ik ben helemaal niet gweest das echt ergg maar ja volgend jaar beter enne gecondoleerd meid!!

20-08-2002, 12:10


Jaaa, mijn vakantie was helemaal TOP!!! Echt helemaal te gek!!! Ben voornamelijk in Tanger gebleven, maar ben ook ff in Tetouan en omgeving geweest. Volgend jaar weer, insha'allah.

Groetjes, Sensuela

P.S. Gecondoleerd, meid!

20-08-2002, 13:51
Ik ben helaas niet geweest dit jaar ....
dus kan ik je ook helaas niet vertellen hoe t was!..

20-08-2002, 14:12
Mijn vakantie is nog in volle gang...

Ina lillahi wa inalillahi raji3oen

Al3afriet

20-08-2002, 14:19

Citaat:
Origineel gepost door FarD


Ik moest even denken, maar gelijk heb je..


Al3afriet

20-08-2002, 22:06
Hmmmm, mijn vakantie was in een woord FANTASTISCH.
Ik mis het ontzettend.
Maar inshallah ga ik volgend jaar weer.....Ik kan haast niet wachten....

GEcondoleerd nog meissie...



22-08-2002, 11:27
Hallo Allemaal

Dank jullie wel allemaal..

Voor degene die niet op vakantie zijn geweest,, jullie hebben hier hoop vast wel wat leuks gedaan,,

Groetjes San

22-08-2002, 11:31
Ina lillahi wa inalillahi raji3oen


Mijn vakantie was ook een Toppertje
ben 5 dagen in Marokko geweest, Berkane, Oujda en Saïdia
en ben toen vertrokken naar Spanje, Las Palmas
heb een te gekke vakantie gehad


DiaNo

22-08-2002, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door Sanae@23
Salaam Allemaal

Alles Goed moet jullie ? elhamdoelillah

Ik wil eigenlijk weten hoe jullie vakantie was en of jullie een leuke vakantie hebben gehad en waar jullie zijn geweest.

Ik ben dit jaar zoals de meeste Marokkaanen naar Marokko geweest. door de omstandigheden (oveleden nicht) heb ik elhamdoelillah een leuke vakantie gehad, ik ben dit jaar niet rond getrokken maar ik ben wel heel veel naar het stand geweest en een beetje famillie bezocht en naar de stad. was kort en krachtig.....

Ik lees graag jullie reacties
Groetjes San
Allah I raham ha
Gecondoleerd meid.
Fijn om te horen dat je vakantie toch nog wat is geworden.

BouSSaaaaaaaT :blauwkus:

Ps. mijn vakantie was wel lachen, maar wel erg kort.

22-08-2002, 11:44


gecondoleerd meid........
marokko was dit jaar veeeeeeeeeeeeeeeeeeettttt gewoon super tof joh....

22-08-2002, 11:53
Gecondoleerd meid,

Ik ben zelf helemaal niet op vakantie geweest, ik heb de hele zomer 40 uur per week gewerkt, maar toch heb ik het leuk gehad.

22-08-2002, 14:12
Hai! Ik ben niet naar Marokko geweest en daar baalde ik eigenlijk best wel van, want mijn vriendin / a.s. schoonzusje ging trouwen! Maar ik ben wel naar Tenerife (Canarisch Eiland) geweest en mijn zus opgezocht. Was heeeeeeel leuk en gezellie!

Bye bye!!