Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat gebruiken de dames met een lichte huid?



Pagina's : [1] 2

11-10-2007, 21:01
Salaam dames

Ik ben heel wit van mezelf en heb een beetje littekens van puisjes,en nu Wil ik een egale huid..Ben benieuwd.
Wat andere dames gebruiken om een mooie witte egale huidje te krijgen..
Ik hoop dat iemand me kan helpen..

xxxMissnadorja

11-10-2007, 21:02


Ik heb zelf een licht getinte huid,je kan een goede foundition gebruiken

11-10-2007, 21:06
Ik wil echt iets voor dagelijks gebruik,en een foundation verpest Echt je gezicht..

Bedankt voor je reactie

11-10-2007, 22:03
sabon el beldi om de dag gebruiken..en gewoon nivea gebruiken als dagcreme, WEET JE WEL die blauwe goedkope..

12-10-2007, 00:02


Mijn gezicht sowieso een paar keer per dag echt goed wassen met lauw water en insmeren met dove creme, + 's avonds met vaseline goed insmeren..

Werkt goed voor mijn gezicht in ieder geval..

12-10-2007, 01:41
Een transparante foundation gebruiken, klein beetje natuurlijk, maar is zo wie zo bijna niet te zien omdat t transparante foundation is. Je ziet er echt helemaal NIKS van als je t op hebt (wel goed aanbrengen natuurlijk, en weinig en juiste kleur)

12-10-2007, 03:23
ga in bosjes slaken zoeken en dan op je huid zetten

heb je nooit die reclame gezien op tell sell?

12-10-2007, 09:39
ik heb ook een hele lichte huid alleen heb ik van me zelf al een zachte huid heb geen puistjes alleen als ik ong bent maar goed dat heeft iedereen wel
ik gebruik 1 x per week een masker verzorg mij huid iedere dag met nivea soft dagcreme

12-10-2007, 09:43
Ik heb ook een hele lichte huid, en ik draag daarom een gekleurde dagcreme van Lancome, die geeft een mooi tintje maar zeker niet opvallend en de creme hydrateert mijn huid. Ik gebruik het eigenlijk alleen omdat ik zonder er echt heel vermoeid (opvallende aders onder mijn ogen) en heel bleek uitzie.


Dit is diegene die ik gebruik
http://www.beaute-test.com/aqua_fusion_teinte_lancome.php

12-10-2007, 09:47
Ik gebruik niks, je kan beter niks gebruiken..Voor littekens moet je langs de dermatoloog gaan...Bij mij verdwijnen ze vanzelf

12-10-2007, 09:48
Maar cremes van clinique zijn heel goed...

12-10-2007, 11:02

Citaat door Missnadorja:
Salaam dames

Ik ben heel wit van mezelf en heb een beetje littekens van puisjes,en nu Wil ik een egale huid..Ben benieuwd.
Wat andere dames gebruiken om een mooie witte egale huidje te krijgen..
Ik hoop dat iemand me kan helpen..

xxxMissnadorja


Ghassoul. Werkt perfecto

12-10-2007, 11:16



Citaat door Arabic_Lady_:
Waar kan ik dat kopen?


Marokko, Islamitische winkels.. Op http://www.islamproducten.nl verkopen ze 'm ook

12-10-2007, 11:17

Citaat door kittyy:
Een transparante foundation gebruiken, klein beetje natuurlijk, maar is zo wie zo bijna niet te zien omdat t transparante foundation is. Je ziet er echt helemaal NIKS van als je t op hebt (wel goed aanbrengen natuurlijk, en weinig en juiste kleur)


Transparante?

Nog nooit van gehoord! Welke kleur heeft ie dan heel licht beige zeker?

en waar kan je die kopen en voor hoeveel

12-10-2007, 23:32

Citaat door Onthaasting:
Transparante?

Nog nooit van gehoord! Welke kleur heeft ie dan heel licht beige zeker?

en waar kan je die kopen en voor hoeveel
In alle kleuren, t is een hele lichte foundation (dus dekt niet) soort van licht gekleurde dag creme, met dat kan je t v ergelijken. T is heel dun en ziet niks als je m op hebt. Douglas enz



Of je kan een concealer gebruiken, maar dan alleen specifiek op je littekens. Maar als je best veel littekens hebt kan je beter gewoon foundation gebruiken.


Gewoon een keer douglas binnen lopen en zeggen wat je graag wilt en wat t beste is, dan helpen hun je verder.

Pagina's : [1] 2